آخرین اخبار حوادث

Default Image

دختر ۱۶ ساله خود ار از ساختمان به پایین انداخت/ خواهرش متوفی نیز خودکشی کرده بود

دختر ۱۶ ساله‌ در اقدامی ناگهانی خود را از طبقه ششم ساختمان به پایین انداخت. به گزارش رکنا؛ اخیرا همسایگان یک مجتمع در یکی از…

عامل جعل اوراق سازمان قضایی نیروهای مسلح دستگیر شد+جزییات



مردی که اقدام به جعل اوراق سازمان قضایی نیرو‌های مسلح می‌کرد، توسط پلیس تهران شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان،‌ 17 آذرماه سال گذشته پرونده ای با موضوع غصب عناوین و کشف اموال غیر مجاز به کلانتری 114 غیاثی ارجاع و رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران اطلاعاتی این یگان قرار گرفت.

با تحقیقات صورت گرفته مشخص شد فردی به هویت "مجتبی" در سطح وسیع اقدام به جعل اوراق قضایی و احکام جعلی مربوط به دادسرای عمومی و سازمان قضایی نیرو های مسلح می نماید.

ماموران با انجام تحقیقات جهت شناسایی فرد متهم تلاش خود را از سرگرفتند تا اینکه پس از گذشت قریب به 6ماه کار اطلاعاتی و پلیسی در نهایت موفق شدند مخفیگاه متهم را در محدوده خیابان طیب شناسایی و پس از حصول اطمینان از حضور متهم در مخفیگاه وی را دستگیر کردند.

سرهنگ ابراهیم بهرام نژاد، جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران جوان گفت:در بازرسی از مخفیگاه متهم تعداد 36 عدد مهر دست ساز و جعلی؛4 دستگاه شوکر؛ 3 عدد افشانه اشک آور و دستبند فلزی؛4جلد شناسنامه و تعدا قابل توجهای کارت خام مربوط به کارت شناسایی کارکنان سازمان قضایی نیروهای مسلح و دادسرای عمومی،تعدادی اوراق قضایی و مقادیری آلات و ادوات مربوط به مصرف شیشه کشف و ضبط شد.

جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ خاطر نشان کرد:پرونده متهم پس از تحقیقات تکمیلی جهت سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------