۱۰ هتل برتر لوکس در جزیره‌ی میکونوس یونان



هتل جزیره‌ی میکونوس یونان,بهترین هتل‌های لوکس جزیره‌ی میکونوس

هتل جزیره‌ی میکونوس یونان

 

بدون شک جزیره‌ی میکونوس که در قلب دریای اژه قرار دارد، جواهر جزایر سیکلادس و یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در یونان است. این جزیره‌ی کوچک با سواحل رویایی، آب دریای نیلگون، مناظر دیدنی و روستاهای سفید رنگ، هر تابستان بیش از یک میلیون گردشگر را به خود جذب می‌کند. از آنجا که بریژیت باردو، ژاکلین کندی اوناسیس و گریس کلی در دهه‌ی ۱۹۶۰ به میکونوس سفر کردند، این جزیره به مکانی برای تعطیلات افراد ثروتمند و مشهور تبدیل شده و هر ساله هتل‌های جدیدی در آن افتتاح می‌شود. این مطلب را بخوانید و ۱۰ مورد از بهترین هتل‌های لوکس جزیره‌ی میکونوس آشنا شوید.

 

هتل بِلوِدره (Belvedere Hotel)

هتل بِلوِدره با حیاط پوشیده از گل‌های کاغذی و موقعیت بالای تپه و اشراف به دریای اژه، شبیه به یک کارت پستال است. بلورده دارای ۴۹ سوئیت آرام و دنج است. اتاق‌هایی با تزئینات قرن بیست‌و‌یکمی و مبلمان طراحی ارگونومیک، کاملاً با سلیقه‌ی نسل جدید مطابقت دارد. کف استخر دارای طراحی کریستالی است و منظره‌ی بالکن نمایانگر خانه‌های سفیدپوش جزایر سیکلادس در مقابل دریای کریستالی آبی سحرانگیز است. غذا خوردن در رستوران این هتل را فراموش نکنید و دستپخت سرآشپز معروف نوبو ماتسوهیسا را حتماً امتحان کنید تا معجونات خوشمزه‌ای که با ریتم موسیقی تهیه شده را بچشید.

 

مجموعه‌ی اقامتگاهی لوکس سانتا مارینا (Santa Marina Resort)

سانتا مارینا تنها ۱۰ دقیقه با فرودگاه و شهر میکونوس فاصله دارد به همین دلیل اقامت در آن، کاوش و گشت‌وگذار در تمام جاذبه‌های دیدنی جزیره را آسان می‎کند. شما می‌توانید در تمام روز در میکونوس و سواحل اطراف آن تفریح کنید و سپس به این پناهگاه با زیبایی اصیل اژه در خلیج اورنوس بازگردید. مهمانان می‌توانند از بین ۱۰ اتاق و سوئیت، به همراه ۱۳ ویلا، که بین دو تا هفت اتاق خواب دارند، گزینه‌ی مورد نظر خود را انتخاب کنند. فضای داخلی شیک است و  منظره‌ی نمای بیرونی از طریق بالکن‌های زیبای هتل رو به ساحلی لوکس مدرن و در عین حال طبیعی دید دارد. از امکانات این هتل می‌توان به تنها ساحل شنی خصوصی در شهر میکونوس، استخرهای بی‌نظیر، اسپا با کیفیت بین‌المللی و چهار گزینه برای غذا و نوشیدنی اشاره کرد. سانتا مارینا از مهمانان دعوت می‌کند تا از سبک زندگی پرزرق‌و برق میکونوس در شیک‌ترین محیط جزیره لذت ببرند.

 

کیوتووس میکونوس (Kivotos Mykonos)

زمانی که به کیوتووس میکونوس بروید، به سختی می‌توانید تصمیم بگیرید که چه چیز این اقامتگاه را بیشتر دوست داشته باشید. آیا ساحل خصوصی با ماسه‌ی طلایی و مشرف به خلیج اورنوس آن را در لیست علاقمندی‌های خود قرار می‌دهید یا استخر عظیمی که آب دریا را در خود دارد به همراه کافه‌ای که صندلی‌هایش درون آب است و از شما در حالی که آب‌تنی می‌کنید پذیرایی می‌کند؟ شاید هم استخر سطح بالای آن که توسط باغ‌های معطر احاطه شده است، شما را عاشق خودش می‌کند و شاید این احساس خوشبختی است که با کلاس‌های روزانه‌ی یوگا، حمام آرامش‌بخش یا درمان‌های اسپا به دست می‌آورید؟ راستش را بخواهید، شما از هر لحظه‌تان در این اقامتگاه لذت خواهید برد. کیوتووس میکونوس دارای ۳۹ سوئیت و ۲ ویلا است که برای ایجاد حس و حال یک خانه و گردهم‌آیی‌های خانوادگی طراحی شده  و با مجموعه‌ای چشمگیر از وسایل هنری تزئین شده‌اند. نوش جان کردن غذاهای دریایی تازه در زیر نور شمع در ایوان، این تجربه را تکمیل می‌کند.

