آخرین اخبار حوادث

Default Image

دختر ۱۶ ساله خود ار از ساختمان به پایین انداخت/ خواهرش متوفی نیز خودکشی کرده بود

دختر ۱۶ ساله‌ در اقدامی ناگهانی خود را از طبقه ششم ساختمان به پایین انداخت. به گزارش رکنا؛ اخیرا همسایگان یک مجتمع در یکی از…

افزایش فوتی‌های ریزش ساختمان در رباط‌کریم



مدیرکل جمعیت هلال‌احمر تهران گفت: متاسفانه تعداد کشته‌شدگان ریزش ساختمان در رباط‌کریم به چهار نفر رسید و احتمال بیشتر شدن تعداد جان باختگان وجود دارد. 

به گزارش ایرنا؛ شاهین فتحی نیمه‌شب چهارشنبه افزود: تعداد کشته‌شدگان ریزش ساختمان در رباط‌کریم به چهار نفر رسیده است.

 

وی ادامه داد: عوامل هلال احمر و ارگان‌های مربوطه دیگر همچنان به دنبال افراد احتمالی گیر افتاده در زیر آوار هستند.

 

فتحی با بیان اینکه امیدواریم که تعداد کشته شدگان بیشتر نشود، افزود: عوامل جمعیت هلال‌احمر با به‌کار گیری سگ‌های زنده‌یاد همچنان به دنبال افراد گیر کرده در زیر آوار هستند.

 

وی پیشتر به ایرنا گفته بود: ساعت ۲۰:۱۰ امشب (چهارشنبه شب)، گزارشی مبنی بر ریزش ساختمان سه طبقه در محله شیریندر رباط کریم از عوامل ناجا به جمعیت هلال احمر اعلام شد و بلافاصله سه تیم امداد و نجات از هلال احمر رباط کریم به همراه دو تیم سگ‌های زنده‌یاب به محل حادثه اعزام و پس از ارزیابی اولیه مشخص شد تعداد زیادی از افراد در زیر آوار به دام افتاده‌اند.

 

فتحی با اشاره به این که عملیات امداد و نجات ادامه دارد، بیان کرد: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر با همکاری آتش نشانی و دیگر عوامل امدادی و خدماتی موفق شدند هشت نفر را از زیر آوار خارج کنند که حال این افراد مساعد گزارش شده است.

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران افزود: به گفته کارشناسان این حادثه به علت نشتی گاز و انفجار رخ داده است در این عملیات ۲۶ نیروی عملیاتی از جمله پرسنل و نیروهای داوطلب حضور دارند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------