آخرین اخبار سیاسی

علوی بروجردی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

علوی بروجردی: مردم این وضعیت را از ما آخوندها می‌بینند/ مردم دیگر نمی‌توانند تحمل کنند

دیده بان ایران نوشت: آیت الله علوی بروجردی: وضع مردم خیلی بد است. کاری بکنید. مردم دیگر نمی‌توانند این وضعیت را تحمل کنند. باید چند فرد…

سهیلا جلودارزاده : هر وقت مردم عادی تست کرونا دادند، من هم می‌دهم/ ماسک هم پیدا نکردم



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی , سهیلا جلودارزاده

 

روزنامه اعتماد به نقل از سهیلا جلودارزاده نماینده سابق تهران نوشت: قرار است روز دوشنبه جلسه‌ای با موضوع بررسی وضعیت پیشگیری و مقابله (با ویروس کرونا) در میان کارگران تشکیل شود.همان برنامه‌هایی که برای آحاد مردم درخصوص مقابله با کرونا صورت می‌گیرد برای کارگران هم انجام می‌شود.

 

جلودارزاده درباره بحث خودمراقبتی افراد نیز گفته است:«شخصا یک هفته است از منزل بیرون نرفته ام و در قرنطینه به ‌سر می‌برم؛ چون علائمی شبیه بیماری آنفلوآنزا دارم و نتوانستم حتی ماسک و الکل صنعتی پیدا کنم و با وایتکس و آب کار می‌کنم.»

 

او همچنین درخصوص گلایه‌های مردم مبنی بر اینکه مسوولان با وجود اینکه علائمی از بیماری کرونا ندارند اما زودتر از مردمی که حتی وضعیت حادی دارند، تست می‌دهند، خاطرنشان کرد:«من برای تست دادن نرفتم. به این دلیل که آدم دلش نمی‌آید در شرایطی که می‌بیند، فردی مشکوک به کروناست اما به دلیل مسائل اقتصادی یا هر دلیل دیگری از او تست گرفته نمی‌شود، تست بدهد.»

 

او ادامه داد:«هنگامی که مردم عادی در شرایطی قرار دارند که با بسیاری از مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند و حتی امکانات اولیه را به سختی به دست می‌آورند، چرا من نوعی که علامت و علائمی از بیماری ندارم باید بروم تست بدهم؟! آیا بهتر نیست از فردی که مشکوک است، تست گرفته شود؟!»

 

این نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس دهم خاطرنشان کرد:«امیدوارم این بیماری باعث شود رفتار عده‌ای تغییر کند؛ یک عده واقعا فکر می‌کنند، ژن برتر هستند و واقعا به این باور رسیدند که بهتر از بقیه مردم هستند و حق دارند برای دیگران تصمیم‌گیری کنند.»

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------