تولد 30 سالگی شاهزاده ژاپن (عکس)



 شاهزاده ژاپن,اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل
آژانس خانگی سلطنتی ژاپن در یک کنفرانس خبری اعلام کرد که شاهزاده ماکو پس از نامزدی خود به دلیل موشکافی رسانه‌ها دچار اختلال استرس شده است. 

به گزارش عصرایران به نقل از رویترز، این تولد آخرین تولد وی به عنوان عضوی از خانواده امپراتوری ژاپن قبل از مراسم ازدواج هفته آینده اوست.

 

ازدواج هفته آینده این شاهزاده خانم جوان با "کای کمورو" که یک مرد و شهروند معمولی است باعث از دست رفتن جایگاه سلطنتی شاهزاده می‌شود.

 

بر اساس قانونی جنجال برانگیز در صورت ازدواج یک زن از اعضای خانواده امپراتوری با شهروندی معمولی، آن زن نیز به یک شهروند عادی تبدیل می‌شود و باید خاندان سلطنتی را ترک کند.

 

شاهزاده "ماکو" دختر ولیعهد "آکی‌شینو"، قبل از تولد 30 سالگی خود با خواهر کوچکترش "شاهزاده کیکو" در باغ‌ اقامتگاه امپراتوری "آکاساکا" در توکیو  قدم می‌زنند. تولد  او  23 اکتبر و مراسم ازدواجش 26 اکتبر 2021 است

 شاهزاده ژاپن,اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل

 

آژانس خانگی سلطنتی ژاپن، تصاویر شاهزاده ماکو و خواهر کوچکترش را در حال قدم زدن در املاک امپراتوری منتشر کرده است. اما شاهزاده هنوز اشاره‌ای به ارتباط عکس‌ها و جشن تولدش نکرده است.

 

نامزدی 3 ساله بین شاهزاده ماکو و کومورو با رسوایی و جنجال همراه بوده است. از زمان اعلام این نامزدی روزنامه‌های شایعه پراکن اعلام کردند که "کومورو" (نامزد شاهزاده) درگیر رسوایی‌های مالی است.

 شاهزاده ژاپن,اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل

آژانس خانگی سلطنتی ژاپن در کنفرانس خبری اوایل اکتبر (دهه دوم مهر) اعلام کرد که شاهزاده ماکو پس از نامزدی خود به دلیل موشکافی رسانه‌ها دچار اختلال استرس شده است.

 

 شاهزاده ژاپن,اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------