آخرین اخبار سیاسی

توماج صالحی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

توماج صالحی از یک اتهامش تبرئه شد

وکیل توماج صالحى⁩ اعلام کرد این خواننده رپ از اتهام نشر اکاذیب و تشویق به اعمال خشونت‌آمیز در رابطه با ویدیوی منتشرشده در آذرماه ۱۴۰۲ تبرئه…

غرضی ادعای احمد توکلی درباره نزدیک شدن جن گیرها و رمال ها به سیاسیون را تایید کرد



اخبار,اخبار سیاسی,سید محمد غرضی
وزیر اسبق پست و تلگراف گفت: احمد آقا توضیح داد که دو روز بعد آن خانم با پوششی تمام، به طوری که صورتشان معلوم نبود به همراه آن دو مرد آمدند و ما هم احترامشان کردیم و سپس پیام حضرت امام را به آنها رساندیم و بعد از مدت کوتاهی رفتند.

به گزارش مدارا، "سیدمحمد غرضی" فعال سیاسی و وزیر اسبق پست، تلگراف و تلفن در خصوص صحبت های اخیر احمد توکلی مبنی بر حضور رمال‌ها و جن‌گیرها در دستگاه برخی از مسئولین گفت: در مورد بحث وجود جن‌گیرها و رمال‌ها باید بگویم که هر وقت قدرتی اعم از مادی و فقهی و سیاسی به وجود آمده است این افراد هم حضور داشته‌اند. آنها خود را به قدرت سیاسی نزدیک می‌کنند و وعده اطلاعات پیش‌بینی شده به آنها می دهند. اینها هم در زمان انبیاء بودند و هم در دیگر کشورها و دیگر زمان ها، مثلا در مورد هیتلر بیان می شود که عده‌ای منجم و رمال دور او جمع بودند.

 

او تأکید کرد: طبیعی است که در قدرت سیاسی ایران نیز که قدرت سیاسی واقعی متکی به مردم است، این افراد دور قدرت سیاسی جمع شوند و استفاده‌های مالی وغیره کنند. به نظرم این موضوع خیلی تعجب‌آور نیست.

 

محمد غرضی در ادامه صحبت هایش گفت: یادم می‌آید روزی خدمت احمد آقا بودم و ایشان داستانی را برای من تعریف کردند. احمد آقا گفتند: دو مرد با متانت و با لباسی مخصوص پیش من آمدند و گفتند ما رابط خانمی هستیم که با امام زمان (عج) درارتباط است. من این موضوع را به حضرت امام گفتم و ایشان فرمودند این خانم را ملاقات کنید و بگویید روح‌الله می‌گوید من در دوران جوانی دفتر شعری داشتم اما آن را گم کرده‌ام، اگر ممکن است بگویند دفتر من کجاست؟

 

غرض گفت: احمد آقا توضیح داد که دو روز بعد آن خانم با پوششی تمام، به طوری که صورتشان معلوم نبود به همراه آن دو مرد آمدند و ما هم احترامشان کردیم و سپس پیام حضرت امام را به آنها رساندیم و بعد از مدت کوتاهی رفتند.

 

او ادامه داد: زمانی که احمد آقا این موضوع را برای من می گفتند یک ماه از ماجرا گذشته بود و ایشان گفتند اینها رفتند و دیگر پیدایشان هم نشد.

 

این فعال سیاسی گفت: دلیلِ تعریف این خاطره این است که بگویم فرمایشات آقای توکلی درست است. هرجا قدرت سیاسی باشد معمولا عده‌ای غیب‌گو پیدا می‌شوند و به اصطلاحِ ما اصفهانی‌ها برای خودشان دکان باز می‌کنند! تعجب آور نیست که ثروتمندان دور قدرت سیاسی و فقهی جمع شوند و رمال ها هم خود را به قدرت سیاسی نزدیک کنند.

 

او اظهار داشت: برخی با پیشگویی، برخی عریضه نویسی و برخی هم با ترساندن صاحبان قدرت و مثلا با بیان اینکه اگر شما فلان روز بیرون رفته بودید حتما ترور می ‌شدید، خود را به اینها نزدیک می کنند. ما از این چیزها زیاد شنیده‌ایم. خیلی تعجب‌آور نیست کشور و دنیا مملو از شیاطین است. این چیزها خیلی نگرانی ندارد. خداوند از اهل تقوا و مبارزه و توحید در برابر این‌ها حفاظت می‌کند. در قرآن آمده است که خداوند اینها را با شهاب ثاقب می‌زند و خیلی جای نگرانی نیست.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------