خاک گربه را از کجا بخریم؟



خاک گربه,خرید خاک گربه,ویژگی های خاک گربه

خرید خاک گربه

 

اگر در منزلتان از یک گربه ملوس نگهداری می کنید احتمالاً با وسایل مورد نیاز برای سرپرستی این حیوان دوست داشتنی آشنایی دارید. خاک گربه یکی از مهمترین مواد مورد نیاز گربه های خانگی است. علت استفاده از خاک برای گربه ها دلایل متعددی دارد. 

 

از جمله دلایل استفاده از خاک گربه، جلوگیری از ورود مواد سمی و مضر مدفوع و ادرار گربه در داخل خانه و همچنین نوعی شبیه سازی برای زندگی در فضای طبیعی است. اگر به دنبال خرید بهترین خاک گربه برای حیوان ملوس تان هستید ما در کت کر CATCARE مواد اولیه مورد نیاز را در اختیار شما قرار می دهیم. 

 

ضرورت استفاده از خاک گربه

گربه ها برای کارهایی مانند ادرار و مدفوع و گاهی لم دادن و استراحت به خاک احتیاج دارند. اما مهم است که بدانید مقدار زیادی خاک را داخل جعبه گربه قرار ندهید. بیش از 2 تا 3 اینچ خاک برای گربه شما نامطلوب است و گربه سعی می کند با اعمالی به شما نشان دهد که از مقدار زیاد خاک داخل باکس خود ناراضی است. 

 

وجود خاک گربه داخل جعبه حیوان خانگی تنها برای گربه ضروری  و مطلوب نیست بلکه برای ساکنین خانه و سرپرستان گربه نیز ضرورت دارد. زباله های گربه بدون قرارگرفتن در خاک مخصوص می ‌توانند به مرور منجر به انتشار بوی بد و حتی گازهای خطرناکی در فضا شوند که سلامت خانواده را به خطر اندازند؛ بنابراین علاوه بر استفاده از خاک گربه باید زمان تعویض و مقدار موردنیاز گربه تان را نیز به خوبی بدانید. 

 

مواد موجود در خاک گربه

اگرچه درگذشته از موادی مانند خاکستر یا کلوخ برای جعبه بستر گربه استفاده می شد اما امروزه متوجه شده اند بهترین مواد برای بستر گربه مجموعه ای از مواد شیمیایی رسی جاذب است که می توانند وزن خود را در آب حفظ کنند. این مواد می توانند زباله های گربه را جداسازی کرده و همچنین کنترل بو انجام دهند. اگر مواد مورد استفاده در خاک بستر گربه  مناسب نباشد اسید اوریک موجود در ادرار گربه به آمونیاک تبدیل می شود که بوی بسیار بدی هم دارد.

 

 خاک رس موجود در بستر گربه یون های آمونیوم را به دام انداخته و بدین شکل از بوی بد جلوگیری می کند. ما در گروه تولیدی کت کر CATCARE می توانیم به شما بهترین خاک رس مناسب بستر حیوان ملوستان را معرفی کنیم. این مواد معدنی رسی با فرمولاسیون خاص خود از پخش بو و مواد مضر داخل محیط منزل شما جلوگیری می کند. 

 

خاک گربه,خرید خاک گربه,مواد موجود در خاک گربه

مواد موجود در خاک گربه

 

بهترین خاک رس برای بستر گربه

خاک رس به طور معمول بیشترین کاربرد را برای بستر گربه دارد. اما در سال های بعد از 1980 خاک رسی مبتنی بر مواد شیمیایی بنتونیت و سیلیس به بازار آمد که قدرت بهتر و بیشتری در جذب رطوبت و از بین بردن توده ها داشتند و می توان گفت بهترین خاک بستر گربه هستند. بنتونیت برای از بین بردن توده ها و سیلیس مبتنی بر کوارتز برای جذب بهتر رطوبت ادرار گربه مورد استفاده قرار گرفت. بنتونیت و سیلیس از لحاظ شیمیایی دو ماده بی اثر هستند و جزء اصلی در ماسه معمولی اند. 

