ساعت‌های از خاستگاه خورشید



ساعت,ساعت مچی,خرید ساعت

 

یک برند ژاپنی به فکر سود شما هم هست.

 وقتی به ساعت مچی فکر می‌کنید به احتمال زیاد ساعت‌های ژاپنی جزو اولین برندهایی هستند که شما به یاد می‌آورید. کشور ژاپن یکی از قدرت‌های اصلی اقتصادیِ جهان و سومین اقتصاد بزرگ جهان از نظر تولید ناخالص داخلی است. ژاپن مساوی زمان و دقت است. در این مقاله خواهید فهمید که ژاپن سهم بسزایی در صنعت ساعت جهان دارد. نام برندهایی که در زیر خواهید خواند نام‌های بین‌المللی و  شناخته‌شده در سطح جهانی است که علاقه‌مندان فراوانی در سراسر دنیا دارند. 

 

سیکو

 

ساعت,ساعت مچی,خرید ساعت

 

سیکو یک برند بزرگ و محبوب در صنعت ساعت‌سازی است. سیکو در سال 1881 توسط کینتارو هاتوری به عنوان یک فروشگاه تعمیر و فروش ساعت در توکیو تاسیس شد و بخاطر خدمات فوق‌العاده و نوآوری در زمینه ساخت ساعت سیکو خیلی سریع رشد کرد. این برند ساعت در حال حاضر با رشد بازار خود گستره‌ای به وسعت جهان را در اختیار دارد.

 

یکی از مهمترین دلایل محبوبیت سیکو اختراع ساعت‌های کوارتز است. بله شما درست خواندید در واقع سیکو است که در دسامبر سال 1969 برای اولین بار ساعتی مجهز به موتور کوارتز راه‌اندازی کرد. به این مدل از ساعت‌های سیکو آسترون گفته می‌شود. این اختراع باعث ایجاد انقلابی به نام کوارتز شد. زیرا جهان دریافت که ساعت‌های کوارتز بسیار دقیق‌تر و ارزان‌تر از نمونه‌های مکانیکی ساعت مچی است.

 

با این حال نوآوری‌های فراوانی در صنعت ساعت‌سازی وجود دارد که سیکو نه تنها در ژاپن بلکه در جهان مبدع آن‌ها است. سیکو پیش از آسترون اولین ساعت مچی کرونوگراف را تولید کرد. این ساعت با عنوان Seiko Crown Chronograph دارای کرونوگراف (ابزار سنج فواصل زمانی) و تایمر (زمان‌سنج) بود است و به ‌عنوان زمان‌سنج رسمی بازی‌های المپیک در سال 1964 ارائه شد.

 

یک سال بعد سیکو ساعت Seiko Diver`s 150 M را به بازار عرضه کرد. این ساعت اولین ساعت غواصی ساخته شده در ژاپن بود که مجهز به یک حاشیه چرخشی دو جهته، کالیبر 6217 و مقاوم در برابر آب تا 150 متر مکعب است.

 

همچنان پس از معرفی ساعت‌های کوارتز، سیکو به تولید و توسعه ساعت‎های مکانیکی ادامه داد. از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: 

1977 ساعت‌هایی خورشیدی (شارژ از طریق نور خورشید).

 1986 ساعت‌های کوارتز با موتور جنبشی (شارژ از طریق حرکت مچ دست) . 

1988 ساعت‌های کنتیک که به عنوان Seiko A.G.S شناخته شده است (سیستم شارژ خودکار).

و در سال 1999 ساعت  Drive Spacewalk که ترکیبی از یک نوسان‌ساز کوارتز در شبکه اصلی ساعت مکانیکی را تولید کرد. 

سیکو به عنوان یک برند پیشرو به دلیل تولید ساعت‌های شیک و بسیار سخت و دقیق شناخته شده است. در مقایسه با ساعت‌های ساخت سوییس سیکو از قیمت مناسب‌تری برخوردار است. شما میتوانید با همان کیفیت سوییسی ساعتی بخرید که صدمه‌ایی به جیب شما نزند. اگر به ساعت‌های سیکو علاقه دارید یا می‌خواهید با محصولات آن آشنا بشوید میتوانید به سایت واچ آنلاین مراجعه کنید و دایره عظیم محصولات آن را مشاهده کنید. 

 

آلبا 

آلبا یک برند فرعی از شرکت سیکو است که تولید ساعت مچی می‌کند. اولین ساعت‌های آلبا در سال 1979 به بازار عرضه شد. آلبا با پیروی از برند مادر، از تکنولوژی و موتور سیکو استفاده می‌کند اما آن را با طراحی مدرن در ظاهر ساعت برای جلب مشتریان جوان‌تر ارائه کرده است. ساعت آلبا کار خود را با هدف جذب مشتریان در بازارهای آسیا و افزایش قدرت خرید آغاز کرد . 

 

سیتیزن

  

ساعت,ساعت مچی,خرید ساعت زنانه

 

یکی دیگر از برندهای شناخته شده ژاپن سیتیزن است. کمپانی ساعت‌سازی سیتیزن ابتدا فعالیت خود را در سال 1918 با عنوان " موسسه تحقیقاتی ساعت شوکوشا" در کشور ژاپن آغاز  کرد. و از سال 1930 توسط سرمایه‌گذاران سوییسی و ژاپنی با عنوان سیتیزن به‌طور رسمی تاسیس شد. این کمپانی بخاطر تولیدات با کیفیت، دقیق و کاربردی خیلی زود به شهرت رسید.

