روایت پسر ۴۰۰ هزار دلاری از 15 روز دلهره و شکنجه!



  حوادث روز,اخبار حوادث,خبرهای حوادث
پسر ۹ ساله که از چنگال آدم رباها نجات پیدا کرده، از شکنجه و گذاشتن چاقو زیر گلویش از سوی آدم رباها پرده برداشت. کودک ربایی پسر ۹ ساله در تهران رقم خورد. در این کودک ربایی پسر بچه ۹ ساله از سوی دو موتور سوار ربوده شد. 

الیاس در این کودک ربایی در اسارت آدم ربایان قرار گرفت و گروگان گیران برای رهایی الیاس ۴۰۰ هزار دلار درخواست کردند که ماموران با حضور در پرونده کودک ربایی موفق شدند پس از ۱۵ روز الیاس را نجات دهند و متهمان کودک ربایی در اختیار پلیس قرار گرفته اند.

 

سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران در خصوص پرونده کودک ربایی به خبرنگار رکنا گفت: چندی قبل مطلع شدیم کودک ۹ ساله ای به نام الیاس ربوده شده و آدم ربایان برای رهایی این کودک درخواست ۴۰۰ هزار دلار کرده اند که در همین راستا تیم های عملیاتی تشکیل شد و با تلاش شبانه روزی آدم رباها شناسایی و در یک عملیات ۴۸ ساعته متهمان در منطقه خاور شهر دستگیر شدند و کودک ربوده شده که در یک اتاق زندانی شده بود از چنگال گروگان گیران در سلامت کامل رهایی یافت و به آغوش خانواده بازگشت. سرهنگ نثاری ادامه داد: اعضای این باند پنج نفر هستند که یکی از آن ها ایرانی است و چهار متهم دیگر تبعه خارجی  هستند و طراح این باند که یک مرد افغان است از افسران بازنشسته کشور افغانستان است.

 

کودک ربایی

پدر الیاس ۹ ساله در باره جزئیات ربوده شدن فرزندش به رکنا گفت: پسرم ساعت ۱۳:۳۰ بیست و هشتم مهر ماه امسال برای رفتن به کلاس تقویتی از خانه خارج شد و در منطقه رباط کریم  نزدیک پارک دو مرد موتورسوار که از همشهری های خودمان بودند به سراغ فرزندم رفتند و با موتور اقدام به ربودن او کردند.

 

وی افزود: ۲۰ دقیقه بعد از ربوده شدن پسرم در جریان این اتفاق قرار گرفتیم و با مراجعه به پلیس از آن ها درخواست کمک کردیم . فردای آن روز آدم رباها در تماس تلفنی درخواست ۴۰۰ هزار دلار کردند و برای پرداخت پول پیشنهاد دادند که از طریق افغانستان یا پاکستان حواله بزنیم.  من این مقدار پول را نداشتم و آن ها پیشنهاد دادند که خانه ام را بفروشم اما خیلی زود پلیس موفق به دستگیری آن ها شد.

 

گفت وگو با کودک ربوده شده

الیاس کوچولو در باره روز ربوده شدنش  گفت: دو مرد با موتور به سراغم آمدند و ادعا کردند می خواهند مرا پیش دایی ام ببرند . آن ها ابتدا مرا به یک ایستگاه اتوبوس و بعد دوباره مرا سوار بر موتور به خاورشهر بردند و ۱۵ روز مرا در اتاقی زندانی کردند. پسربچه ۹ ساله ادامه داد: در آن جا مرا کتک زدند و زیر گلویم چاقو گذاشتند و فیلم گرفتند تا این که پلیس به سراغم آمد و مرا نجات داد. بنا بر این گزارش، متهمان برای تحقیقات بیشتر به دستور بازپرس سهرابی از شعبه ۱۱ دادسرای امور جنایی تهران در اختیار کارآگاهان اداره ۱۱ پلیس آگاهی تهران قرار گرفته اند.

 

خراسان

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------