واکسن در اصفهان نیست!/ اتمام واکسن برکت در استان قزوین



واکسن کرونا،اخبار پزشکی،خبرهای پزشکی
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: ظرفیت تزریق روزانه واکسن کرونا در استان حدود ۱۰۰ هزار دوز است اما کافی نیست و باید میزان آن افزایش یابد علاوه‌ بر این از امروز واکسن برای تزریق نوبت دوم نیست.

طاهره چنگیز در گفت‌وگو با ایمنا، در خصوص روند واکسیناسیون در استان اصفهان، اظهار کرد: موجودی واکسن کرونا برای تزریق در استان اصفهان به شدت کم است و در حال حاضر تنها واکسن برای تزریق نوبت دوم موجود است، به ۲۶ درصد جمعیت استان اصفهان دوز اول و به ۱۰ درصد نیز دوز دوم واکسن کرونا تزریق شده است.

 

وی با اشاره به ظرفیت تزریق روزانه واکسن کرونا در مراکز واکسیناسیون استان اصفهان، تصریح کرد: ظرفیت تزریق روزانه واکسن کرونا در استان حدود ۱۰۰ هزار دوز است اما کافی نیست و باید میزان آن افزایش یابد، علاوه‌ بر این از امروز واکسن برای تزریق نوبت دوم نیست.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خاطرنشان کرد: تمام ظرفیت‌های مراکز درمانی این استان به بستری بیماران کرونایی اختصاص یافته است به طوری که در بیمارستان الزهرا(س) در حال حاضر ۸۰ نفر در صف انتظار ورود به بخش مراقبت‌های ویژه هستند.

 

وی اضافه کرد: آمار بستری و فوت سالمندان را با توجه به واکسینه شدن افراد رو به کاهش است و در این شرایط باید طرح شهید سلیمانی با قدرت بیشتر اجرا شود و تست‌های مثبت روزانه کرونا در استان اصفهان به بیش‌از دو هزار مورد رسیده است.

 

***

 

اتمام واکسن برکت در استان قزوین

مدیر مرکز تجمیعی واکسیناسیون نمایشگاه بین المللی قزوین گفت: واکسن برکت تمام شده است و فقط واکسن سینوفارم برای واکسیناسیون موجود است.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران، لامعی مدیر مرکز تجمیعی واکسیناسیون نمایشگاه بین المللی قزوین گفت: نزدیک یک هفته است که واکسن آسترازنیکا تمام شده است و برای تأمین آن با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حال مذاکره هستیم.

 

وی افزود: امروز هم واکسن برکت تمام شد و فعلاً فقط واکسن سینوفارم برای تزریق به گروه‌های هدف در قزوین موجود است.

 

مدیر مرکز تجمیعی واکسیناسیون نمایشگاه بین المللی قزوین خاطرنشان کرد: خانواده‌های کادر درمان اگر پیامک تزریق واکسن کرونا دریافت کردند برای تزریق واکسن به مرکز تجمیعی واکسیناسیون نمایشگاه بین المللی قزوین مراجعه کنند در غیر اینصورت تا زمان دریافت پیامک به این مرکز مراجعه نکنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------