بهترین مکان های برای چای عصرانه در استانبول ترکیه!



چای ترکی نماد مهمان نوازی شرقی، سلامتی خوب، محبت صمیمانه و احترام است. کسانی که به تور ترکیه سفر کرده اند و چای اصیل ترکی را در تور اس تانبول امتحان کرده اند هرگز طعم ترش و عطر جذاب آن را فراموش نمی کنند.بنابراین، اجازه دهید برخی از بهترین مکان های نوشیدن چای ترکی در استانبول را به اشتراک بگذاریم.

 

1- چای Dem Moda

اگر شما هم مثل من نشنیده اید که چای ترکی انواع خاص خودش را دارد پس حتما باید از دم مودا با تور ارزان استانبول در منطقه کادیکوی دیدن کنید. این کافه در منطقه پرجنب‌وجوش و جوان مودا واقع شده است ، جایی که می‌توانید گردشگران، مهاجران محلی و جوانان استانبول را ملاقات کنید. بنابراین، برای سرگرمی و شرکت دلپذیر به احتمال زیاد به اینجا می آیید.چای دم مودا رونفلدت را سرو می کند که یکی از بهترین برندهای دنیا محسوب می شود. رونفلدت یک چایخانه مشهور است که چای از بهترین مزارع جهان ارائه می دهد. این چای معمولا در بهترین هتل ها، رستوران ها و بوتیک های غذا در اروپا، آسیا، آمریکا و روسیه و البته تور لحظه آخری استانبول در دم مدا عرضه می شود. به شما اطمینان می دهم که هم عاشقان چای آماتور و هم افراد با تجربه تر از انتخاب این چای راضی خواهند بود.

 

بهترین مکان های برای چای عصرانه در استانبول ترکیه

 

مزیت بزرگ این مکان این است که دم مودا دسرهای خوشمزه و لطیفی سرو می کند که بازدیدکنندگان زیادی را به خود جذب می کند. من به شما توصیه می کنم چیزکیک آنها را امتحان کنید - به معنای واقعی کلمه، بهترین چیزکیکی است که ما تا به حال در تور استانبول امتحان کرده ایم. اگرچه قیمت‌ها کمی گران‌تر است، اما در هیچ کجای استانبول چنین انواع و مارک‌های کمیاب چای را نخواهید یافت.

 

2- چای در Kaffa Çay Kahve

اگر در محله اسکودار استانبول هستید، به شما توصیه می‌کنم راه دوری نروید و به Kaffa Çay Kahve با طراحی نسبتا مینیمال اما شیک نگاه کنید. می توانید هم بیرون و هم در داخل بنشینید و یک فنجان چای ترکی معطر و گرم کننده بنوشید . ما همچنین توصیه می کنیم دسر محلی سوتلاش را امتحان کنید ، که به شدت مورد تحسین بازدیدکنندگان قرار می گیرد سوتلاش یک دسر شیرین سنتی است که از شیر و برنج، نوعی پودینگ برنج تهیه می شود.

 

چیزی که برای چشم و همچنین کیف پول شما خوشایندتر است این است که این کافه واقعاً ارزان است و برای دسر و یک فنجان چای ترکی به حدود 5 دلار نیاز دارید. بنابراین، پس از پیاده روی، حتما به اینجا نگاهی بیندازید. علاوه بر این، موقعیت مکانی مناسب آن که نزدیک به ایستگاه مترو اسکدار است.

 

3- چای چینارالتی ترکی

کافه کاملا معروف بعدی که در جستجوی تنهایی و چای واقعی ترک ارزش دیدن دارد، Çengelköy Çinaraltı است. علاوه بر این، درست در ساحل بسفر واقع شده است. با نشستن در لبه آب، نه تنها می توانید از شلوغی شهر استراحت کنید، بلکه می توانید از مناظر چشمگیر تنگه بسفر و قایق های بادبانی مردم محلی و قایق های تور گردشگران لذت ببرید.

