مسواک جدیدی که دارای دوربین دیجیتال است/عکس



اخبار,اخبارعلمی وآموزشی,مسواک جدیددارای دوربین دیجیتال

در این خبر تصویری از مسواک دیجیتالی که به تلفن همراه شما متصل می‌شود، را مشاهده کنید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ،  انجام نظافت شخصی یکی از کارهایی است که همه افراد در یک جامعه باید نسبت به رعایت آن تلاش کنند و به گفته پیامبر رحمت و مهربانی حضرت محمد(ص) «پاکیزگی نیمی از ایمان است» و در سایر ادیان دیگر غیر از دین اسلام نیز بر رعایت نظافت به انواع مختلف تاکید شده است.

مسواک زدن و رعایت بهداشت دهان و دندان یکی از کارهایی به شمار می‌رود که عدم رعایت آن علاوه بر بیماری‌های دهان و دندان که خودشان به آن مبتلا می‌شوند، نارضایتی مردمی را که در طول روز با افراد مختلف در جامعه سر و کار دارند، به دنبال دارد.

شیوه صحیح مسواک زدن بارها توسط دندان پزشکان برای افراد تشریح شده و تاکنون خبرهای بسیاری در این باره منتشر شده است.  همه دندان پزشکان بر این عقیده هستند که افراد پیش از مسواک زدن باید از نخ دندان استفاده کنند و پس از آن نسبت به زدن مسواک اقدام کنند.

پس از قرار دادن مسواک در دهان خود بهتر است مسواک را در جهت عقربه‌های ساعت و همچنین خلاف آن بر روی دندان‌های خود بچرخانید و حرکت دهید. در صورتی که مسواک زدن شما به درستی انجام نشود و تکه‌های غذا در لابه‌لای آن‌ها باقی بماند، دندان‌های شما در معرض میکروب‎های مختلف قرار گرفته و رفته‌رفته دچار پوسیدگی می‌شوند.

یکی از طراحان دنیا به تازگی مسواکی طراحی کرده که با تطبیق با برنامه تلفن همراه شما و اتصال به آن، از طریق دوربینی که در آن تعبیه شده، امکان دیدن وضعیت تمیز شدن دندان‌ها را به شما می‌‎دهد.

این دوربین در هنگام مسواک زدن به تلفن همراه شما متصل می‌شود تا همه زوایای دهان خود را ببینید و بتوانید دندان‌هایتان را به طور کامل مسواک بزنید. در ادامه این خبر تصویری از این مسواک دیجیتال را مشاهده می‌کنید.

 

اخبار,اخبارعلمی وآموزشی,مسواک جدیددارای دوربین دیجیتال

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------