تور استانبول؛ سفر به دو قاره با یک بلیط !



صنعت گردشگری در کشورهای مختلف جهان و به ویژه در کشورهای آسیا و خاورمیانه، رو به توسعه و پیشرفت است. در این راستا کشورهایی مانند ترکیه نیز از قافله عقب نمانده و در صنعت گردشگری حرفی برای گفتن دارند. در سال‌های اخیر تور ترکیه برای بسیاری از مسافران ایرانی جذابیت فراوانی پیدا کرده و از گشت و گذار گرفته تا شکم‌گردی و گردشگری خرید در برنامه سفر آن‌ها جای می‌گیرند.

 

مقاصد گردشگری در ترکیه طیف متنوعی را در بر می‌گیرند؛ از سفرهای ساحلی و تفریحی آنتالیا تا تور استانبول در جهت تقاضای بازار گردشگری به مسافران ارائه می‌شوند. در این میان با اینکه استانبول به عنوان یک شهر توریستی شناخته می‌شود اما باید گفت که استانبول دارای یک چهره چندوجهی بوده که سرمایه‌گذاری روی هر وجه آن می‌تواند باعث رونق هر چه بیشتر تورهای استانبول شود.

 

قبل از اینکه این شهر به عنوان یک شهر توریستی شناخته شود باید گفت از نظر پیشینه تاریخی دارای نقش قدرتمندی بوده است. از پایتختی روم شرقی گرفته تا هم‌اکنون که به عنوان یک شهر تجاری و اقتصادی توانسته است در ترکیه بسیار مثبت عمل کند. همین نقش‌های مختلف در طول تاریخ باعث شده تا چهره کنونی این شهر به عنوان یک مقصد توریستی پا بگیرد و استانبول در صدر لیست مقاصد گردشگری ترکیه خودنمایی کند.

 

تور استانبول, سفر به استانبول,سفر به استانبول با سلام پرواز

سفر به ترکیه

 

تور استانبول؛ گشت و گذار در شهری میان‌قاره‌ای!

همان‌طور در ابتدای مطلب نیز اشاره کردیم، استانبول همانند یک منشور چندوجهی است که به ویژه در دهه‌های اخیر پیشرفت شگرفی در بخش گردشگری تجربه کرده است. در سفر با تور استانبول می‌توان با دوربین‌های مختلف، به وصف زیبایی و غنای این شهر بی‌نظیر پرداخت.

 

شهری با تاریخ 2500 ساله که هم‌اکنون یکی از پرجمعیت‌ترین شهرهای کشور ترکیه به شمار می‌آید. وجوه تاریخی، اقتصادی و فرهنگی شهر استانبول، توانسته است جمعیتی 12 میلیونی را به خود جذب کند که چه بسا شمار زیادی از این جمعیت با تور استانبول راهی این شهر شده‌اند و برای همیشه در آن اقامت کرده‌اند. این شهر از لحاظ جغرافیایی در میان دو دریای سیاه و مرمره واقع شده است.

 

در سفر با تور استانبول متوجه خواهید شد که اکثر مراکز تجاری و تاریخی در بخش اروپایی آن قرار گرفته و لذا دو سوم جمعیت در استانبول اروپایی زندگی می‌کنند. موقعیت اروسیایی، این شهر را در مرکز توجه ترکیه و قاره اروپا قرار داده به همین خاطر سالانه هزاران گردشگر راهی آن می‌شوند. شایان ذکر است که تنگه باریک جهان یعنی تنگه بسفر، استانبول را به دو بخش شرقی و غربی تقسیم کرده که بخش شرقی در قاره آسیا و بخش غربی در قاره اروپا قرار گرفته است.

 

تماشای آثار تاریخی مانند مساجد، کاخ‌ها، کلیساها و قصرها که قدمت‌شان به امپراطوری روم، بیزانس و عثمانی‌ها می‌رسد توانسته است حس کنجکاوی مسافران تور استانبول را اقناع کند. یکی از بهترین زمان‌ها، برای مسافرت به این شهر فصل بهار و تابستان می‌باشد به گونه‌ای که بسیاری از مسافران تور استانبول تابستان را نسبت به سایر زمان‌های سفر ترجیح می‌دهند.

