بهترین ایده‌های دکوراسیون داخلی برای سال 1403



بهترین ایده‌های دکوراسیون داخلی

 

در این مقاله از بیتوته، نمونه‌هایی از بهترین ایده‌های دکوراسیون داخلی منزل برای قسمت‌های پذیرایی، نشیمن، آشپزخانه، اتاق خواب و تی‌وی‌روم را معرفی می‌کنیم. با استفاده از این راهنمایی می‌توانید دکوراسیون داخلی و چیدمان وسایل قسمت مختلف خانه را با روش‌های مقرون‌به‌صرفه بهینه سازی کنید.

 

ایده‌هایی برای دکوراسیون پذیرایی

 

ایده‌هایی برای دکوراسیون پذیرایی

 

دو مورد از پرکاربردترین سبک های دکوراسیون داخلی پذیرایی، سبک مدرن و نئوکلاسیک است. دکوراسیون پذیرایی شما نمادی از وضعیت مالی، سلیقه شخصی، طرز تفکر و حتی شخصیت شماست. از طرفی معمولا اتاق پذیرایی اولین و مهم‌ترین مکان خانه است که مهمان‌ها از آن بازدید می‌کنند.

 

رنگ دیوارها یا دیوارپوش‌‌های پذیرایی

اولین نکته در انتخاب دیوارپوش که باید به آن دقت شود الگو و بافت دیوارپوش است. در دنیای امروز دیوارپوش‌ها با طرح‌ها و بافت‌های متفاوتی تولید می‌شوند. شما باید دقت کنید که رنگ دیوارپوش هماهنگی خوبی با فضای خانه شما داشته باشد. اگر می‌خواهید دیوارها بلند تر و بزرگ تر دیده شوند از قرنیزهای همرنگ دیوار استفاده کنید.

 

رنگ کف‌‌پوش پذیرایی

برای انتخاب رنگ کف‌پوش پذیرایی بهترین گزینه رنگی است که دغدغه‌ی کمتری داشته باشد. مثلا رنگ‌های روشن به دلیل نشان دادن سریع لکه‌ها و گرد و غبار سبب ایجاد مشکلاتی در نظافت می‌شود. رنگ‌های تیره نیز باعث تاریک نشان دادن فضای منزل و دل‌گیری آن می‌شوند.

 

شومینه‌ در پذیرایی

برای فضای داخلی مدرن و مینیمال، شومینه‌های شیک و خطی ممکن است انتخاب ایده‌آلی باشند. در مقابل، یک پذیرایی سنتی‌تر می‌تواند از یک شومینه سنتی بهره‌مند شود که جذابیت دنیای قدیم را با عناصر طراحی معاصر پیوند می‌دهد.

 

استفاده از تابلوهای ساده و مدرن در پذیرایی

استفاده از تابلوهای دیواری در پذیرایی تأثیر بسزایی در زیباتر شدن دکوراسیون این قسمت از منزل دارد. تنها رنگ‌آمیزی دیوارها و یا استفاده از کف‌پوش‌های مختلف نمی‌تواند به پذیرایی زیبایی ببخشد.

در صورت استفاده از تابلو در بالای مبلمان پذیرایی سعی کنید سایز آن‌ها را بزرگ در نظر بگیرید و حتماً آن‌ها را در مکان‌هایی قرار دهید که نور مناسبی دارند یا با نورپردازی مصنوعی آن را شکیل‌تر کنید. برخی از منازل دارای سقف کوتاهی هستند که برای آن‌ها باید از تابلو دیواری عمودی استفاده کرد. درصورتی‌که می‌خواهید چند تابلو چند تکه را بر روی دیوار قرار دهید حتماً بزرگ‌ترین تکه آن در وسط قرار بگیرد.

 

استفاده از کوسن‌‌ها و پاف‌‌های رنگی در پذیرایی

کوسن‌ها در دکوراسیون امروزی جایگاه ویژه‌ای را در خانه‌ها به خود اختصاص داده‌اند. شما می توانید با ترکیب کوسن‌های رنگارنگ با تابلو‌ها و محیط اطراف، فضای گرمی را در خانه ایجاد کنید. اما افزودن رنگ به فضای خانه با کوسن شامل نکاتی‌ است که در صورت رعایت آن یک فضای دلنشین و در صورت عدم رعایت آن فضایی شلوغ ایجاد می شود.

