۱۲ ایموجی که معنی آن ها را اشتباه فهمیده بودیم!



اخبار,اخبارگوناگون, ایموجی

 هر کسی برداشت متفاوتی از ایموجی ها دارد. ایموجی ها کمک می کنند بدون اینکه لازم باشد حرف زیادی بزنیم، هر احساسی را ابراز کنیم، اما گاهی هم نمی توانیم از حرف یا احساس اصلی کسی که از آن ها استفاده کرده سر در بیاوریم. تنها نکته ی واضحی که وجود دارد این است که این تصاویر به جزئی از زندگی ما تبدیل شده اند. از آنجایی که این صورتک ها و نمادها جایگاه ویژه ای در فرهنگ اینترنت پیدا کرده اند، خوب است معنای درست آن ها را یاد بگیریم. در ادامه به معانی پنهان تعدادی از بحث برانگیزترین ایموجی ها می پردازیم که برای بسیاری هنوز یک سؤال است.

 

اخبار,اخبارگوناگون, ایموجی
 

معنی ایموجی ها متفاوت است و گاهی به اشتباه به کار برده می شود به عنوان مثال بسیاری از کاربران به اشتباه تصور می کنند این ایموجی نماد دعا کردن است. اما این ایموجی در واقع حرکتی را نشان می دهد که ژاپنی ها از آن برای عذرخواهی استفاده می کنند. علاوه بر این، در توضیح آمریکایی این ایموجی آمده که معنی «های فایو» (بزن قدش!) می دهد.

 

اخبار,اخبارگوناگون, ایموجی
 

 در نگاه اول شاید فکر کنید این ایموجی معنای بوسه می دهد، اما این صورتک درواقع در حال سوت زدن است. این ایموجی همیشه با ایموجی دیگری که عیناً مانند این صورتک است و تنها فرق آن وجود یک قلب است، اشتباه گرفته می شود. البته ایموجی دیگر واقعاً معنای بوسه دارد. (مطلب پیشنهادی: معنی رنگ قلب های ایموجی)

 

اخبار,اخبارگوناگون, ایموجی
 

 این یک پاپیون صورتی ساده نیست، بلکه نماد مبارزه با سرطان است، گرچه با نماد معروف سرطان کمی تفاوت دارد. با این حال، از این ایموجی معمولاً به عنوان نمادی از یک اتفاق خوشحال کننده استفاده می شود.

 

اخبار,اخبارگوناگون, ایموجی
 

این ایموجی نه فقط برای جلب توجه طرف صحبت شما در یک چت به چیزی که در پایین نوشته شده کاربرد دارد، بلکه نمادی از احساس بیماری یا غم هم هست.

 

اخبار,اخبارگوناگون, ایموجی


 مشتی که جهت آن رو به راست است، معنای ابراز احترام و تبریک دارد.

 

اخبار,اخبارگوناگون, ایموجی
 

این یک شلغم نیست یلکه یک سیب زمینی شیرین پخته است که در ژاپن به آن یاکی-ایمو گفته می شود.

 

اخبار,اخبارگوناگون, ایموجی
 

 این ایموجی نمادی از یک غذای ژاپنی به نام کامابوکو است، نوعی کیک ماهی که روی آن با یک شکل مارپیچ صورتی رنگ تزئین می شود. این ایموجی می تواند نماد @ در ایمیل هم باشد.

 

اخبار,اخبارگوناگون, ایموجی
 

 این ایموجی از دنیای کمیک استریپ ها گرفته شده که در آنجا معنی «دنگ!» (صدای به هم خوردن دو چیز) را می دهد. اگر از این ایموجی در چت استفاده کنید، به طرف صحبت خود یادآوری می کنید که از کوره در رفته یا به اصطلاح، پایش را از گلیمش درازتر کرده.

 

اخبار,اخبارگوناگون, ایموجی
 

ما همیشه تصور می کنیم که ضربدر قرمز معنای ممنوعیت دارد. اما علاوه بر آن، این ایموجی در یک چت انگلیسی ممکن است نماد بوسه هم باشد.

 

اخبار,اخبارگوناگون, ایموجی
 

در این ایموجی، ماسک «تنگو» به تصویر کشیده شده که یک روح خبیث در اسطوره شناسی ژاپنی است. «تنگو شدن» به معنای نشان دادن تکبر و خودپسندی است و با استفاده از آن به طرف صحبت خود در چت، خودبین شدنش را به او یادآوری می کنید.

 

اخبار,اخبارگوناگون, ایموجی
 

شاید تصور کنید این ایموجی نماد یک چیز بد است، اما حقیقت آن است که کاملاً برعکس است. این ایموجی، «ناماهاگه»، دیو ژاپنی را ناشن می دهد که همه ی ارواح خبیثه را دور می کند.

 

روزیاتو

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------