آخرین اخبار حوادث

Default Image

دختر ۱۶ ساله خود ار از ساختمان به پایین انداخت/ خواهرش متوفی نیز خودکشی کرده بود

دختر ۱۶ ساله‌ در اقدامی ناگهانی خود را از طبقه ششم ساختمان به پایین انداخت. به گزارش رکنا؛ اخیرا همسایگان یک مجتمع در یکی از…

ماجرای بیهوش شدن زنان تنها در خودروی مرد شیاد



فرمانده انتظامی سراب آذربایجان شرقی از دستگیری سارق مسافرکش نما که اقدام به سرقت طلا و زیوراآلات مسافران از طریق بیهوش کردن آنها می‌کرد، خبر داد.

سرهنگ محمد جعفرزاده فرمانده انتظامی سراب آذربایجان شرقی در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت طلا و زیورآلات، توسط راننده خودروی سواری با شگرد مسافرکش نما در سطح شهرستان و حساسیت موضوع، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

این مقام انتظامی در ادامه افزود: با انجام کار‌های اطلاعاتی و شبانه روزی، متهم شناسایی، دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد و پس از چندین مرحله تحقیق و بازجویی فنی و مواجهه حضوری با ارایه دلایل و مدارک، نامبرده به سرقت طلا و زیورآلات، اعتراف کرد.

وی اظهار کرد: با راهنمایی متهم دستگیر شده صحنه سرقت مورد بازسازی، و پس از تجمیع دلایل و مدارک، متهم به همراه پرونده و شاکی به دادسرا معرفی و طی قرار مناسب روانه زندان شد.

سرهنگ جعفرزاده درباره شیوه و شگرد سارق گفت: سارق در قالب مسافرکش در روستاهای اطراف، زنان تنها را سوار و سپس با تعارف مواد غذایی و آشامیدنی مسموم اقدام به بیهوش کردن آن‌ها نموده و بعداز بریدن طلا و زیورآلات، آنان را در محل‌های خلوت پیاده می‌کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان سراب در پایان از شهروندان درخواست کرد: از سوار شدن به خودروهای شخصی مشکوک جدا خودداری کرده و به هیچ عنوان مواد غذایی و آشامیدنی از افراد نا‌شناس قبول نکنند و هرگونه موارد مشکوک را در این خصوص سریعا به پلیس ۱۱۰ اطلاع کنند.

 اخبار  حوادث  - باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------