معروف‌ترین گاو دنیا، وارد گینس شد



ثبت معروف‌ترین گاو دنیا در گینس،اخبار گوناگون،خبرهای گوناگون
صاحب این گاو "کازی محمد ابوسفیان" مالک شرکت تولیدات کشاورزی گفت: فیلم‌های زیادی را براساس همان استانداردهایی که گینس از ما خواسته بود برای آنها ارسال کردیم. همچنین گزارش‌هایی از شرایط زندگی رانی را که نشان میدهد به طور طبیعی مرده است.

مشهورترین گاو بنگلادشی در کتاب رکوردهای گینس ثبت می‌شود؛ گاو کوتوله بنگلادشی دو هفته پس از مرگ ناگهانی‌اش در دو سالگی به عنوان کوتاه‌ترین گاو وارد کتاب رکوردهای گینس می‌شود.

 

اخیرا کتاب رکوردهای گینس از طریق سایت‌های خود عنوان کرده که رانی کوتاه ترین گاو در جهان است و با اختلاف از گاو هندی به نام  مانیکیام  که ۶۱ سانتیمتر ارتفاع داشت کوتاه‌تر است.

 

ثبت معروف‌ترین گاو دنیا در گینس،اخبار گوناگون،خبرهای گوناگون

 ارتفاع رانی ۵۱ سانتی‌متر و طولش ۶۶ سانتی‌متر بوده‌است. انتشار عکس‌های این گاو در فضای مجازی سروصدای زیادی در جولای گذشته به پا کرده بود.

 

با وجود منع رفت و آمد به دلیل شیوع ویروس کرونا، هزاران بنگالی به مزرعه ای که رانی در حومه دکا زندگی می‌کرده و به سختی قدش از قد خروس بیشتر می شده هجوم آوردند. مرگ این گاو به دلیل مشکلات دستگاه گوارش و به دلیل قد کوتاه آن رخ داده بود.

 

صاحب این گاو "کازی محمد ابوسفیان" مالک شرکت تولیدات کشاورزی گفت: فیلم‌های زیادی را براساس همان استانداردهایی که گینس از ما خواسته بود برای آنها ارسال کردیم، هم‌چنین گزارش‌هایی از شرایط زندگی رانی را که نشان می‌دهد به طور طبیعی مرده است، برای کارشناسان گینس ارسال کردیم. کارشناسان گینس درحقیقت می‌خواستند مطمئن شوند که این گاو به وسیله آمپول‌های هورمونی کوتوله نشده باشد برای همین تمام شرایط جسمانی این گاو را برای رفع هرگونه شک و گمان فرستادیم. درحال حاضر با دو احساس درگیر هستیم؛ از طرفی خوشحالیم که نام رانی در کتاب گینس ثبت شد و مورد توجه قرار گرفت از طرفی به خاطر مرگ آن بسیار ناراحت هستیم.

 

ثبت معروف‌ترین گاو دنیا در گینس،اخبار گوناگون،خبرهای گوناگون

 

تابناک باتو

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------