درگیری مرگبار هنگام سلفی‌گرفتن



  حوادث روز,اخبار حوادث,خبرهای حوادث
دعوای 2جوان هنگام گرفتن عکس سلفی، به سقوط مرگبار یکی از آنها و فرار دیگری از کشور منجر شد.

 به ‌گزارش همشهری، یک ماه پیش زنی به اداره پلیس تهران رفت و خبر از گم‌شدن پسر 27ساله‌اش داد. او گفت: وحید آخرین‌بار برای دیدن دوستانش از خانه بیرون رفت و دیگر برنگشت. از وقتی گم شده موبایلش خاموش است و به تمام دوستانش زنگ زدم اما هیچ‌کس اطلاعی از سرنوشت پسرم ندارد. حتی به چند بیمارستان هم سر زدم ولی هیچ ردی از پسرم به‌دست نیاوردم و احتمال می‌دهم بلایی بر سرش آمده باشد.

 

با اظهارات این زن و به دستور قاضی محمدرضا صاحب‌جمعی، بازپرس شعبه ششم دادسرای جنایی تهران، تیمی از مأموران اداره چهارم پلیس آگاهی برای یافتن سرنخی از جوان ناپدیدشده وارد عمل شدند. مأموران در گام نخست به بررسی مکالمات تلفنی جوان گمشده پرداختند و معلوم شد که او آخرین‌بار با یکی از دوستانش به نام اشکان در تماس بوده است. مأموران به سراغ اشکان رفتند اما او همزمان با ناپدیدشدن وحید خانه را ترک کرده بود و کسی از وی خبر نداشت.

 

در ادامه مأموران به تحقیق از دوستان دیگر وحید پرداختند و معلوم شد که جوان گمشده آخرین‌بار به‌همراه 3نفر از دوستانش به گاراژی در جنوب تهران رفته بودند. مأموران به بررسی دوربین‌های مداربسته اطراف گاراژ پرداختند و متوجه شدند که آن شب وحید و دوستانش سوار بر یک خودروی پراید بوده‌اند. صاحب خودرو که پسری جوان بود دستگیر شد و در بازجویی‌ها اسرار ناپدیدشدن جوان گمشده را فاش کرد. او گفت: وحید در درگیری با یکی از دوستانمان به نام اشکان از بلندی به پایین سقوط کرد و به داخل کانال آب افتاد.

 

وی توضیح داد: آن شب به همراه وحید، اشکان و دوستان دیگرمان به‌سمت خاورشهر رفتیم تا به تفریح و خوشگذرانی بپردازیم. در بین راه توقف کردیم تا وحید و اشکان عکس سلفی بگیرند. یکی از بچه‌ها چراغ قوه گوشی‌اش را روشن کرد و وحید و اشکان سلفی می‌گرفتند که ناگهان با هم درگیر شدند. اشکان به وحید می‌گفت تو نمی‌توانی خوب عکس بگیری و وحید هم به او کنایه می‌زد و سر همین با هم مشاجره کردند. شاهد ماجرا ادامه داد: اشکان مشروب مصرف کرده بود و وقتی دعوای آنها بالا گرفت، متوجه شدم که اشکان وحید را از بلندی به پایین هل داد و او به داخل کانال آب افتاد. بعد همگی در حالی ‌که به وحشت افتاده بودیم سوار ماشین شدیم و فرار کردیم. ما قرار گذاشتیم از ماجرای سقوط وحید به داخل کانال آب با کسی حرفی نزنیم تا اینکه من دستگیر شدم. پس از این اتفاق هم دیگر اشکان و بچه‌های دیگر را ندیدم و اطلاعی از مخفیگاه آنها ندارم.

 

با اعترافات پسر جوان، مأموران به استعلام از پلیس خاورشهر پرداختند و معلوم شد که حدود یک ماه قبل جسد مجهول‌الهویه پسری جوان در کانال آب کشف شده است.

 

در این شرایط خانواده وحید‌ (پسر گمشده) در پزشکی‌قانونی حاضر شدند و جسد پسرشان را شناسایی کردند. آنطور که پزشکان می‌گفتند متوفی از بلندی سقوط کرده بود اما علت اصلی مرگ مشخص نبود که قرار است به‌زودی پزشکی‌قانونی علت آن را اعلام کند.

 

از سوی دیگر مأموران به تحقیقات خود برای دستگیری اشکان ادامه دادند اما مشخص شد که او پس از این اتفاق به‌صورت قاچاقی از کشور خارج شده و فرار کرده است. به این ترتیب دستور بازداشت وی به اتهام قتل عمد صادر شده و تحقیقات در این پرونده ادامه دارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------