مرد سارق میزبانش را بیهوش کرد



مردی که با بیهوش‌کردن دوستش به خانه او دستبرد زده بود، شناسایی و دستگیر شد. مردی چند روز پیش با مراجعه به کلانتری 172 حضرت عبدالعظیم‌الحسنی(ع) اعلام کرد: همکار سابقم به‌عنوان میهمان به منزلم آمد اما با آبمیوه مسموم مرا بیهوش کرد و مقدار قابل توجهی طلا که در منزل داشتم به ارزش تقریبی یک‌میلیارد‌و 300 میلیون ریال را به سرقت برد. مال‌باخته هیچ آدرس، تلفن و مشخصات دقیقی از سارق نداشت.

 

در چنین شرایطی شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار مأموران قرار گرفت. با بررسی‌های تخصصی و استفاده از تجهیزات خاص پلیسی، محل حضور سارق شناسایی شد و پس از هماهنگی‌های قضائی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر و در بازدید از محل تمامی اموال مسروقه کشف شد. در همین حال مأموران پلیس تهران یک سارق دیگر را نیز دستگیر کردند که او هم به خانه‌ها دستبرد می‌زد.

 

به دنبال وقوع چند فقره سرقت از داخل منازل و مشاعات آپارتمان‌های شهرک بهشتی، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار تیم عملیات کلانتری 168 سیزده آبان قرار گرفت. متهم زنی جوان بود که با زدن زنگ آپارتمان‌ها و معرفی خود به‌عنوان یکی از همسایه‌ها وارد ساختمان شده و اقدام به سرقت اموال موجود در مشاعات ساختمان می‌کرد و در صورت بازبودن در واحدها، لوازم سبک ولی ارزنده را نیز از داخل منازل می‌دزدید. در نهایت با رصد میدانی و اقدامات تخصصی، متهم در یک عملیات ضربتی درحالی‌که قصد سرقت دیگری را داشت، شناسایی و دستگیر شد.

 

سرهنگ جلیلیان، فرمانده انتظامی شهرستان ری، در این رابطه گفت: متهم که دارای سوابق متعدد سرقت است، در تحقیقات انجام‌شده به چهار فقره سرقت دیگر اعتراف کرد. این زن درپی شناسایی مال‌باختگان و پس از پایان تحقیقات و تشکیل پرونده، به مراجع قضائی تحویل داده شد تا به پرونده‌اش رسیدگی شود.

 

شرق

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------