 

کالسما میکونوس (Kalesma Mykonos)

کلمه‌ی کالسما در یونانی به معنی «دعوت‌کننده» است؛ واژ‌ه‌ای که به بهترین وجه، ویژگی این بوتیک هتل لوکس خصوصی را، که در تپه‌ای در نزدیکی خلیج اورنوس قرار دارد، نشان می‌دهد. کالسما به دلیل موقعیت مکانی برجسته‌ی خود، چشم‌اندازهای پانوراما از مناظر اطراف را فراهم می‌کند و به مهمانان این فرصت منحصربه‌فرد را می‌دهد که طلوع و غروب خورشید از یک نقطه تماشا کرده و لذت ببرند. آلاچیق‌های سفیدی که سوئیت‌های هتل را تشکیل می‌دهند، به گونه‌ای ساخته شده‎اند که این اقامتگاه را شبیه به یک روستای جذاب کرده است. کالسما با الهام از معماری سیکلادیسی، سنت را با عناصر معاصر مدرن ترکیب کرده و فضای داخلی شیک و مینیمالیستی دارد. در ساخت و تزئین ۲۵ سوئیت و دو ویلای بزرگ این اقامتگاه، از مواد محلی زیبایی استفاده شده که به مهمانان این احساس را می‌دهد که در یک محله‌ی اصیل میکونوس اقامت دارند.

 

گرند هتل و اقامتگاه میکونوس (Mykonos Grand Hotel & Resort)

گفته می‌شود آپولو، خدای شفابخش یونانی، در جزیره‌ی دلوس، که در مقابل گرند هتل و اقامتگاه میکونوس قرار دارد، متولد شده است. شما مطمئناً با اقامت در این منطقه‌ی خیره کننده، مجموعه‌ای از خانه‌های مکعبی سفید رنگ که در حدود پنج هکتار از ساحل اصلی پراکنده شده‌اند، احساس خداگونه‌ای خواهید داشت. ۹۶ اتاق و سوئیت هتل دارای اندازه‌های بزرگ و دارای دکوراسیون تمیز و منظم هستند. برخی از اتاق‌ها حتی استخرهای خصوصی دارند. یک درمان اسپا انجام دهید، از قدم زدن آرام در شهر جذاب چورا، لذت ببرید یا در استخر روباز شنا کنید. رستوران هتل در هوای آزاد دارای غذای یونانی خوب با غروب آفتاب چشمگیر است. این تفرجگاه اخیراً یک ملک فوق‌العاده شیک به نام  هتل و اسپای ریورا را در نزدیک شهر میکونوس افتتاح کرده است.

 

کاوو تاگوی میکونوس (Cavo Tagoo Mykonos)

کاوو تاگو یک اقامتگاه ۵ ستاره است که در حومه‌ی شهر واقع شده است. این هتل مجلل و فوق‌العاده شیک دارای یک استخر بی نظیر، یک کافه‌‌ی آکواریومی سورئال، منظره‌ی تماشایی غروب آفتاب، یک رستوران عالی و یک اسپای صمیمی است که مجموعه‌ای از درمان‌های آرامش‌بخش و فوق‌العاده را ارائه می‌دهد. این ملک که با شیب ملایمی از تپه‌ای به سمت دریای اژه سرازیر می‌شود، طیف گسترده‌ای از ۸۳ اتاق و سوئیت لوکس را در خود دارد که به سبک شیک و مینیمالیستی هستند و با رنگ سفیدی که جزایر سیکلادس به آن شهرت دارند، مبله شده‌اند. شما می‌توانید برای یک استراحت عاشقانه یک ویلای خصوصی رزرو کنید. تقریباً همه‌ی اتاق‌های لوکس آن دارای بالکن، با امکاناتی برای تماشای مناظر دریا، استخر خصوصی یا جکوزی هستند.

