اخبار پزشکی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

حال پرستاران ایرانی، اصلا خوب نیست | پرونده‌سازی و تهدید برای پرستاران معترض

به گفته «محمد عبادی» معاونت پرستاری وزارت بهداشت ۱۵درصد از پرستاران به دلیل سختی کار، مشکلات معیشتی یا عوامل دیگر ترک کار…

کرونا جان ۱۶۵ نفر دیگر را گرفت | بازار بزرگ تهران در اجرای قرنطینه کرونایی تعطیل شد



اخبار،اخبار جدید،اخبار روز
۱۶۵ بیمار کووید۱۹ طی ۲۴ ساعت گذشته جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری در کشور به ۸۴ هزار و ۷۹۲ نفر رسید.

به گزارش ایرنا ، تا کنون دو میلیون ۹۲۶ هزار و ۲۶۶ نفر از بیماران بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند و سه هزار و ۲۲۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به سه میلیون و ۲۵۴ هزار و ۸۱۸ نفر رسید.

 

تا کنون ۲۳ میلیون و ۹۶۷ هزار و ۴۸۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

 

بر اساس این گزارش، اکنون ۹۲ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۸۳ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۷۳ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

 

تا کنون ۴ میلیون و ۴۶۳ هزار و ۵۶۵ نفر دوز اول واکسن کرونا و یک میلیون و ۹۸۸هزار و ۳۸۰ نفر نیز دوز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۶ میلیون و ۴۵۱هزار و ۹۴۵  دوز رسید.

 

از روز گذشته(شنبه) تا امروز ۱۳ تیر ماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۳ هزار و ۷۸۱  بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که هزار و ۱۲۰ نفر از آنها بستری شدند.

 

بازار بزرگ تهران در اجرای قرنطینه کرونایی تعطیل شد

 معاون بازرسی و نظارت اتاق اصناف ایران گفت: با توجه به قرمز شدن وضعیت کرونایی تهران، بازار بزرگ تهران از امروز به صورت رسمی تعطیل شد.

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

بهنام نیک منش در گفت و گو با مهر اظهار داشت: با توجه به وضعیت کرونایی و قرمز شدن بیشتر شهرها، تعطیلی اصناف در شهرهای قرمز، مجدد در دستور کار قرار گرفت.

 

معاون بازرسی و نظارت اتاق اصناف ایران گفت: در شهرهای قرمز صرفاً گروه شغلی یک که شامل ۲۹ رسته شغلی می‌شوند، مجاز به فعالیت هستند از این رو بازار بزرگ تهران نیز همچون دفعات قبل که تهران قرمز می‌شد، مشمول تعطیلی شده و اصناف فعال در این بازار از امروز به صورت رسمی باید نسبت به تعطیلی واحد خود اقدام کنند.

 

وی افزود: در صورت عدم تعطیلی، واحدها متخلف محسوب شده و برخورد لازم با آنها از جمله پلمب واحد صورت می‌گیرد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------