آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

وضع تحریم‌های جدید علیه نفت ایران در بسته کمک‌های مالی آمریکا به اسرائيل و اوکراین

قانونگذاران آمریکایی پس از حمله موشکی و پهپادی تهران به اسرائیل، در بسته کمک مجلس نمایندگان برای اوکراین و اسرائیل و دیگر متحدان این کشور،…

حمایت ۱۰۶ نماینده جمهوری‌خواه از شکایت تگزاس به دادگاه عالی آمریکا/ دادستان «آیووا» از ابطال انتخابات حمایت نکرد



اخبار,اخبار بین الملل,ترامپ
یکصد و شش نماینده جمهوری خواه آمریکا حمایت خود را از شکایت ایالت تگزاس به دادگاه عالی در رابطه با ممنوعیت شرکت چهار ایالت در کالج الکترال اعلام کردند.

به گزارش تسنیم به نقل از الجزیره، یکصد و شش نماینده جمهوری خواه از شکایت دادستان تگزاس به دادگاه عالی آمریکا مبنی بر عدم احتساب آراء چهار ایالت این کشور شامل «جورجیا»، «میشیگان»، «پنسیلوانیا» و «ویسکانسین» حمایت کردند.

 

دادگاه عالی آمریکا به چهار ایالت نامبرده دستور داد تا روز پنجشنبه به شکایت ثبت شده از سوی دادستان کل تگزاس که به دنبال ممنوع کردن شرکت چهار ایالت در کالج الکترال بعد از تایید پیروزی جو بایدن در انتخابات توسط آنهاست، پاسخ دهد.

 

هفده ایالت آمریکا نیز روز چهارشنبه از شکایت ایالت تگزاس به دیوان عالی برای ابطال نتایج انتخابات ریاست جمهوری حمایت کردند.

 

***

 

دادستان «آیووا» از ابطال انتخابات حمایت نکرد

دادستان ایالت «آیووا» اعلام کرد که نمی‌تواند از دادخواست انتخاباتی تگزاس در خصوص ابطال آرای میلیون‌ها آمریکایی حمایت کند.

 

به گزارش مهر به نقل از آسوشیتدپرس، «توماس میلِر» (Thomas Miller) دادستان ایالت آیووا اعلام کرد که نمی‌تواند از دادخواست انتخاباتی تگزاس در خصوص ابطال آرای میلیون‌ها آمریکایی (که به بایدن رأی دادند) حمایت کند.

 

دادستان ایالت آیووا در این خصوص گفت: به نظرم، من از این دادخواست حمایت نمی‌کنم؛ زیرا انتخابات ۲۰۲۰ با انصاف و ایمنی توسط مقامات انتخاباتی هر دو حزب انجام شد. من نمی توانم از دادخواستس پشتیبانی کنم که آرای میلیون‌ها آمریکایی را باطل می‌کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------