مشاوره با دکتر پوست آنلاین برای درمان سریع جوش



 درمان سریع جوش

 

یکی از مهم‌ترین خدماتی که توسط دکتر پوست آنلاین ارائه می‌شود، درمان سریع جوش است تا افراد با مشکلاتی مانند آکنه و جای جوش مواجه نشوند. افرادی که به این عارضه پوستی دچار هستند و نمی‌توانند به مطب مراجعه کنند، بهتر است از متخصص پوستی که خدمات خود را به‌صورت آنلاین در سامانه دکترتو ارائه می‌دهد کمک بگیرند.

 

جوش یکی از آزاردهنده‌ترین عارضه‌های پوستی است که در سنین مختلف خود را نشان می‌دهد، اما معمولا نوجوانان بیشتر با این مشکل درگیر هستند. عدم توجه به درمان جوش‌ها باعث ایجاد مشکلات پوستی می‌شود. پس اگر به این عارضه دچار هستید، بهتر است به سامانه دکترتو مراجعه و به‌صورت آنلاین با پزشک مشورت کنید. در ادامه با این روش به‌طور کامل آشنا می‌شویم پس تا انتها با ما همراه باشید.

اهمیت درمان جوش با کمک دکتر پوست آنلاین

جوش یکی از انواع بیماری‌های پوستی است که در فولیکول‌های بخش‌هایی مانند سینه، کمر و پوست صورت خود را نشان می‌دهد. افرادی که به سلامت و زیبایی پوست خود اهمیت می‌دهند، باید به‌دنبال راهی باشند تا ایجاد جوش را به ‌حداقل برسانند.

 

بروز جوش و آکنه در صورت، باعث ایجاد نارضایتی در فرد می‌شود. در واقع میل به زیبایی موضوعی است که در وجود بسیاری از ما دیده می‌شود. به همین دلیل همواره در تلاشیم هر چیزی را که باعث کاهش زیبایی و اعتمادبه‌نفسمان می‌شود، درمان کنیم.

جوش‌های پوستی از مشکلاتی هستند که اگر به‌موقع درمان نشوند، احتمال بروز آکنه را به‌دنبال دارند. این عارضه و باقی ‌ماندن جای جوش روی صورت، قطعا مورد پسند هیچ‌کس نیست. از این ‌رو بهترین کار کسب مشاوره از دکتر آنلاین پوست و مو برای آگاهی از راه‌کارهای درمانی است.

 

دلیل بروز جوش های پوستی چیست؟

 

دلیل بروز جوش های پوستی چیست؟

زمانی که از دکتر پوست آنلاین مشورت بگیرید، با توجه به شرایط جسمی و وضعیت شما، دلیل اصلی بروز جوش‌های صورت و بدن را پیدا می‌کند، اما می‌توان علت کلی این موضوع را نیز بررسی کرد.

 

به‌طور کلی باید گفت منافذ پوست به‌واسطه فولیکول‌های مو به غدد چربی که در زیر پوست قرار دارند، متصل می‌شوند. غدد چربی وظیفه تولید ماده روغنی به‌نام سبوم را دارند. زمانی که منافذ به‌دلایلی مانند تجمع آلودگی یا سلول‌های مرده بسته شوند و تولید سبوم نیز افزایش یابد، جوش‌ها به‌وجود می‌آیند.

 

این فرآیند عامل اصلی بروز جوش است، اما موارد دیگری نیز وجود دارد که باعث ایجاد جوش می‌شوند که از آن‌ها باید به ژنتیک، بارداری، عدم مراقبت از پوست، استفاده از لوازم آرایشی بی‌کیفیت، تسترون اضافی، سندرم تخمدان پلی‌کیستیک، استعمال دخانیات و مصرف برخی داروها اشاره کرد.

 

با دریافت ویزیت آنلاین متخصص پوست، پزشک می‌تواند با تشخیص دلیل بروز جوش و آکنه، داروی مناسبی برای شما تجویز یا با ارائه راه‌کارهایی مناسب از افزایش جوش‌های پوستی جلوگیری کند.

