اولین عروسک باربی که سمعک در گوش دارد



عروسک باربی،اخبار گوناگون،خبرهای گوناگون

در سال‌های اخیر، Mattel – یکی از محبوب‌ترین تولیدکنندگان اسباب‌بازی در آمریکا – تلاش‌های زیادی را برای افزایش تنوع اسباب‌بازی‌های خود انجام داده است.

 

یکی از برند‌های شاخص این شرکت، عروسک باربی است و تنوع باربی‌های جدید دیگر شباهتی به باربی‌های مشابه و با اندام به اصطلاح آرمانی سابق ندارد.

 

برای تنوع دادن به باربی‌ها و همسان کردن آن با تغییر نگرش جامعه، از مجموعه زنان شاخص و موفق الهام گرفته شده و دیگر اینکه باربی‌ها رنگ پوست، تیپ بدنی، بافت مو متفاوت پیدا کرده‌اند.

 

و نیز چون در هر جامعه‌ای شماری از آدم‌ها ناتوانی‌هایی دارند، سازنده عروسک نمادین تلاش کرده تا این امکان را برای همین بچه‌ها فراهم کند که عروسک‌های مشابه خود بیابند.

 

اکنون، این شرکت اولین عروسک باربی خود را با سمعک در گوش معرفی کرده است.

 

هنگام ساخت این عروسک، شرکت از دکتر جن ریچاردسون، که یک پزشک برجسته در شنوایی‌شناسی مشاوره گرفت. با داشتن بیش از ۱۸ سال تجربه در این زمینه، این کارشناس به طراحان کمک کرد تا سمعک‌های پشت گوش را به طور دقیق برای اسباب بازی جدید مشابه‌سازی کنند.

 

ریچاردسون می‌گوید: «مفتخرم که با باربی کار کردم تا بازتابی دقیق از یک عروسک با سمعک‌های پشت گوش ایجاد کنم. الهام بخش است که می‌بینم کسانی که کم شنوایی را در یک عروسک منعکس می‌کنند … من از دیدن و بازی با یک عروسک شبیه آن‌ها برای بیماران خردسالم بسیار هیجان‌زده هستم.»

 

عروسک کم شنوای جدید باربی بخشی از مجموعه Fashionistas 2022 این برند خواهد بود. مجموعه جدید همچنین گسترش یافته است و شامل عروسکی با پای مصنوعی و یک عروسک «کن» مبتلا به بیماری پوستی ویتیلیگو می‌شود – یک بیماری پوستی که در آن رنگدانه در نواحی خاصی از بین می‌رود.

 

اولین عروسک باربی که یک سمعک در گوش دارد، روانه بازار خواهد شد

 

این مجموعه در حال حاضر شامل بیش از ۱۷۵ عروسک است که هدف آن‌ها منعکس کردن تنوع و تفاوت‌های واقعی است.

 

لیزا مک نایت، معاون اجرایی ماتل و رئیس جهانی باربی و عروسک می‌گوید. برای بچه‌ها مهم است که خودشان را در محصول ببینند و به بازی با عروسک‌هایی را که شبیه آن‌ها نیستند تشویق شوند.»

 

عروسک باربی جدید با سمعک گوش قرار است در ژوئن ۲۰۲۲ در والمارت، تارگت و آمازون عرضه شود.

 

عروسک باربی،اخبار گوناگون،خبرهای گوناگون

 

تابناک باتو

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------