تولد یک بز با چشمان عجیب کشاورز هندی را متحیر کرد/ عکس



بز با چشمان عجیب،اخبار گوناگون،خبرهای گوناگون
انبوهی از مردم پس از تولد یک بز نادر در هند برای دیدنش هجوم بردند، مالک این بز ادعا می‌کند تا به حال چیزی شبیه به این ندیده بود.

یک کشاورز پس از اینکه بزش بچه‌ای با چشمان سیکلوپی (سیکلوپ یکی از موجودات افسانه‌ای در اساطیر یونانی است که یک چشم در وسط پیشانی دارد) به دنیا آورد شگفت زده شده است. این بز جهش یافته با دو چشم بزرگ در وسط پیشانی اش که به هم متصل شده‌اند به دنیا آمد.

 

خبر تولد این حیوان غیرعادی به سرعت در میان مردم پخش شد و تعجب تماشاگران را برانگیخت. انبوهی از مردم پس از تولد این پدیده نادر در صبح روز پنجشنبه در سلطانپور هند برای دیدنش هجوم بردند.

 

این بچه بز دو کره چشم زیر یک پلک دارد. اومش ماراتا صاحب این بز سال‌ها است که بز پرورش می‌دهد، اما این اولین بار است که چیزی شبیه این بز جهش‌یافته می‌بیند. ظاهر عجیب آن باعث ناباوری مردم شد و برخی آن را به انسان تشبیه کردند.

 

این حیوان دومین فرزندی است که توسط بزی که قبلا یک بره کاملا سالم تحویل داده است به دنیا آمده است. جدای از نقص آشکار مادرزادی، به نظر می‌رسد بچه بز کاملا سالم است.

 

در ماه می ۲۰۱۹، موجودی مشابه در هند به دنیا آمد که باعث شگفتی روستاییان شد. گوساله سیکلوپ به عنوان معجزه‌ای از جانب خدا توسط کسانی که برای پرستش آن جمع شده بودند مورد تحسین قرار گرفت.

 

به نظر می‌رسید که این حیوان فقط یک چشم در وسط سر خود داشته باشد و بینی نداشته باشد.

 

فیلم نشان می‌دهد که گاو مادر در حال لیسیدن نوزادش در حالی که مردم محلی برای پرستش گوساله در منطقه Ranaghat در بنگال غربی هند به محل حادثه می‌روند.

 

بز با چشمان عجیب،اخبار گوناگون،خبرهای گوناگون

مالک که نخواست هویتش فاش شود، گفت: «مردم روستای همجوار به خانه ما هجوم می‌آورند و از ما می‌پرسند که آیا می‌توانند آن را عبادت کنند. همه ما فکر می‌کنیم این معجزه خداست و فکر می‌کنیم این لرد برهما (خدای خالق در هندوئیسم) است که در خانه ما در هیأت یک گاو به دنیا آمده است.»

 

علی‌رغم ترس روستاییان از گوساله جهش یافته، دامپزشکان ادعای معجزه را رد کردند و اظهار داشتند که این ناهنجاری به دلیل یک نقص مادرزادی بیولوژیکی به نام سیکلوپیا است. گوساله‌هایی که با این اختلال نادر مادرزادی متولد می‌شوند، معمولا فقط برای چند هفته زنده می‌مانند.

 

روزیاتو

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------