 

بهترین مکان های نوشیدن چای ترکی در استانبول

 

4- بتا ینی هان – واحه ای آرام در قلب بازار

بتا ینی هان یا به اصطلاح چای خانه بتا، با وجود اینکه در نزدیکی بازار ادویه قرار دارد، مکانی دنج و آرام است . می گویند این چایخانه واحه ای ساکت در دل بازار است که فضایی دلپذیر و حتی تا حدودی با طراوت دارد. این منو شامل بیش از 30 نوع چای از چین، ژاپن، هند، آفریقا از جمله دمنوش های سفید، سیاه، سبز و انواع دمنوش های گیاهی است و البته چای سیاه کلاسیک ترک تاج این مجموعه را بر عهده دارد.علاوه بر این، در اینجا مجموعه خوبی از دسرها مانند کیک تریلچه، کیک لاته، انواع چیزکیک، کیک موزاییکی، کیک پروفیترول و غیره را خواهید یافت.

 

5- کافه پیر لوتی

یکی دیگر از کافه های به همان اندازه معروف برای سرگرمی دلپذیر در حین نوشیدن چای ترکی، کافه پیر لوتی است. این نام به افتخار پیر لوتی - نام مستعار ادبی افسر و نویسنده فرانسوی لوئی ماری ژولین ویو - که دوست داشت در این کافه بنشیند و پیپ خود را بکشد، نامگذاری شده است.

 

این کافه در بالای یک تپه قرار دارد و رسیدن به اینجا از طریق جاده ممکن است دشوار باشد، بنابراین به شما توصیه می کنم از تله‌فریک - تله کابین استفاده کنید.

 

در هوای خوب، میزها در تراس بیرون سرو می‌شوند و مناظر دلربایی از کل بخش مرکزی اطراف شاخ طلایی را ارائه می‌دهد . تنها نکته این است که قیمت ها در اینجا البته کمی بالاتر از مکان های محبوب تر است. همانطور که قبلاً فهمیدید، این مکان بسیار شلوغ است از گردشگرانی که نه تنها برای تحسین مناظر بلکه برای نوشیدن چای ترکی مناسب به اینجا می آیند. علاوه بر این، آنها چای هایی با طعم میوه دارند که ارزش امتحان کردن را نیز دارد.

 

چای در Kaffa Çay Kahve

 

6- چای Moda Çay Bahçesi

اگر به نشستن در تراس با منظره زیبای بسفر و نوشیدن چای با طراوت ترکی در یک روز تابستانی علاقه دارید، پس حتماً باید از اینجا که درست روی خط آب واقع شده است دیدن کنید. منطقه ای که این چایخانه در آن واقع شده است - مدا - نیز بسیار مورد علاقه جوانان و گردشگران است و یکی از مناطق شیک به حساب می آید . این مکان از زمان های قدیم به خاطر چای ترکی اش معروف بوده است. عاشقان چای محلی اغلب به خاطر یادآوری خاطرات کودکی خود به اینجا می آیند. قدم زدن در کنار تفرجگاه و نشستن در این کافه در روزهای گرم تابستان نوعی سنت است.تنها اشکال ممکن است شلوغی این مکان با گردشگران و قیمت های نسبتاً بالای - از 15 دلار است. علاوه بر این، این مکان کاملاً در فضای باز است، بنابراین اگر ترجیح می دهید به داخل آن بروید، می توانید به دنبال کافه های دیگری باشید که در این منطقه فراوان هستند.

 

7- چای در امیرگان

برای کسانی که دوست دارند از مکان‌هایی با تاریخ جالب دیدنی دیدن کنند ، حتماً باید به Emirgan Tarihi Çınaraltı مراجعه کنند. همانطور که از نام آن پیداست، این مکان واقعاً تاریخی است: حتی بلوط های قدیمی واقع در قلمرو این کافه ارزش دیدن دارند. در اینجا می توانید در حال و هوای استانبول واقعی زیر درختان چند صد ساله غوطه ور شوید. علاوه بر این، این کافه از سال 1948 فعالیت خود را آغاز کرده است و در این مدت شخصیت های مشهور زیادی از آن بازدید کرده اند که شما نیز می توانید به آنها بپیوندید. قیمت های اینجا با وجود موقعیت مکانی کافه مناسب است.

 

برای رفتن به تورهای استانبول به سایت توریاب مراجعه کنید.

 

منبع: تور ارزان و تور لحظه آخری

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024