آخرین اخبار حوادث

Default Image

دختر ۱۶ ساله خود ار از ساختمان به پایین انداخت/ خواهرش متوفی نیز خودکشی کرده بود

دختر ۱۶ ساله‌ در اقدامی ناگهانی خود را از طبقه ششم ساختمان به پایین انداخت. به گزارش رکنا؛ اخیرا همسایگان یک مجتمع در یکی از…

طراح سرقت‌های مسلحانه در جنوب خوزستان دستگیر شد



فرمانده انتظامی خوزستان گفت: طراح سرقت‌های مسلحانه در جنوب خوزستان توسط پلیس دستگیر شد. 

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سید محمد صالحی بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه خودرو، منزل، محموله کالا، اخاذی و تهدید در شهرستان‌های آبادان، ماهشهر، اهواز و شادگان، موضوع به صورت ویژه و تخصصی در دستور کار ماموران زبده پلیس قرار گرفت.

 

وی افزود: ماموران پلیس شهرستان شادگان با تلاش شبانه‌روزی و رصد و پایش اطلاعاتی یک شرور سابقه‌دار و تحت تعقیب مراجع قضایی و انتظامی را در ارتباط با اعمال مجرمانه شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در عملیاتی منسجم و غافلگیرانه دستگیر کردند.

 

فرمانده انتظامی خوزستان ادامه داد: متهم در پرونده شوم خود دارای ۱۳ فقره سابقه کیفری در جرایمی از قبیل سرقت، نگهداری سلاح غیرمجاز، تخریب عمدی، مشارکت در حمل و نگهداری موادمخدر، قدرت نمایی با سلاح جنگی، اخاذی، معاونت در سرقت، شرکت در آدم ربایی، مشارکت در سرقت مسلحانه و ... دارد.

 

سردار صالحی در ادامه با بیان اینکه این شرور قبل از دستگیری تحت تعقیب پلیس و مراجع قضایی شهرستان‌های آبادان، ماهشهر، شادگان و اهواز به اتهام سرقت مسلحانه منزل و خودرو، آدم ربایی، تهدید مسوولان دولتی و غیر دولتی، و سرقت خودرو بوده است، گفت: تحقیقات برای کشف سایر جرایم و دستگیری همدستان احتمالی در دستور کار پلیس قرار دارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------