 

ایده هایی برای دکوراسیون نشیمن

 

ایده هایی برای دکوراسیون نشیمن

 

یکی از مهمترین بخش های هر خانه فضای نشیمن است. این فضا به دلیل اینکه اعضای خانه بیشترین زمان دورهم بودن در خانه را در آن سپری می‌کنند از نظر دکوراسیون داخلی خانه و چیدمان وسایل مهمترین قسمت منزل است.

 

اگر قصد دارید از اتاق نشیمن یا پذیرایی‌تان مکانی بانشاط و پرانرژی بسازید پیشنهاد می‌کنیم حتما از رنگ‌های گرم در تم رنگی لوازم آن استفاده کنید. اگر تمایل دارید فضای نشیمن بزرگ‌تر و دلباز تر به نظر برسد بهتر است از رنگ‌های روشن در دکوراسیون آن استفاده نمایید.

استفاده از ترکیب رنگ‌های روشن و تیره نیز باعث می‌شود تا فضای نشیمن جذاب‌تر و متفاوت‌تر به نظر برسد.

 

مهمترین وسایل فضای نشیمن مبلمان آن است. بهتر است مبلمان این فضا در مقابل تلویزیون یا شومینه چیده شود. نورپردازی نشیمن نیز از موارد تاثیرگذار بر روی جذابیت بیشتر دکوراسیون داخلی نشیمن است. طراحی نورپردازی نشیمن می‌تواند باعث متفاوت‌تر به نظر رسیدن دکوراسیون آن شود.

 

ایده‌هایی برای دکوراسیون اتاق‌خواب

 

ایده‌هایی برای دکوراسیون اتاق‌خواب

 

یکی از مواردی که در دکوراسیون اتاق‌خواب اهمیت دارد و می‌تواند در روحیه شما هم تاثیر مستقیم داشته باشد رنگ دیوارها، روکش تخت خواب و پرده‌ها است. در انتخاب رنگ اتاق‌خواب سعی کنید از رنگی که به شما حس و حال خوبی منتقل می کند استفاده کنید و از استفاده وسایل با کنتراست رنگی بالا اجتناب کنید. زیرا قرار است اتاق‌خواب جایی باشد که آرامش شما در آنجا رقم می‌خورد.

 

سرویس خواب

در اتاق‌خواب شما سرویس‌خواب از مهم‌ترین مواردی است که باید به آن توجه شود و این سرویس باید از سبک دکوراسیون کلی منزل پیروی کند.

 

پرده اتاق‌خواب

اگر دکوراسیون اتاق‌خواب شما به سبک مدرن چیده شده است بهتر است از پرده‌‌های ساده و شیک استفاده کنید. اما اگر سبک دکوراسیون کلاسیک را انتخاب کرده‌ اید بهتر است از پرده ‌های والان دار و سلطنتی استفاده کنید.

 

کاغذدیواری و رنگ اتاق‌خواب

اندازه اتاق‌خواب،‌ نورگیر بودن آن و میزان نور این فضا با انتخاب رنگ و طرح کاغذ دیواری اتاق‌خواب ارتباط دارد.

اگر برای دکوراسیون اتاق‌خواب از طرح‌های ملایم‌تر استفاده کنید و طرح‌های ساده را انتخاب کنید آرامش بیشتری را به اتاق دعوت کرده‌اید.

 

کمد دیواری اتاق‌خواب

کمد دیواری اتاق‌خواب می‌تواند شامل کانتر تخت‌خواب‌تاشو، تعداد زیادی باکس و قفسه، کشو، جای میز مطالعه و کتابخانه باشد.

 

ایده هایی برای دکوراسیون آشپزخانه

 

ایده هایی برای دکوراسیون آشپزخانه

 

آشپزخانه بخشی از سالن پذیرایی است بنابراین باید به جذابیت و شیک بودن آن توجه کنید تا جلوه‌ی زیبایی را در خانه شما بسازد و شما نیز احساس خوبی در آن داشته‌ باشید.