 

سوئیت‌های ساحلی بیل و کوکو (Bill & Coo Coast Suites)

اقامتگاه ساحلی صمیمی در امتداد آفتابی ساحل آگیوس یوانیس، مخصوص بزرگسالان بوده و پناهگاهی برای آرامش است. این سوئیت‌ها با برخورداری از موقعیت ساحلی‌شان امکان دریافت انرژی زمین را برای گردشگران فراهم می‌کند. باغ‌های معطر پر از اسطوخودوس، زیتون، درختان و گلابی خاردار محیطی طبیعی را فراهم می‌آورند. آب‌وهوای عالی در این اقامتگاه ساحلی به دلیل محیط سرسبز و طبیعی آن است. آب‌های شفاف که برای شنا مناسب هستند و یک باشگاه ساحلی زیبا و منحصربه‌فرد در چند قدمی سوئیت‌ها قرار دارند. همه‌ی سوئیت‌ها دارای دیوارهای سفید، مبلمان خوش‌رنگ و چشم‌اندازی از محیط دریا هستند. سوئیت‌های طبقه‎ی همکف دارای امکانات بیشتری نظیر استخرهای خصوصی لوکس، استخرهای کوچک و بالکن‌های زیبا هستند.

 

سوئیت و اسپای آئونیک (Aeonic Suites & Spa)

آئونیک به معنای طول عمر است که به حق نام مناسبی برای این هتل است زیرا اگر این مکان عالی را برای استراحت و تفریح انتخاب کنید، بر عمر شما افزوده می‌شود. سوئیت و اسپای آئونیک واقع در قسمت غربی جزیره‌ی میکونوس،در خلیج کورفوس واقع شده و جدیدترین بوتیک هتل ۵ ستاره‌ی میکونوس است. این اقامتگاه با معماری زیبا، طراحی داخلی جذاب و ظرافت مینیمالیستی، یکی از شیک‌ترین و جاودانه‌ترین مکان‌های تفریحی جزیره است. هر یک از ۳۴ اتاق این هتل، بسته به طبقه‌ی اتاق، از فضای باز مخصوص خود یا استخر خصوصی یا جکوزی برخوردار است. از دیگر امکانات هتل می‌توان به استخر بزرگ مشرف به خلیج  اورنوس، اسپای باشکوه روی پشت بام و یکی از بهترین مکان‌های غذاخوری خوب میکونوس اشاره کرد.

 

اقامتگاه گرکتول بلوی میکونوس (Grecotel Mykonos Blu Resort)

اقامتگاه ۵ ستاره‌ی گرکتول بلو که بر روی یک سراشیبی کم‌ارتفاع مشرف به ساحل معروف پسارو ساخته شده و به گونه‌ای متفکرانه طراحی شده و مناظر سیکلادس را به صورتی کوبیستی منعکس می‎کند و مسافران منظره‌های بی‌نظیر، نورپردازی خاص و فضای عالی را تجربه می‎کنند. این اقامتگاه با برخورداری از مناظر چشمگیر در پرزرق‌وبرق‌ترین جزیره‌ی مدیترانه، استخر فوق‌العاده، بالکن‌ها و سالن‌های سرپوشیده و روباز، بهشتی برای مسافران است. سوئیت‌های رمانتیک ییلاقی با استخر خصوصی، این هتل را به یکی از پرطرفدارترین اقامتگاه‌های دریای اژه تبدیل کرده است. هتل دارای دو رستوران عالی، یک اسپای گرم و صمیمی و یک باشگاه ساحلی خصوصی در ساحل پسارو است.

 

مجموعه‌ی ویلاهای مایکونیان (Myconian Villa Collection)

شاید باور نکنید اما شایعه است که خدایان کوه المپوس حاضرند با خوشحالی جایگاه بهشتی خود را با یک ویلا در مجموعه‌ی ویلاهای مایکونیان عوض کنند.

 

خوشبختانه افراد معمولی نیز می‌توانند از میان این گروه ویلاهای خصوصی و اتاق‌های مهمان و سوئیت‌های داخلی مشرف به خلیج الیا انتخاب کنند. همه‌ی ۵۹ ویلای این اقامتگاه به شیوه‌ی سنتی سیکلادس طراحی شده‌اند. ترکیبی هوشمند از دکوراسیون معاصر و کلاسیک و مجموعه‌ای از امکانات رفاهی بالا، از جمله استخرهای خصوصی و مشترک، اسپا و امکان انتخاب رستوران با غذاهای لذیذ، به این مجموعه ویلاها ویژگی برجسته‌ای می‌دهند. در مجموعه‌ی ویلاهای میکونوس که توسط گروه مایکونیان اداره می‌شود، ده هتل لوکس برجسته در میکونوس، از جمله دو هتل بسیار مشهور جهان، دو هتل طراحی و یک هتل لوکس کوچک قرار دارد.

 

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

    X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

    Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024