بهترین فروشگاه‌ های آنلاین برای خرید پیراهن مردانه



پیراهن‌های مردانه از آن دست لباس‌هایی هستند که به دلیل همه‌کاره بودنشان همواره مورد استفاده‌ی تعداد کثیری از آقایان قرار می‌گیرند. پیراهن‌ مردانه را هم برای موقعیت‌های رسمی ‌و هم برای موقعیت‌های غیر رسمی می‌توان استفاده کرد. علاوه بر آن با استایل‌های مختلف نیز همخوانی خوبی دارد و هم با شلوار پارچه‌ای و رسمی و هم با شلوار جین و کتان قابل پوشیدن است.

 

همین منعطف بودن در کاربردها باعث شده است تا پیراهن‌ مردانه یکی از محبوب‌ترین و پرکاربردترین آیتم‌های پوشاک مردانه محسوب شود. شاید بتوان گفت که در گذشته این لباس‌ها تنوع پایینی داشتند و تنها محدود به چند مدل ساده می‌شدند اما استفاده‌ی گسترده‌ی آن‌ها در میان آقایان باعث شده است تا امروزه تنوع مدل‌های پیراهن مردانه بسیار بالا باشد به نحوی که هنگام خرید، انتخاب بهترین مدل کمی سخت باشد.

 

علاوه بر آن کیفیت آن‌ها نیز یک اصل مهم است که باید هنگام خرید آن را مد نظر قرار دهید و به همین دلیل خرید از برند.های خوب و متعبر می‌تواند بهترین راه برای داشتن یک پیراهن عالی باشد. بنابراین ما قصد داریم در این مقاله بهترین برندهای پیراهن مردانه را برای خرید به شما معرفی کنیم و انواع مختلف آن را نیز بررسی کنیم.

 

مدل‌ پیراهن مردانه

پیراهن‌های مردانه انواع گوناگونی دارند و در رنگ‌بندی‌های متنوعی نیز در بازار وجود دارند اما برخی از مدل‌های آن نسبت به سایر مدل‌ها پرطرفدارترند. بنابراین در ادامه این مدل‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد‌.

 

پیراهن رسمی

این مدل پیراهن مردانه را می‌توان پرکاربرترین و معروف‌ترین مدل پیراهن مردانه دانست چرا که در تمامی موقعیت‌های رسمی مورد استفاده قرار می‌گیرد. یقه در این مدل پیراهن کاملا آهار خورده و شق و رق است و سر آستین‌ها نیز آهار خورده و دارای چند دکمه هستند. پارچه‌ی به کار رفته برای دوخت این مدل پیراهن نیز اغلب چروک شوندگی کمتری دارد.

 

پیراهن آکسفورد

نوعی از پیراهن‌های مردانه که ظاهری غیر رسمی‌تر از مدل قبلی دارند. یقه در این مدل پیراهن نرم‌تر است و در دو گوشه‌ی یقه نیز دو دکمه وجود دارد که ظاهر لباس را خاص‌تر می‌کند. برای دوخت پیراهن آکسفورد از پارچه‌های سبک و خنک و بادوام استفاده می‌شود به همین جهت می‌توان آن‌ها را به تنهایی، زیر کت تک یا در مواردی همراه با کت و شلوار استفاده کرد.

 

پیراهن مردانه آکسفورد آبی

 

پیراهن فلانل

پیراهنی گرم و راحت که بیش‌تر برای پوشیدن در پاییز و زمستان طراحی شده است. برای دوخت این پیراهن از پارچه‌های ضخیم‌تر و گرم استفاده می‌شود و به همین دلیل می‌توانند به خوبی شما را گرم نگه‌ دارند. این پیراهن را می‌توانید به تنهایی بپوشید، زیر انواع کت و کاپشن بپوشید یا اینکه زیر آن یک تیشرت پوشیده و دکمه‌هایش را باز بگذارید.