 

خرید بلیط استانبول از سلام پرواز,تماشای جزایر پرنس,وب‌سایت مجموعه سلام پرواز

تور استانبول در تابستان

 

تور استانبول تابستان ؟

ترکیه یکی از بهترین مقاصد برای سفر ایرانیان بوده چرا که آب و هوای معتدل، تشابهات فرهنگی، بعد مسافت کم و داشتن ساحل توانسته است مسافران ایرانی را برای سفر با تور استانبول تابستان و مسافرت با سایر تورهای ترکیه مجاب کند. دمای هوای این مقصد گردشگری در فصل تابستان 28 تا 30 درجه سانتگراد بوده لذا گردشگران در تور استانبول تابستان می‌توانند بهترین تجربه سفر خود را با گردش با کشتی‌های کروز تنگه بسفر در دمای متعادل هوا داشته باشند.

 

علاوه بر این در تابستان‌های استانبول، می‌توان با تفریحات هیجان‌انگیز در محوطه‌های باز، دیدار از اماکن توریستی و گردش در سواحل بر کیفیت تجربه تور استانبول افزود. اما مسافران گرامی باید توجه داشته باشند که تابستان فصل تعطیلی مدارس بوده و لذا در این فصل قیمت تور استانبول به اوج خود می‌رسد.

 

همچنین تور استانبول خود را می‌توانید با دیدن اماکن تاریخی نظیر محله سلطان احمد که آثاری نظیر مسجد ایاصوفیه، مسجد آبی، موزه‌های باستان‌شناسی استانبول، کاخ توپکاپی و موزه هنرهای اسلامی و ترکی را در خود جای داده است. یکی دیگر از جذابیت‌های تور استانبول تابستان، جشنواره بین‌المللی موسیقی بوده که به مدت سه هفته برگزار شده که شامل موسیقی‌های باروک باخ، ارکسترهای فلارمونیک، هندل و ویوالدی می‌شود.

 

البته از تماشای جزایر پرنس و لذت یک سفر دریایی یک ساعته در تور استانبول هم نباید گذشت که می‌تواند یک تجربه بی‌نظیر از اقامت در یک هتل زیبا را نیز به مسافران هدیه دهد.

 

سفرهای ساحلی و تفریحی آنتالیا,تورهای استانبول,تور ترکیه

سفر به ترکیه در تابستان

 

در مورد استانبول بیشتر بخوانید ...

اگر جزو آن دسته از مسافرانی هستید که فعال بودن در سفر از ویژگی‌های منحصر به‌فرد شماست لذا توصیه می‌کنیم انواع مطالب در مورد بهترین رستوران‌ها، هتل‌ها، غذاها، جاذبه‌ها، مناظر طبیعی، آداب و رسوم و فرهنگ، روحیات مردم و سایر ویژگی‌های استانبول را در وب‌سایت مجموعه سلام پرواز به نشانی salamparvaz.com بخوانید تا بتوانید در تور استانبول از اطلاعات خود برای پربار کردن سفرتان استفاده کنید.

 

علاوه بر خواندن مطالب جذاب در مورد استانبول و سایر مقاصد گردشگری، شما می‌توانید انواع اطلاعات در مورد تور استانبول و سایر تورهای خارجی را در سایت سلام پرواز مشاهده کرده و از میان آن‌ها، تور مورد نظر خود را انتخاب کنید. لازم به ذکر است که پکیج‌های استانبول تنوع زیادی داشته و روی هتل‌های مختلف بسته می‌شوند. لذا بعد از انتخاب پکیج مورد نظر می‌توانید در مورد هتل انتخابی خود و سایر خدمات تور با کارشناسان تور استانبول این مجموعه با شماره 22221500 تماس گرفته و از مشاره‌های تخصصی کانترهای این بخش نهایت استفاده را ببرید.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024