 

شکل ظاهری و رنگ این خاک ها نیز علاوه بر کارایی با هم تفاوت دارد. مثلاً خاک سیلیس شکلی شبیه به کریستال کوارتز دارد و شفاف و براق است. خاک رس معمولی قهوه ای رنگ است و همه ما به‌ و بی آن را می شناسیم. خاک بنتونیت نیز بافتی متفاوت از خاک رس معمولی دارد و در رنگ های متنوعی وجود دارد. 

 

آیا بستر گربه سمی است؟

اگرچه خاک گربه سمی نیست اما ممکن است بعضی دیگر از حیوانات خانگی یا حتی کودکتان این خاک را ندانسته بخورند. بیشترین عوارض خوردن این مواد مشکلات گوارشی یا مسمومیت است؛ بنابراین باید درباره تعویض به موقع بستر گربه کوشا باشید. مواد شیمیایی به کار برده شده در خاک گربه در واکنش به زباله های تولید شده توسط گربه شما می توانند آمونیاک و مواد بدبوی و خطرناکی ایجاد کنند؛ بنابراین خاک گربه را بهتر است از دسترس کودکان خارج کنید و اجازه ندهید حیوان خانگی تان از زباله های خود بخورد. 

 

خاک گربه,خرید خاک گربه,مواد موجود در خاک گربه

آیا بستر گربه سمی است؟

 

خاک گربه مرغوب چه ویژگی هایی دارد؟

بافت خاک گربه نباید به شکلی باشد که پس از خروج حیوان خانگی از آن بر روی زمین ردی ایجاد کند. مسلماً گربه شما پس از اجابت مزاج دوست دارد از باکس خود خارج شود؛ بنابراین خاک نباید به شکلی باشد که همراه پاهای گربه به اتاق کشیده شود.

 

خاک رس مورد استفاده در باکس گربه باید بتواند رطوبت را به خوبی جذب کند. وقتی گربه ادرار می کند باید رطوبت آن به خوبی جذب شود و بر روی خاک باقی نماند؛ زیرا علاوه بر ایجاد بیماری باعث کثیف کاری محیط منزلتان می شود. 

 

خاک باید بوی نامطبوع را از بین برده و مواد مضر را از محیط منزلتان خارج کند. برای رفع کامل تر بو علاوه بر استفاده از خاک مرغوب و مواد شیمیایی مناسب یک عطر دهنده نیز به بسته بندی اضافه می کنند تا بوی بهتری را برجای بگذارد. 

 

خاک بستر گربه نباید بدن حیوان دلبندتان را اذیت کند و او را از جعبه خود فراری دهد. خاک رس به جهت نرمی زیادی که دارد بهترین خاک برای باکس گربه است. گربه با لم دادن داخل خاک رس اصلاً احساس ناراحتی و زبری نمی کند و کار خود را راحت تر و بی دردسر تر انجام خواهد داد. 

 

اگر می خواهید این مواد مرغوب خاک گربه را برای خود خریداری کنید که تمام ویژگی های گفته شده در بالا را داشته باشد و قسمت مناسبی هم داشته باشد می توانید به گروه تولیدی کت کر CATCARE اعتماد کنید. 

 

خاک گربه,خرید خاک گربه,خاک گربه مرغوب چه ویژگی‌هایی دارد

خاک گربه مرغوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

 

خرید خاک گربه ارزان 

قیمت خاک گربه با توجه به موادی که داخل آن به کار رفته است متفاوت است. نوعی از خاک گربه وجود دارد که به آن کریستال گفته می شود. این خاک که مبتنی بر سیلیس و از کریستال کوارتز تشکیل شده است یکی از بهترین خاک ها برای گربه باقدرت جذب بالا و همچنین بوی مطبوع است. اگر می خواهید خاک مخصوص پت خود را با قیمت های مناسب خریداری کنید باید ابتدا در نظر بگیرید که خاک چه ویژگی هایی داشته و از چه موادی تشکیل شود. 

 

ما در گروه تولیدی کت کر CATCARE خاک مخصوص گربه با قیمت های باورنکردنی را برای مشتریان وفادار خود به فروش گذاشته ایم. شما می توانید انواع خاک گربه را با بهترین قیمت در بازار خریداری کنید.

 

CATCARE is the best Cat Litter Manufacturers in Iran. Please call us to order +989131015630

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024