آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

در دوماه اخیر، احکام شرعی چقدر فرق کرده؟! / باز هم راهیپمایی و انتخابات در پیش هست ها!

برخورد دوگانه با مقوله بی حجابی سالهاست که سوژه رسانه هاست. در مناسبتهایی مانند۲۲ بهمن،روز قدس و انتخابات معمولا از حضور زنان بدحجاب و حتی…

رئیسی: بانک‌ها‌ حق تعطیل کردن واحد‌های تولیدی را ندارند



ابراهیم رئیسی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی
رئیس جمهور در بدو ورود به استان یزد به ظرفیت‌های بسیار زیاد یزد اشاره کرد و گفت: از این ظرفیت‌ها به درستی استفاده نشده است.

به گزارش تسنیم، آیت‌الله ‌سید ابراهیم رئیسی صبح امروز جمعه وارد فرودگاه یزد شد و در بدو ورود از سوی استاندار و مسئولین ارشد استانی مورد استقبال قرار گرفت.

 

بازدید از پروژه‌های استان، دیدار با نخبگان، جانبازان، خانواده شهدا، ایثارگران و قشرهای مختلف مردم، شرکت در جلسه شورای اداری و نشست خبری از مهم‌ترین برنامه های سفر رئیس جمهور به استان یزد خواهد بود.

 

بازدید رئیس جمهور از یک واحد نساجی

رئیس جمهور در نخستین برنامه سفر استانی خود به یزد، از یک واحد نساجی بازدید کرد و در جریان فعالیت‌ها و مشکلات این واحد قرار گرفت. در این بازدید مدیر این واحد نساجی با ارائه گزارشی از وضعیت و مشکلات این واحد اظهار داشت: نساجی خوش ریس در یزد 8 سال به صورت متروکه مانده بود.

 

رئیسی در این بازدید با انتقاد از تعطیلی این واحد تولیدی گفت: هر چه زودتر این کارخانه با همت و پیگیری فعال شود.

 

رئیس جمهور با بیان اینکه تعطیلی چنین واحد‌های تولیدی انسان را رنج می دهد چرا که متاسفانه این ثروت معطل مانده است، خاطر نشان کرد: بانک ها اگر جایی را تملک می کنند باید یا خودشان آنجا را راه اندازی کنند و یا سریعا به افراد توانمند واگذار کنند.

 

رئیس جمهور تاکید کرد: هیچ بانکی حق ندارد واحد تولیدی را تعطیل کند. اقدامی که در مورد این واحد تولیدی شده است تعطیل کردن تولید و اشتغال در کشور است، چه کسی پاسخگوی 8 سال بیکاری کارگران این‌واحد تولیدی خواهد بود؟

 

آیت الله رئیسی به منظور احیای مجدد این واحد تولیدی و راه اندازی آن دستورات لازم را صادر کرد.

 

برای احیای بیش از پیش ظرفیت‌های انسانی و طبیعی یزد تلاش خواهیم کرد

سیدابراهیم رئیسی لحظاتی قبل در فرودگاه شهید صدوقی(ره) و در آغاز سفر خود به یزد، با گرامیداشت یاد شهدای استان یزد و درود به ارواح مطهر همه شهدا به ویژه شهید بزرگوار آیت الله صدوقی(ره) اظهار داشت: استان یزد استانی بسیار پرظرفیتی هست و علاوه بر ظرفیت‌های مادی، نیروی انسانی پرکار، پرتلاش، با ایمان و انقلابی دارد.

 

وی تصریح کرد: این دیار مردمانی سختکوش دارد که قناعت جزو ویژگی‌های این مردم است و به راستی استانی با صفت دارالعباده نامیده شده و مردمانی متدین و مومن به خداوند متعال دارد.

 

رئیس جمهور افزود: ظرفیت کشاورزی، صنعتی، معادن بسیار خوبی در استان یزد داریم؛ از همه مهمتر، نیروی انسانی متراکم جوان آماده کار داریم که متاسفانه زمینه کار آنچنانی که باید باشد نیست.

 

رئیسی ادامه داد: ما باید این ظرفیت‌ها را استفاده کنیم و با برنامه‌ریزی‌هایی که در استان انجام شده امیدواریم این ظرفیت‌ها بیش از پیش احیا شود، کار خوبی در استان در حال انجام است اما آن چیزی که انجام شده نسبت به آن چیزی که باید باشد تفاوت دارد و باید این تفاوت را تا جایی که بشود وضعیت موجود را به وضعیت مطلوب نزدیک کنیم تلاش بیشتری داشته باشیم.

 

وی به شرایط کرونایی اشاره کرد و گفت: به دلیل وجود شرایط کرونایی امکان دیدار عمومی و حضور در اجتماعات عمومی نیست ولی در اجتماعات مدیران و نمایندگان اقشار حضور پیدا می‌کنیم و از دیدگاه‌ها، کمبودها و پیشنهادات مطلع شده و برای رفع مشکلات در این سفر مصوباتی خواهیم داشت و برخی مسائل را هم در تهران پیگیری کرده و به مردم استان اطلاع می‌دهیم.

 

رئیس جمهور وارد یزد شد

سیدابراهیم رئیس صبح امروز با حضور در فرودگاه شهید صدوقی(ره) با استقبال رسمی آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، مهران فاطمی استاندار یزد و مجمع نمایندگان استان روبرو شد و رسما دوازدهمین سفر استانی خود را آغاز کرد.

 

در این سفر رئیس جمهور پس از استقبال در فرودگاه، پس از ادای احترام به شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس از مناطقی در استان یزد به صورت کاملا سرزده و بدون اطلاع قبلی بازدید به عمل می‌آورد.

 

پس از این بازدیدها نشست رئیس جمهور با نمایندگانی از اقشار مختلف مردم برگزار و این افراد مشکلات خود را به اطلاع رئیس جمهور رسانده و سید ابراهیم رئیسی هم در پایان این نشست صحبت‌های خود را مطرح می‌کند.

 

پس از دیدار رئیس جمهور با نمایندگان اقشار مختلف مردم، نشست شورای اداری استان برای بررسی مسائل و مشکلات پیش روی یزد برگزار و مصوبات سفر رئیس جمهور در این نشست انجام می‌شود و متعاقب این نشست هم رئیس جمهور در نشست مطبوعاتی خود مصوبات این سفر را به اطلاع مردم می‌رساند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------