ترامپ رسما نامزدی جمهوری‌خواهان را پذیرفت



اخبار,اخبار بین الملل,ترامپ
ترامپ با انتقاد از «جو بایدن» رقیب دموکرات خود گفت: ما چهار سال گذشته را صرف جبران خساراتی کرده‌ایم که جو بایدن در ۴۷ سال گذشته به بار آورده است.

به گزارش ایلنا به نقل از فاکس نیوز، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا در آخرین شب گردهمایی جمهوری‌خواهان رسما نامزدی این حزب در انتخابات سوم نوامبر را پذیرفت.

 

وی که در کاخ سفید سخنرانی می‌کرد، خطاب به مردم آمریکا گفت که با امیدی بی‌پایان، نامزدی حزب جمهوری‌خواه در انتخابات پیش رو را می‌پذیرد.

 

ترامپ با دفاع از عملکرد خود در دوره نخست ریاست‌جمهوری به ویژه در حوزه اقتصادی، گفت که بار دیگر بزرگ‌ترین اقتصاد در تاریخ را خواهیم ساخت. وی افزود که آمریکا تحت هدایت او در برابر «همه تهدیدها» امنیت خواهد داشت.

 

وی همچنین بار دیگر ساخت دیوار مرزی با مکزیک را اقدامی صحیح دانست و گفت که ۳۰۰ مایل از این دیوار ساخته شده است.

 

رئیس‌جمهوری آمریکا در این سخنرانی بار دیگر از توافق هسته‌ای با ایران انتقاد کرد.

 

به گزارش بی‌بی‌سی، ترامپ با انتقاد از «جو بایدن» رقیب دموکرات خود گفت: «ما چهار سال گذشته را صرف جبران خساراتی کرده‌ایم که جو بایدن در ۴۷ سال گذشته به بار آورده است. در گردهمایی دموکرات‌ها، به سختی کلمه‌ای درباره دستور کار آنها شنیدیم. اما دلیلش این نیست که آنها برنامه‌ای ندارند. بلکه این است که دستور کار آنها افراطی‌ترین مجموعه پیشنهادهایی است که تاکنون توسط نامزد یک حزب عمده مطرح شده است».

 

وی ادامه داد: «سابقه بایدن فهرست بلند و شرم‌آوری از خیانت فاجعه‌بار و اشتباهات افتضاح است. او تمام عمر حرفه‌ای خود را در جانب نادرست تاریخ گذرانده است».

 

ترامپ افزود: «بایدن اسب تروایی برای سوسیالیسم است. اگر جو بایدن قدرت ایستادن در مقابل مارکسیستی مثل برنی سندرز و هم‌قطاران رادیکال او را ندارد، در آن صورت او چطور می تواند از شما حمایت کند؟»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------