کابینت‌ها یکی از عنصرهای مهم در طراحی آشپزخانه محسوب می شود و معمولا در ۳ سبک مدرن، کلاسیک و نئوکلاسیک ساخته می‌شوند.

 

سبک کابینت آشپزخانه مدرن

سبک مدرن سبکی است که در آن اجزای کابینت صاف و بدون طرح‌های برجسته، اشکال هندسی پیچیده و تزئینات در حداقل حد ممکن ساخته می‌شود. یکی از ویژگی‌های مهم کابینت‌های مدرن این است که برای فضاهای کوچک مناسب بوده و بیشترین فضای استفاده را در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌دهد.

 

سبک کابینت آشپزخانه کلاسیک

کابینت کلاسیک آشپزخانه عموماً دارای طرح های پیچیده بوده و نقش و نگارهای زیادی دارد. این کابینت‌ها بسیار لوکس هستند و دارای جلوه‌ای بسیار شیک و زیبا می‌باشند. تزئیناتی که روی این کابینت‌ها اجرا می‌شود معمولا دارای الگویی است که با یک ریتم خاص در تمام کار تکرار می‌شود. روی درب‌ها، روی نماهای کار و حتی روی ستون‌ها نقش‌های برجسته کار می‌شود.

 

سبک کابینت آشپزخانه نئوکلاسیک

سبک نئوکلاسیک تلفیقی از سبک کابینت کلاسیک و مدرن است و در این سبک می توانید سبک مدرنیته و سنت را در کنار هم داشته باشید. ویژگی بارز کابینت‌های نئوکلاسیک سادگی آن‌ها در طراحی با استفاده از خطوط صاف است. استفاده از قاب‌بندی های زاویه دار از مشخصه بارز سبک نئوکلاسیک به شمار می‌شود.

 

استفاده از لوستر در تزیین آشپزخانه

وظیفه لوستر علاوه‌بر ایجاد روشنایی مناسب در فضا، تزیین و زیباسازی محیط نیز است. بنابراین یکی از ایده‌های جدید و شیک برای تزیین آشپزخانه استفاده از چند لوستر کوچک و خاص در بالای کانتر است.

 

ایده‌هایی برای دکوراسیون تی‌وی‌روم

فرقی ندارد که سبک دکوراسیون پذیرایی‌تان کلاسیک باشد یا مدرن؛ درهرصورت پیشنهاد می‌کنیم دیوار پشت تلویزیون‌تان را کمی متفاوت‌تر اما هماهنگ با دیگر دیوارها طراحی کنید. با این کار در صورتی که دیوارها ساده و بی‎‌روح باشند، می‌تواند تعادل خوبی در فضا ایجاد کند.

 

معرفی بهترین شرکت دکوراسیون داخلی در تهران

اگر تمایل به تغییر دکوراسیون داخلی و یا بازسازی خانه قدیمی خود را دارید، شرکت معماری دکوراسیون رامسین با تیم مجرب و حرفه ای آماده است تا شما را در رسیدن به هدفتان همراهی کند.

این شرکت با دو دهه سابقه فعالیت در مناطق شمال تهران آماده خدمت‌رسانی به افرادیست که در پی داشتن دکوراسیون داخلی لوکس، خاص و منحصربفرد برای منزل یا محل کار خود هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با استفاده از راه‌های ارتباطی زیر با کارشناسان این شرکت در ارتباط باشید:

تلفن تماس : 02126131192


موبایل : 09123987021 - 09126108329


آدرس سایت : www.decoramsin.com

 

جمع بندی

در این مقاله به بررسی جدیدترین طرح‌های دکوراسیون داخلی قسمت‌های مختلف منزل از جمله: دکوراسیون پذیرایی، دکوراسیون نشیمن، دکوراسیون اتاق خواب و آشپزخانه پرداختیم و در انتها به معرفی بهترین شرکت ارائه دهنده خدمات دکوراسیون داخلی و بازسازی منزل پرداختیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه کار و همچنین قیمت طراحی و اجرا می‌توانیدبا شماره تلفن‌های شرکت دکوراسیون رامسین تماس بگیرید.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024