آخرین اخبار حوادث

Default Image

آدم‌ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از آزادی فردی که برای دریافت ۵۰۰ میلیارد ریال تتر ربوده شده بود، با پیگیری‌های پلیس، خبر داد. به…

انهدام باند سارقان منازل ویلایی چالوس/ دستگیری سارقان در زیرزمین خانه سرکرده باند



 

با تلاش ماموران انتظامی شهرستان کرج اعضای باند چهار نفره سارقان منزل شناسایی و در این رابطه ۲۷ فقره اموال مسروقه کشف شد.

سرهنگ سید حسین سید حقیقی فرمانده انتظامی شهرستان کرج در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی دریافت شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت منزل در خیابان چالوس بلافاصله واحد گشت کلانتری ۳۰ اسلام آباد جهت بررسی موضوع به محل سرقت اعزام شدند.

وی افزود: ماموران با بررسی صحنه جرم و شیوه و شگرد سارق یا سارقان، ردپای سارق سابقه‌داری را که قبلا نیز به همین شیوه سرقت کرده و دارای سوابق کیفری متعدد بود شناسایی کردند.

سرهنگ سید حقیقی ادامه داد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و کنترل مجرمان سابقه دار، مخفیگاه متهم را در منطقه ولدآباد شناسایی و سه تیم عملیاتی پس از اعزام به محل و محاصره منطقه متهمان را در داخل زیرزمین منزل سردسته باند دستگیر کردند.

وی در ادامه بیان داشت:متهمان در بازجویی‌های ماموران به جرم خود مبنی بر سرقت اعتراف کرده و اذعان داشتند که با تشکیل یک باند چهار نفره تاکنون اقدام به ۱۴ فقره سرقت در مناطقی از اسلام آباد، میدان کرج، فردیس، محمد شهر، ولدآباد و مشکین آباد کرده‌اند و در بازرسی از مخفیگاه آن‌ها تعداد ۲۷ عدد اموال مسروقه کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج با اشاره به نحوه سرقت‌ها و شیوه و شگرد متهمان خاطر نشان کرد: متهمان در این شیوه با شکستن توپی قفل فاقد حفاظ و نگهدارنده، اموال منازل ویلایی خالی از سکنه را به سرقت می‌بردند.

اخبار حوادث  - باشگاه  خبر نگاران
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------