 

پیراهن فلانل

 

پیراهن تاکسیدو

پیراهن‌های تاکسیدو برای پوشیدن در زیر کت و شلوار و همراه با پاپیون طراحی شده اند و به همین دلیل بسیار رسمی محسوب می‌شوند و به هیچ وجه برای استفاده‌ی روزمره مناسب نیستند. یقه‌ی این مدل پیراهن دور گردن بالا می‌آید و فقط دو برجستگی کوچک مثلثی شکل در گوشه‌های هر طرف یقه و قسمت جلوی آن قرار دارد. به این مدل یقه وینگ تیپ یا بال مانند نیز می‌گویند.

 

پیراهن تاکسیدو سفید

 

پیراهن پولو

پیراهن‌های پولو یا همان پولوشرت‌ها، پیراهن‌های نیمه جلو بسته‌ای هستند که در گذشته بیشتر برای فعالیت‌های ورزشی مورد استفاده قرار می‌گرفتند اما کم کم راه خود را در دنیای مد باز کرده و به عنوان یکی از پیراهن‌های کاربردی مردانه به کار گرفته شدند. در جلوی این مدل پیراهن چند دکمه وجود دارد. یقه‌ی پیراهن ایستاده است و اغلب آستین کوتاهی نیز دارد.

 

پیراهن پولو

 

پیراهن هنلی

یکی دیگر از انواع پرکاربرد پیراهن‌های مردانه، پیراهن‌های هنلی هستند. این مدل نیز مانند پولوشرت‌ها جلو بسته است و تا روی سینه دکمه دارند اما یقه‌ی آن‌ها ایستاده نیست بلکه به شکل یک نوار دور گردن قرار می‌گیرد. پارچه‌ی این مدل، عموما سبک و راحت است و همین موضوع پیراهن هنلی را به یک انتخاب خوب برای استفاده‌ی روزمره تبدیل می‌کند.

 

پیراهن هنلی

 

پیراهن جین

پیراهن‌های جین از آن دسته آیتم‌هایی هستند که صد سال هم که بگذرد از مد نمی‌افتند و همچنان محبوب دل آقایان باقی می‌مانند. در حقیقت مدل این پیراهن شکل عجیب و غریب خاصی ندارد بلکه وجه تمایز اصلی آن جنس آن است که از جین می‌باشد. پیراهن‌های جین را بر اساس ضخامتشان می‌توان در تمامی فصل‌ها استفاده نمود.

 

پیراهن طرح‌دار

در حقیقت مدل این پیراهن‌ها نیز ممکن است با مدل‌های دیگر تفاوت چندانی نداشته باشد اما طرح‌های موجود بر روی پارچه‌ی آن‌ها این مدل را متمایز می‌کند. طرح روی این پیراهن‌ها می‌تواند چهارخانه، راه راه، گل‌دار و .. باشد. این مدل کاملا غیر رسمی است و اگر قصد دارید از یک پیراهن طرح‌دار در یک استایل رسمی استفاده کنید پیراهنی با ظریف‌ترین و محوترین طرح‌ها را انتخاب کنید. در کنار پیراهن‌های طرح‌دار از ساده‌ترین آیتم‌ها استفاده کنید تا استایلتان شلوغ و شلخته نشود‌.

 

پیراهن آستین کوتاه

این مدل نیز جزو پیراهن‌های غیر رسمی مردانه است که طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی دارد و عموما در فصل تابستان به شکل گسترده‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد. این پیراهن‌ها یقه‌ی برگردان و ایستاده دارند و آستین آن‌ها همان طور که از اسمشان‌پیداست کوتاه و تا وسط بازو است.

 

پیراهن یقه دیپلمات

یکی از انواع پیراهن مردانه که برعکس بیشتر مدل‌های پیراهن، یقه ندارد و یقه‌ی آن به صورت یک نوار دور گردن قرار گرفته و با دکمه فیکس می‌شود. این مدل پیراهن حالتی رسمی تا نیمه رسمی دارد و برای موقعیت‌های مختلف مورد استفاده‌ی آقایانی قرار می‌گیرد که از یقه‌ی ایستاده‌ی پیراهن‌ها یا کراوات و پاپیون خسته شده اند و به دنبال مدلی هستند که فاقد یقه و متعلقات آن باشد.

