آمار مبتلایان به کرونا در آمریکا؛ ۲۶ قربانی و ۷۱۷ آلوده/ ثبت ۱۱ مورد جدید در اسرائیل



 اخبار پزشکی ,خبرهای پزشکی, کرونا
تازه‌ترین آمار ارائه شده از تشدید کرونا در آمریکا حاکی از افزایش مبتلایان به ۷۱۷ نفر است حال آنکه در این میان، ۲۶ نفر نیز قربانی شده‌اند. 

به گزارش مهر به نقل از سی‌ان‌ان، قربانیان کرونا ویروس در آمریکا تا پایان روز دوشنبه به ۲۶ تن رسیدند که در این میان سهم ایالت‌های واشنگتن، ۲۲، فلوریدا ۲ و کالیفرنیا نیز ۲ نفر بوده است.

 

این در حالی است که ویروس به ۳۳ ایالت دیگر نیز راه یافته و آمار مبتلایان در سراسر آمریکا به ۷۱۷ نفر افزایش یافته که ۱۵۰ نفر از روز قبل بیشتر است.

 

اما دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا همچنان از اهمیت دادن به این بیماری همه‌گیر طفره رفته و سعی به طبیعی جلوه دادن ماجرا دارد.

 

وی روز گذشته گفته بود: سالانه تا ۷۰ هزار نفر بر اثر آنفولاآنزا می‌میرند و جایی هم تعطیل نمی‌شود.

 

افزایش شمار صهیونیست‌های مبتلا به کرونا به ۵۰ نفر

 

وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی اعلام کرد که شمار مبتلایان این رژیم به ویروس کرونا به ۵۰ نفر رسیده است.

 

به گزارش مهر به نقل از النشره، وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی از ثبت ۱۱ مورد جدید از ابتلا به کرونا در اراضی اشغالی خبر داد.

 

بر اساس این گزارش، این وزارتخانه اعلام کرد که شمار مبتلایان به کرونا در میان صهیونیست‌ها به ۵۰ نفر رسیده است.

 

گفتنی است، آمار منتشر شده از مبتلایان به کرونا توسط وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی در حالی است که «اسرائیل کاتز» وزیر خارجه رژیم اشغالگر هشدار داده بود که تل آویو در آستانه از دست دادن کنترل برای مهار شیوع ویروس جدید کرونا است.

 

کاتز با اشاره به اینکه تل آویو تدابیری را برای جلوگیری از شیوع این ویروس اتخاذ کرده است، گفت: در صورتی که این ویروس گسترش یابد ممکن است بیشتر کشورهای جهان مرزهایشان را به روی مرزهای ما ببندند.

 

افزایش مبتلایان به ویروس کرونا در مصر

مشاور وزیر بهداشت مصر از افزایش مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور خبر داد.

 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، «خالد مجاهد» مشاور وزیر بهداشت مصر اعلام کرد که تعداد موارد ثبت شده از ابتلا به ویروس کرونا در این کشور به ۵۹ مورد رسیده است.

 

وی در ادامه افزود: ما برای شناسایی کسانی که به این ویروس مبتلا هستند تلاش می کنیم و تدابیر لازم را برای مهار آن به کار می گیریم.

 

خالد مجاهد تصریح کرد: کسانی که به این ویروس مبتلا شده اند در بیمارستان های مصر تحت نظارت قرار دارند. نخستین مورد از ابتلا به این ویروس در مصر متعلق به یک تبعه خارجی بود که آن را با خود به مصر آورد.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------