آخرین اخبار بین الملل

حمله تروریستی به مسکو،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

مقام روسی: مهاجمان حمله تروریستی مسکو تا آخر عمر در محفظه‌ای شبیه به تابوت با ابعاد ۴ در ۶ متر خواهند بود

دبیر اجرایی کمیسیون نظارت عمومی روسیه از مجازاتی بسیار سخت برای عاملان حمله تروریستی به حومه مسکو خبر داد. به گزارش مهر به نقل از تاس،…

عامل تیراندازی کرایستچرچ نیوزیلند به گناهش اعتراف کرد



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل , تیراندازی کرایستچرچ
مرد استرالیایی متهم به قتل ۵۱ مسلمان در حمله به دو مسجد در نیوزیلند امروز (پنج‌شنبه) و در اقدامی شگفت انگیز به گناهش اعتراف کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، برنتون تارانت از طریق اسکایپ به ۵۱ فقره قتل، ۴۰ فقره تلاش برای قتل و یک فقره ارتکاب اقدام تروریستی در دادگاه عالی کرایستچرچ نیوزیلند اعتراف کرده است.

 

قاضی کامرون مندر در این جلسه دادگاهی اعلام کرد: این مرد به تمامی این گناهان و جرایم اعتراف کرده است. اعتراف و اقرار به گناه یک گام بسیار مهم است که این پرونده کیفری را به انتهایش نزدیک می‌کند.

 

تارانت استرالیایی از ۱۵ مارس ۲۰۱۹ و پس از دستگیری و متهم شدن به استفاده از سلاح نیمه خودکار برای هدف قرار دادن مسلمانان در مراسم نماز روز جمعه در دو مسجد در کرایستچرچ در بازداشت پلیس به سر می‌برد.

 

اعتراف به گناه از سوی این فرد روند دادگاهی را تسریع می‌بخشد و قرار است وی به صورت مستقیم به اتهام ارتکاب تمامی این ۹۲ فقره جرم محکوم شود. قرار بود دادگاهی وی ژوئن برگزار شود.

 

جاسیندا آردرن، نخست وزیر نیوزیلند نیز گفت،‌ وقتی این خبر را شنیدم که این مرد به گناهش اعتراف کرده حس بسیار خوبی داشتم و احساس راحتی کردم.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------