چاپگر جیبی برچسب های مشهور گوشی ها را چاپ می کند



 اخبار علمی ,خبرهای علمی,چاپگر جیبی
یک شرکت تجاری از عرضه چاپگری جیبی خبر داده که های پرینت نام دارد و می تواند عکس ها و برچسب های محبوب ذخیره شده در گوشی را چاپ کند. 

به گزارش فارس به نقل از نیواطلس، این چاپگر عکس های مختلف را در ابعاد ۲.۳ در ۳.۴ اینچ چاپ می کند. این کار در کمتر از یک دقیقه انجام می شود و محتواهای چاپ شده را می توان به لپ تاپ، کنار کتاب و دیگر لوازم چسباند.

 

این چاپگر توسط شرکت پلاروید تولید شده که اگر چه از سال ۲۰۰۸ تولید دوربین های عکاسی مشهور چاپ فوری نگاتیو خود را متوقف کرده، اما تولید محصولات خلاقانه دیگر برای جلب نظر کاربران را از سال ۲۰۱۷ مجددا آغاز کرده است.

 

چاپگر جیبی مذکور همراه با یک کارتریج و اپلیکیشن اندرویدی یا آی او اس عرضه می شود. این اپلیکیشن از طریق بلوتوث به چاپگر متصل می شود و دستورات را به آن منتقل می کند.

 

اپلیکیشن یادشده برای افزودن فیلتر، لایه های جدید، انواع قاب، متن و غیره به تصویر مورد نظر برای چاپ قابل استفاده است. چاپگر برای ضدآب کردن عکس یک لایه محافظ به آن اضافه می کند و تصویر چاپ شده نهایی را در عرض کمتر از یک دقیقه آماده می کند.

 

هر کارتریج برای چاپ ده عکس قابل استفاده است. باتری این چاپگر هم برای چاپ حداکثر 20 عکس قابل استفاده است. قیمت این چاپگر ۱۰۰ دلار و قیمت دو کارتریج آن ۱۷ دلار است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------