اعتراف ترامپ به شکست در انتخابات: ما برنده نشدیم



ترامپ،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل
رئیس‌جمهور سابق آمریکا در مصاحبه‌ای که چهارشنبه شب به وقت واشنگتن پخش شده برای نخستین بار اقرار کرده که در انتخابات ریاست‌جمهوری ماه نوامبر شکست خورده است.

به گزارش فارس، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در مصاحبه‌ای که چهارشنبه شب (به وقت واشنگتن) از فاکس‌نیوز پخش شده برای نخستین بار شکست در انتخابات نوامبر ۲۰۲۰ برابر رقیبش، «جو بایدن» را پذیرفته است.

 

رئیس‌جمهور سابق آمریکا در این مصاحبه گفته است: «ما برنده نشدیم.»

 

روزنامه دیلی‌میل نوشته ترامپ در یک مصاحبه تفصیلی با «شان هانیتی»، مجری سرشناس فاکس‌نیوز بالاخره اعتراف کرده که جو بایدن در برابر او پیروز شده است.

 

ترامپ در آن مصاحبه گفت: «قرار بود ما با ۶۴ میلیون رأی راحت برنده شویم. ۷۵ میلیون رأی آوردیم ولی برنده نشدیم. منتهی باید صبر کنیم ببینیم چه می‌شود.»

 

روزنامه دیلی‌میل نوشته به نظر می‌رسد این اظهارات ترامپ، پایانی بر تردیدافکنی‌های او درباره نتایج انتخابات ۶ نوامبر باشد.

 

ترامپ که از باشگاه گلفش درنیوجرسی با فاکس‌نیوز مصاحبه می‌کرد گفت پنج ماه ریاست‌جمهوری بایدن به خوبی نشان می‌دهد که چرا او باید در این انتخابات برنده می‌شده است. دونالد ترامپ مدعی شد آمریکا الان در«وضعیت شوک» است اما راه‌حل‌های مشکلات، روشن و مبرهن هستند.

 

او مدعی شد بیشترین سود از عدم پیروزی‌ او در انتخابات نصیب روسیه، عربستان سعودی و کشورهای منطقه خاورمیانه (غرب آسیا) شده است. 

 

رئیس‌جمهور سابق آمریکا به افزایش قیمت سوخت در آمریکا هم اشاره کرد و گفت: «وقتی من کاخ سفید را ترک کردم قیمت یک گالن سوخت ۱.۸۷ دلار بود، الان بالای ۳ دلار است و دارد به سمت ۵ دلار، ۶ دلار و شاید ۷ دلارمی‌رود.»

 

ترامپ گفت که در جریان مناظره‌ها درباره این وضعیت به مردم هشدار داده بود «اما مردم گوش نکردند.»

 

رئیس‌جمهور سابق آمریکا بار دیگر یادآوری کرد که قصد دارد در انتخابات سال ۲۰۲۴ نامزد شده و به کاخ سفید برگردد.

 

او گفت: «رسانه‌های جعلی خوششان نمی‌آید زیاد در این باره حرف زده شود ولی آمار و ارقام موجود واقعا باورنکردنی هستند. دارم تلاش می‌کنم آدم‌های خوب زیادی وارد کنگره شوند.»

 

وی افزود: «بعد، درباره سال ۲۰۲۴ تصمیم می‌گیریم ولی اگر به آمار و ارقام نگاه کنید مردم من را بیشتر از هر زمان دیگری دوست دارند.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------