عجیب ترین قاتلان طبیعت +عکس



در طبیعت حیوانات وحشی بسیار زیادی وجود دارد و البته این حیوانات به عنوان قاتلان طبیعت نیز شناخته می شود. در این میان موجودات دیگری نیز هستند که چهره مظلومشان، خوی قاتلشان را نشان نمی دهد.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، در این مطلب قصد داریم موجوداتی را معرفی کنیم که بر خلاف ظاهر بی آزارشان، می توانند قاتلان بی رحمی باشند.

مرجان ها

این موجودات بسیار کوک شاید در ظاهر بسیار شبیه اسفنج ها باشند اما باطنی بسیار خطرناک دارند و همانند کوسه ها می توانند کشنده باشند. بر روی بدن این مرجان ها تیغ های بسیار ریزی وجود دارد که بعد از برخورد می تواند در طعمه ایجاد گزش کرده و سپس، به راحتی آن را شکار کند. همچنین مرجان ها می توانند به راحتی یک ماهی بزرگ را ببلعند.

حیوانات وحشی , عجیب ترین قاتلان طبیعت

حلزون ها

شاید به نظر شما حلزون یکی از کوچک ترین و زیباترین مخلوقات باشد اما این موجود زیبا و بسیار خونسرد و آهسته در عین حال بسیار خطرناک نیز هستند. شاید به خاطر لاکی که دارد زیاد شکار نشود اما می تواند موجودات ریز و یا حتی حیوان های بزرگ را نیز از پای در آورد. حلزون ها اندام هایی در بدنشان دارند که بسیار شبیه به قلاب است و اصابت کوچک آن باعث بی حسی منطقه تماس می شود. برخی از گونه های این موجود قادرند انسان ها را نیز از پای در آورند.

حیوانات وحشی , عجیب ترین قاتلان طبیعت

صدف ها

بسیاری از موجودات دریایی که دارای دو پوشش سخت بر روی هم هستند مانند صدف ها به عنوان قاتلان کوچک دریا شناخته می شوند. این موجودات برای بقا باید آب دریا را با مکش های عظیم به داخل صدف هایشان بکشند. صدف های بزرگ با این مکش ها می توانند حتی ماهی های متوسط را نیز به داخل بکشند و آن ها را از بین ببرند.

حیوانات وحشی , عجیب ترین قاتلان طبیعت

ستاره دریایی

شاید بسیار جالب باشد که بدانید یکی از موجودات زیبای دریایی که بیشتر اوقات در یک نقطه زندگی می کند و اصلا توانایی جابه جایی زیادی ندارد قاتلی بی رحم در دریا است. البته این ستاره های دریایی گونه های متفاوتی دارند. برخی از گونه های آن ها به موجودات کوچک و به آرامی حمله می کنند برخی دیگر نیز خیلی سریع حمله می کنند. در این میان ستاره کمین کننده از همه بی رحم تر است. او بر روی دستانش بلند می شود و منتظر می ماند تا موجودی از زیر بدنش عبور کند سپس به روی آن می افتد و در طی چند روز او را زنده زنده می خورد.

حیوانات وحشی , عجیب ترین قاتلان طبیعت

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------