جدیدترین عطرهای پاییزی و زمستانی



جدیدترین عطرهای پاییزی و زمستانی

نگاهی به تازه‌ترین عطرهایی که قرار است در پاییز و زمستان امسال با شیرینی ماندگارشان حکمرانی کنند.

عطر بنفشه
Flower Violet
Tommy Hilfiger for women

عطرهای پاییزی و زمستانی, جدیدترین عطرهای سال


وقتی عطر گل‌ها با رایحه‌های میوه‌ها ترکیب شود نتیجه می‌شود عطری که شما نه‌تنها پاییز بلکه بهار و تابستان‌تان را هم می‌توانید با آن سر کنید. عطری ماندگار و مناسب برای روز و شب و ترکیبی از رایحه ماندارین، توت قرمز، ترنج ، گل‌های بنفشه و رز و کمی هم چوب صندل!

شنل از دیروز تا امروز!
Coco noir
Chanel

عطرهای پاییزی و زمستانی, جدیدترین عطرهای سال


اگر طرفدار عطر ماندگار کوکو شانل هستید اما تازگی کوکو مادمازل را هم می‌پسنديد حتما به Coco noir ادکلن تازه شانل فکر کنید. عطری که آمده تا رد خاطره طراحی قدیمی‌اش را از شانل چنس گرفته تا الور را با رایحه‌ای تازه در ذهن طرفدارانش زنده کند. کوکو نیور ترکیبی است از گریپ‌فروت، ترنج و عطر گل‌رز، نرگس کمی هم برگ گل شمعدانی، یاس و عطر صندل. وانیل و نعناع هندی و مشک را هم باید به این ترکیب اضافه کنید. ترکیب همه این رایحه‌ها می‌شود عطری گرم و تلخ که برای تمام روزهای سرد سال می‌توانید روی آن حساب کنید.

شیرین و مرموز!
Si
giorgioarmani

 

عطرهای پاییزی و زمستانی, جدیدترین عطرهای سال


طرفداران ادکلن‌های جرجیو آرمانی هم می‌توانند پاییز امسال را با ادکلن محبوب‌شان سر کنند. Si پیشنهاد جدید آرمانی به همه بانوانی است که طرفدار رایحه‌های گرم و شیرینند! رایحه‌ای شیرین ترکیب شده از نعناع هندی، روغن ماندارین، چوب کهربا، وانیل، رزماری و عصاره توت. همه اینها می‌شود رایحه‌ای باوقار، لطیف و البته کمی تا قسمتی هم رازآلود مناسب برای همین روزهای پاییزی!

کلیدش در دستان شماست!
The key
justinbieber perfume

عطرهای پاییزی و زمستانی, جدیدترین عطرهای سال


دخترخانم‌های نوجوان می‌توانند تمام پاییز را با عطر جدید جاستین بیبر سر کنند. عطری شیرین با رایحه‌ای ترکیبی از مشک و وانیل کمی هم عطر چوب و گل‌های بهاری. The key نام عطر تازه جاستین بیبر بعد از عطرهای پرطرفدار Girl ,Frend و somday است. خودش معتقد است این عطر به همه طرفدارانش کمک می‌کند که کلید قلبش را باز کنند!

به انتخاب‌تان افتخار کنید!
L`Acquarossa
FENDI

عطرهای پاییزی و زمستانی, جدیدترین عطرهای سال


ترکیبی از رایحه ماندارین، ترنج، آلوی سیاه، شکوفه‌های پرتقال و گل رز، مگنولیا و کمی شاه‌پسند می‌شود جدیدترین عطر فندی به نامL`Acquarossa. عطری با رایحه‌ای گرم و تلخ مناسب برای روزهای دلچسب پاییزی به‌خصوص وقتی كه کمی هم عطر نعناع هندی و سدر سرخ به آن اضافه شود! البته کارشناسان توصیه می‌کنند این رایحه اصیل را به‌دليل سنگینی دلچسب آن در مهمانی‌های رسمی شب‌های پاییز استفاده و به انتخاب خودتان افتخار کنید!

شرقی تمام‌عیار!
One Desire
Dolce &Gabbana

 

عطرهای پاییزی و زمستانی, جدیدترین عطرهای سال


ادکلن جدید دوئیچه گابانا، عطری است با رنگ و بویی کاملا شرقی و ترکیبی از ترنج، نارنگی، زنبق و شکوفه‌های گل‌مریم. اضافه کردن کارامل، وانیل، چوب صندل و مشک هم باعث شده تا این عطر کاملا شیرین و دلچسب باشد و مناسب برای همین روزهای پاییزی. طراحان این عطر معتقدند این عطر را برای بانوانی طراحی کرده‌اند که می‌خواهند منحصر به فرد باشند، پس اگر شما هم خیال دارید شرقی بودن خودتان را به رخ بکشید و منحصر به فرد باشید پاییز امسال را با این عطر سر کنید.

عطر چوبی!
L'Amour
Lalique

 

عطرهای پاییزی و زمستانی, جدیدترین عطرهای سال


LaliqueL'Amour ترکیبی است از مرکبات و چوب‌های معطر. البته با رایحه غالب چوب! بنابراین اگر طرفدار رایحه‌های چوبی هستید از همین حالا می‌توانید روی این عطر حساب کنید. این عطر ترکیبی است از شکوفه‌ ترنج، گل رز، یاسمن و چوب سرو و صندل. رایحه‌‌ای ترش و کاملا چوبی هم نتیجه همه این ترکیبات است.

برفراز شهر!
Flower in the air
KENZO

عطرهای پاییزی و زمستانی, جدیدترین عطرهای سال


عطری بر فراز شهر پاریس! این عنوانی است که طرفداران کنزو برای طراحی تازه این عطر انتخاب کرده‌اند. عطر جدید کنزو Flower in the air همان‌طور که انتظار می‌رفت عطری است با رایحه گل‌ها. ترکیبی از عطر گل‌‌های ماگنولیا، رز، یاسمن همراه با عطر تمشک و کمی هم فلفل صورتی. اینها را اضافه کنید به رایحه مشک که در نهایت همان عطری که انتظار داشتید را به شما هدیه می‌کند. عطری کاملا شیرین و مناسب همین روزهای پاییزی!

گرم و دلنشین
Guilty Black
Gucci

عطرهای پاییزی و زمستانی, جدیدترین عطرهای سال


اگر طرفدار رایحه‌های سنگین هستید حتما به این محصول جدید گوچی فکر کنید. Guilty Black با یک تفاوت ویژه نسبت به دیگر عطرهای گوچی روانه بازار شده است. در این ادکلن رایحه گل‌ها کمتر شده است اما در عوض طعم شیرین و ملایم همیشگی عطرهای گوچی همچنان در آن به قوت خودش باقی مانده! رایحه این عطر ترکیبی است از میوه‌های تمشک و هلو، فلفل صورتی و عطر یاس بنفش. رد پای نعناع هندی و کهربا هم باعث شده که این عطر در گروه رایحه‌های گرم و دلنشین قرار بگيرد.

منبع : مجله زندگی ایده آل

bartarinha.ir

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------