ترامپ رای‌گیری پستی را فسادآور دانست



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,ترامپ
رییس جمهوری آمریکا در حالی که این کشور جولانگاه ویروس کرونا شده است، با رای‌گیری پستی مخالفت کرد و آن را فسادآور دانست. 

دونالد ترامپ عصر چهارشنبه در آتلانتای ایالت جورجیا و با حضور در شرکت ارسال محموله یو پی اس این مطلب را مطرح کرد و افزود: تعداد زیادی فساد در رای‌گیری پستی وجود دارد.

 

وی آرای پستی را فریب دانست و ادامه داد: ما پس از جنگ جهانی اول و دوم هم انتخابات برگزار کردیم اما دموکرات‌ها این‌بار می‌گویند که رای‌گیری را به شکل پستی انجام دهند.

 

نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ۱۳ آبان امسال در حالی علیه رای‌گیری پستی موضع‌گیری دارد که قریب به اتفاق نظر سنجی‌ها حکایت از پیشتازی جدی جو بایدن نامزد احتمالی دموکرات‌ها در رقابت انتخاباتی دارد.

 

رئیس جمهوری آمریکا با انتقاد از دولت پیشین این کشور در انعقاد قرارداد نفتا، گفت ما با توافق یو اس ام سی اس بزرگترین معامله‌ای که هرگز نبوده است را ایجاد کردیم.

 

رئیس جمهوری آمریکا با این ادعا که رای‌گیری پستی در سراسر کشور مشکلات زیادی را به همراه خواهد داشت، افزود: به پترسون نیوجرسی که یک منطقه کوچکی است نگاه کنید، درصد بزرگی از آرا تقلبی بود.

 

ترامپ گفت در رای‌گیری غیابی مجبور هستید از طریق یک فرایند اقدام کنید که به صورت حضوری نمی‌توانید آنجا باشید، ادامه داد: این شرایط می‌تواند بسیار ملال‌آور و بد باشد و هر کسی در جورجیا یا هرجای دیگر باید به شدت مراقب باشد.

 

وی افزود فرمانداران میلیون‌ها برگه رای را برای همه جا می‌فرستند اما نمی‌دانند در آنجاها چه اتفاقی می‌افتد. خودم دوستی دارم که چند برگه رای برای دخترانش دریافت کرده است. آنها نمی‌دانند باید چه کار کنند. همچنین دوستی دارم که فرزندش را هفت سال پیش از دست داد اما برای پسرش برگه رای فرستاده شده است.

 

رئیس جمهوری آمریکا که به نظر می‌رسد از هم اکنون قصد دارد استارت تقلب در انتخابات پیش رو را بزند، ادامه داد: اگر آنها تصمیم بگیرند که از این روش رای‌گیری استفاده کنند، شرایط بسیار وحشتناکی خواهد بود. با این حال باید دید چه می‌شود.

 

ترامپ اضافه کرد: از همین الان، تعداد زیادی دعوی قضایی در دادگاه‌ها تشکیل می‌شود.

 

نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در اقدامی تبلیغاتی علیه دولت پیشین اینگونه اظهار نظر کرد که «بررسی های بوروکراتیک تحت دولت اوباما یک فاجعه بود. تحت مدیریت من ، ما بودجه کامل برای بندر ساوان را تامین کرده‌ایم و در راه هستیم تا پروژه را در مدت زمان کوتاهی به اتمام برسانیم.»

 

ترامپ که از ابتدای روی کار آمدن تاکنون بر ملی‌گرایی تاکید دارد و می‌خواهد از این بستر، پایگاه انتخاباتی خود را تقویت سازد، ادامه داد «ما می خواهیم ایالات متحده در قرن بیست و یکم رقیب پیروز باشد.»

 

وی بایدن را مخالف اصلاحات معرفی کرد و گفت: معاون رئیس جمهوری گذشته با همه اصلاحات ما مخالف است و می خواهد طول فرایند اعطای مجوزها را افزایش دهد. به این فکر کنید. بایدن خوشحال است که پروژه هایی را با نوار قرمز گره می‌زند اما ما می‌خواهیم همه چیز را بسازیم.

 

رئیس جمهوری چهل و پنجم آمریکا افزود: آنها می‌خواهند زمان مجوزها را افزایش دهند ، آنها می‌خواهند آن را از خیلی طولانی‌تر کنند. باور نکردنی است. بایدن می‌خواهد اقتصاد انرژی را مجددا تنظیم کند، به توافقنامه اقلیمی پاریس بپیوندد  و این باعث می شود انرژی ما به کلی نابود شود ، شما باید ۲۵٪ از مشاغل خود را تعطیل کنید و توسعه نفت و گاز را از بین ببرید.

 

ترامپ ادامه داد: آنها هنوز توضیح نداده‌اند با نیروگاه‌ها و کارخانه‌های ما وقتی به قدرت برسند، چه خواهند کرد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------