تصویب بودجه نظامی ۸۱۰ میلیارد دلاری آمریکا



بودجه نظامی ,اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل
کنگره آمریکا با افزایش ۳۷ میلیارد دلاری بودجه نظامی ۷۷۳ میلیارد دلاری دولت بایدن، آن را به میزان ۸۱۰ میلیارد دلار تصویب کرد. 

به گزارش ایرنا، خبرگزاری رویترز از مبدا واشنگتن با انتشار این خبر اعلام کرد: کمیته خدمات نظامی مجلس نمایندگان آمریکا اواخر دیروز از اصلاحیه پیشنهادی دولت بایدن برای افزایش ۳۷ میلیارد دلاری وزارت دفاع آمریکا در کنار لایحه بودجه بی سابقه ۷۷۳ میلیارد دلاری دولت "جو بایدن" برای پنتاگون حمایت و آنرا تصویب کرد.

 

رویترز در ادامه گزارش داد: بدین صورت راه برای تصویب بودجه سال آتی پنتاگون به مبلغ حداقل ۸۱۰ میلیارد دلار که پیش از این از سوی کمیته خدمات نظامی سنا مورد تصویب قرار گرفته بود، هموار شد.

 

رویترز افزود: بایدن ۸۱۳ میلیارد دلار بودجه دفاع ملی در زمان صلح را خواستار شده بود که از این مبلغ  ۷۷۳ میلیارد دلار برای پنتاگون در نظر گرفته شده است.

 

بنابراین گزارش، لایحه اصلاحیه ۳۷ میلیارد دلاری قانون مجوز دفاع ملی سالانه موسوم به (NDAA) ) با اکثریت آرا، (۴۷ رای موافق در برابر ۱۷ رای مخالف) به تصویب رسید.

 

اصلاحیه ۳۷ میلیارد دلاری شامل کمک ۵۰۰ میلیون دلاری به اوکراین

رویترز در ادامه گزارش داد: اصلاحیه افزایش ۳۷ میلیارد دلاری به بودجه دفاعی آمریکا، شامل ۲.۵ میلیارد دلار برای کمک به پرداخت هزینه های افزایش سوخت، ۵۵۰ میلیون دلار برای اوکراین، بودجه برای پنج کشتی، هشت هواپیمای جنگنده F-۱۸،  هواپیماهای سی-۱۳۰ هرکولس و حدود ۱ میلیارد دلار برای چهار واحد موشکی پاتریوت است. *

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------