 

برند سیتیزن به دلیل تولید ساعت‌های متنوع و زیبا به شهرت رسیده ولی این تنها دلیل شهرت جهانی آن نیست. سیتیزن برندی است که نوآوری‌های فنی و مهندسی فراوان و کیفیت عالی و دوام بالا در ساعت را عرضه کرده است و این خود دلیلی برای اعتماد جهانی به سیتیزن است.

 

با این حال، ساعت‌های سیتیزن مجهز به خط تولید بالایی نیستند و به همین دلیل یکی از برندهای مورد علاقه کلکسیونرها است. سیتیزن ممکن است یک برند لوکس ساعت مچی تلقی نشود. اما در اصل هر قطعه سیتیزن از هر لحاظ درجه یک و برتر است. به همین دلیل در صنعت ساعت مچی بسیار مورد توجه قرار دارد.

در صورت تمایل به داشتن ساعت سیتیزن و مشاهده قیمت و جزییات میتوانید مجموعه ساعت‌های سیتیزن را در سایت واچ آنلاین مشاهده کنید و ساعت مورد علاقه خود را پیدا کنید.

 

 اورینت

 

ساعت,ساعت مچی,خرید ساعت آنلاین

 

ساعت,ساعت مچی,خرید ساعت

 

در میان برندهای دیگر ساعت اورینت بخاطر ساخت تمام اجزا داخل ژاپن، واقعا ساعتی داخلی محسوب می‌شود. 

 

اورینت به معنای مشرق زمین در سال 1950 به طور مستقل تأسیس شد (اگرچه در حال حاضر، متعلق به سیکو اپسون است). از زمان تاسیس، این برند خود را متعهد به تولید ساعت‌های با  دقت و کیفیت بالا، قابل اعتماد و زیبایی شناسی بی انتها کرده است.

 

اگرچه این شرکت هم اکنون یکی از شرکت‌های تابعه سیکو است اما اورینت مسیر داخلی خود را حفظ کرد. این بدان معنی است که ساعت‌های آن هنوز به حرکتی با کیفیت و قابل اعتماد مجهز هستند. علاوه بر این مدل‌های اورینت کلاسیک و واقعا زیبا هستند. این برند یکی از برندهای محبوب و مورد اعتماد ما ایرانیان از سالهای دور بوده است. و کیفیت بی‌نظیر آن را تجربه کرده‌ایم. بطور خلاصه میتوان گفت با اورینت می‌توانید یک ساعت رسمی با دقتی بالا و ظاهری بسیار گرانقیمت داشته باشید بدون اینکه بانکی زده باشید. 

 

کاسیو

 

ساعت,ساعت مچی,خرید ساعت کاسیو

 

کاسیو یکی از برندهای معروف ژاپنی است که در سراسر جهان شناخته شده است. کاسیو نه تنها ساعت مچی تولید می‌کند بلکه وسایل الکترونیکی دیگری همچون ماشین حساب، تلفن همراه، حتی دوربین‌های دیجیتال و سازهای الکترونیکی موسیقی نیز تولید می کند.

 کاسیو رسما با نام Casio Computer Co. Ltd. Casio در آوریل سال 1946 توسط کاشیو سی‌ساکوجو در توکیو تاسیس شد. اولین محصول آن یک ماشین حساب جمع و جور الکترونیکی است که نمونه اولیه آن در دسامبر سال 1954 معرفی شد و در ژوئن سال 1957 رسماً به بازار عرضه شد. این محصول به عنوان اولین ماشین حساب کاملاً فشرده جهان به سرعت محبوبیت پیدا کرد.

 

تقریبا دو دهه پس از عرضه اولین محصولات خود، کاسیو اولین ساعت مچی الکترونیکی به نام Casiotron را ایجاد کرد. اگرچه این شرکت به تولید و بهبود ماشین حساب و سایر محصولات خود ادامه داده است اما همچنان در ساخت ساعت‌های مچی خود نوآوری‌هایی را انجام داده است.

 

از جمله ویژگی‌های خاص ساعت‌های کاسیو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: ساعت‌های آنالوگ، ساعت مچی مقاوم در برابر آب، ساعت مچی با قابلیت ذخیره شماره تلفن، ساعتی با ذخیره اطلاعاتی بالا و .. این ها بخشی از نوآوری‌های کاسیو در ساخت ساعت است. یکی از مشهورترین نمونه‌های آن ساعت مچی مجهز به ماشین حساب است. با وجود اینکه این نوع ساعت‌ها امروزه منسوخ شده است. اما در زمان خود بسیار مورد استفاده و مفید برای دانش آموزان بوده است اگرچه هنوز تعداد کمی از آن در دسترس است.

 

با گذر زمان کاسیو همچنان ساعت‌های کاربردی می‌سازد. شاید آنها از نظر زیبایی شناسی در درجه اول قرار نگیرند اما یکی از با دوام‌ترین ساعت‌ها در شرایط سخت و ساعت‌هایی برای استفاده روزمره هستند.

 

از زیر مجموعه‌های بسیار پرطرفدار کاسیو میتوان به : جی شاک، پروترک، بیبی جی، کاسیو استاندارد، ادیفایس، شین اشاره کرد.

ساعت‌های کاسیو و زیر مجموعه‌های آن طیف گسترده‌ای دارند. شما می‌توانید تمام محصولات ساعت کاسیو را در سایت واچ آنلاین مشاهده کنید و ساعت مورد علاقه خود را به راحتی با چند کلیک خریداری کنید.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024