آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

پلیس در تعقیب قاتل بانوی معلم



کارآگاهان پلیس در تلاش هستند ردی از مردی ناشناس که باعث مرگ زنی میانسال شده است، پیدا کنند. این فرد با پرتاب بلوک سیمانی مرتکب قتل شده و فعلا اثری از او نیست.

به گزارش رکنا، رسیدگی به پرونده قتل خانم معلم ساعت هفت صبح روز پنجشنبه گذشته در دستور کار ساسان غلامی، بازپرس ویژه قتل پایتخت قرار گرفت.

 

این زن ۴۰‌ساله که راننده یک خودرو ساندرو بود، موقع عبور اتوبان نواب مورد اصابت بلوک سیمانی قرار گرفت و در دم جان خود را از دست داد.

 

بررسی‌ها نشان می‌داد فردی ناشناس در حاشیه اتوبان ایستاده و بلوک‌های سیمانی را به سمت خودروهای عبوری پرتاب می‌کرد که در این اقدام هولناک، ابتدا یک بلوک سیمانی به راننده یک خودرو تیبا برخورد و او را به‌شدت مصدوم کرد. سپس پرتاب بلوک بعدی سبب قتل خانم معلم شد.

 

بعد از آن فرد ناشناس بلوک سیمانی دیگری را که برای تعمیرات سنگفرش پیاده‌رو، در حاشیه اتوبان دپو شده بود، به سمت راننده یک خودرو پراید پرتاب کرد و موجب خسارت شدید به خودرو پراید شد. عامل این قتل شناسایی نشده ولی احتمال می‌رود او کارتن‌خواب باشد.

 

بررسی دوربین مداربسته حاکی از این است که متهم بعد از پرتاب بلوک‌های سیمانی، پای پیاده به لاین دیگر اتوبان رفته و از مهلکه گریخته است.

 

بنا بر این گزارش، رسیدگی به این پرونده در شعبه 3 بازپرسی دادسرای جنایی تهران در جریان است و شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------