 

آیا می توان جلوی بروز جوش را گرفت؟

 

آیا می توان جلوی بروز جوش را گرفت؟

اگر با این مشکل مواجه هستید، بهترین کار کسب مشاوره از دکتر پوست آنلاین است. متخصص تمام روش‌های درمان و پیشگیری از بروز جوش‌ها را به شما ارائه می‌دهد. به‌طور کلی از این روش‌ها باید به موارد زیر اشاره کرد:

  • بیش‌ از حد شستن پوست کمکی به درمان جوش نمی‌کند. پس تنها 2 بار در روز صورت خود را با شوینده مناسب پاک‌سازی کنید.
  • بهتر است گوشی موبایل یا حتی تلفن خانگی را حین صحبت‌کردن، به پوست خود نچسبانید.
  • وضعیت جوش‌های بدن با پوشیدن لباس‌های تنگ بدتر می‌شود. از این ‌رو باید از پوشیدن این نوع لباس خودداری کنید.
  • قبل استفاده از لوازم مراقبتی پوست مانند لوسیون و مرطوب‌کننده، دست‌های خود را بشویید.
  • خالی‌ کردن جوش‌های چرکی و زیرپوستی باعث انتقال عفونت به دیگر بخش‌های صورت می‌شود و نتیجه این اتفاق نیز افزایش جوش‌ها است. پس نباید جوش‌ها را تخلیه کنید.
  • بهتر است خوددرمانی را کنار بگذارید تا پزشک بتواند در سریع‌ترین زمان پوست شما را به ‌حالت اولیه برگرداند.
  • روتین پوستی داشته باشید و در این مسیر از محصولاتی استفاده کنید که دکتر آنلاین پوست برای شما تجویز کرده است.

 

چه زمان باید از دکتر آنلاین پوست مشاوره بگیریم؟

هر زمان که احساس کردید جوش‌های روی صورت یا بدنتان از حد طبیعی خارج شده و روی اعتمادبه‌نفستان تاثیر گذاشته، باید از دکتر پوست آنلاین مشورت بگیرید. این پزشک می‌تواند با کسب اطلاعات در خصوص وضعیت جسمی شما و شرایطی که در آن قرار دارید، بهترین روش درمان را ارائه دهد.

 

پزشک ممکن است تنها به تجویز لوازم مراقبتی مناسب پوست شما مانند شوینده‌ها و لوسیون‌هایی که خواص ضدالتهابی و ضدجوش دارند، اکتفا کند. این راه‌کار مناسب افرادی است که جوش‌های پوستی آن‌ها در وضعیت حادی قرار ندارد.

زمانی که جوش‌ها بخش زیادی از پوست را اشغال کنند، برای درمان نیز به محصولات قوی‌تری نیاز است. در این زمان دکتر آنلاین پوست و مو می‌تواند مصرف خوراکی یا موضعی آنتی‌بیوتیک‌ها، مصرف داروهای پیشگیری از بارداری، داروهای خوراکی یا موضعی حاوی ایزوترتینوئین یا تزریق کورتیکواستروئیدها را تجویز کند.

 

چگونه بهترین دکتر پوست آنلاین را پیدا کنیم؟

با توجه به این‌که انتخاب بهترین‌‌ دکتر آنلاین پوست تاثیر زیادی در سرعت درمان جوش‌ها و رفع آثار آن‌ها دارد، بهتر است با روش‌هایی که برای این کار وجود دارد آشنا شویم. به‌طور کلی باید گفت برای پیدا کردن بهترین پزشک آنلاین پوست و مو می‌توانید به سامانه دکترتو مراجعه کنید.

 

در این سامانه رزرو نوبت مشاوره آنلاین، فهرستی از پزشکان متخصص حوزه پوست و مو به شما نمایش داده می‌شود. ضمن این‌که در پروفایل این پزشکان نظرات مراجعه‌کنندگان آن‌ها درج شده است. با مطالعه این نظرات می‌توانید بهترین دکتر را پیدا کنید.

در سامانه دکترتو، 2 روش مشاوره متنی و تلفنی وجود دارد تا افراد با توجه به موقعیت و شرایط خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنند. پس‌از این‌که نظر بیماران پیشین و امتیازی را که به پزشک داده‌اند بررسی کردید، می‌توانید وارد پروفایل متخصص شوید و یکی از روش‌های کسب مشاوره آنلاین را انتخاب کنید.

 

جمع‌بندی

با کسب مشاوره از دکتر پوست آنلاین می‌توانید عارضه‌های پوستی مختلف مانند جوش‌ را درمان کنید. با توجه به این‌که عدم اهمیت به درمان جوش باعث باقی‌ماندن جای آن‌ها و بروز آکنه می‌شود، بهتر است در اولین فرصت به سامانه دکترتو مراجعه کنید.

در دکترتو با فهرستی از بهترین متخصصان پوست و مو مواجه می‌شوید و می‌توانید برای برقراری ارتباط با پزشک، یکی از روش‌های مشاوره متنی یا تلفنی را انتخاب کنید. متخصص به‌صورت آنلاین می‌تواند دلیل بروز جوش‌ها را تشخیص و راه‌کار درمانی برای آن‌ها ارائه دهد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024