واکنش «ترزا می» به موضع‌گیری ترامپ علیه ۴ نماینده زن کنگره



اخبار,اخبار بین الملل,ترزا می

موضع‌گیری ترامپ علیه ۴ نماینده زن کنگره آمریکا صدای نخست‌وزیر مستعفی انگلیس را هم درآورد.

به گزارش مهر به نقل از میرِر، سخنگوی «ترزا می» نخست‌وزیر مستعفی انگلیس در واکنش به موضع‌گیری نژادپرستانه «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا علیه ۴ زن نماینده کنگره گفت: ترزا می معتقد است که توییت های ترامپ مبنی بر اینکه ۴ زن کنگره به کشورهای از هم گسیخته و آلوده به جُرم خود بازگردند، کاملاً غیرقابل قبول است.

 

این در حالیست که رئیس جمهوری آمریکا دیروز یکشنبه در پیامی توئیتری زنان منتقد خود در کنگره این کشور را آماج حمله لفظی خود قرار داده بود.

 

رئیس جمهوری آمریکا در این خصوص نوشته بود: جالب است زنان دموکرات ترقی خواه کنگره را ببینید که اصالتاً از کشورهایی آمده اند که دولت‌هایشان فاجعه کامل و تمام عیار هستند، بدترین و فاسدترین و بی کفایت ترین در هرکجای دنیا هستند (اگر اصلاً دولتی در حال کار داشته باشند). اکنون با صدای بلند و خشنی به مردم آمریکا، بزرگترین و قدرتمندترین کشور روی زمین می‌گویند که چطور دولت باید اداره شود. چرا آنها به مکان‌هایی که از آن آمده اند برنمی‌گردند و به ترمیم مکان‌های کاملاً از هم گسیخته و آلوده به جُرم کمک نمی‌کنند. پس برگردید و به ما نشان دهید که چگونه این کار را باید انجام داد. این مکان‌ها به‌شدت به کمک شما نیاز دارند. شما نمی‌توانید به قدر کافی سریع بروید. مطمئن هستم نانسی پلوسی (رئیس مجلس نمایندگان آمریکا) بسیار خوشحال خواهد شد که ترتیبات سفر مجانی شما را فراهم کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------