 

انواع استایل با پیراهن مردانه

حال که با انواع مختلف پیراهن مردانه آشنا شدیم، وقت آن است تا به شما نکاتی را بگوییم که با استفاده از آن‌ها می‌توانید بهترین استایل‌ها را با استفاده از این آیتم‌های لباس مردانه داشته باشید.

 

استایل رسمی

اگر قصد دارید تا در یک استایل رسمی از پیراهن استفاده کنید، بهترین مدل‌ها برای شما پیراهن‌های رسمی و پیراهن‌های تاکسیدو هستند. به سراغ این مدل ها بروید و آن‌ها را با کت و شلوار بپوشید. می‌توانید از این مدل پیراهن‌ها در کنار شلوار رسمی مردانه نیز استفاده کنید و کت نپوشید اما استایل با کت همیشه رسمی‌ترین استایلی است که می‌توانید داشته باشید. از کراوات یا پاپیون استفاده کنید تا استایلتان رنگ و روح بگیرد. در مورد انتخاب رنگ پیراهن هم حتما به رنگ سایراجزای استایلتان توجه کنید.

 

استایل نیمه رسمی

در استایل‌های نیمه رسمی دستتان برای انتخاب پیراهن بازتر است. شما می‌توانید از پیراهن‌هایی مانند آکسفورد، پولو، هنلی و ... همراه با شلوار جین یا کتان استفاده کنید‌. استایل شما با کت تک تکمیل می‌شود اما شما اجباری برای پوشیدن کت نیز ندارید. فقط فراموش نکنید که کت می‌تواند رسمیت استایلتان را بیش‌تر کند.

 

استایل غیر رسمی

این استایل راحت‌ترین استایلی است که با پیراهن مردانه می‌توانید تجربه کنید بنابراین برای داشتن چنین استایلی باید به سراغ راحت‌ترین مدل‌های پیراهن نیز بروید و آن‌ها را با شلوارهای راحت و اسپرت ست کنید. پیراهن‌های جین، طرح‌دار، آکسفورد و .. را با شلوارهای جین یا کتان یا حتی مدل‌های مختلف شلوار ورزشی ست کنید و استایلی راحت و شیک برای استفاده‌ی روزمره داشته باشید.

 

نکات خرید پیراهن مردانه

همانطور که انتخاب و خرید یک پیراهن مردانه‌ی با کیفیت نیازمند شناخت مدل‌های مختلف و اصول ست کردن آن است، نیازمند رعایت برخی نکات کلیدی نیز می‌باشد که عدم توجه به آن‌ها می‌تواند باعث شود تا لباس شما با هیچ اصول و ترفندی به شما نیاید! بنابراین ما قصد داریم تا برخی از این نکات را به شما بگوییم تا بتوانید همیشه با استفاده از پیراهن مردانه بهترین استایل‌های ممکن را تجربه کنید.

 

به سایز پیراهن توجه کنید

حقیقت این است که شما زیباترین و باکیفیت‌ترین پیراهن از بهترین برند جهان را هم که بپوشید، اگر سایز شما نباشد استایلتان را زیبا نخواهد کرد. بنابر این در هنگام خرید پیراهن حتما دقت کنید لباسی را بخرید که کاملا برایتان اندازه باشد. اگر خریدتان را حضوری انجام می‌دهید باید حتما با دقت آن‌را بررسی و پرو کنید.

 

اگر هم خریدتان آنلاین است حتما اندازه‌های خود را با راهنمای سایز لباس مد نظرتان تطبیق دهید و سایزی را که به اندازه‌هایتان نزدیک‌تر است خریداری کنید. برای خرید پیراهن عموما اندازه‌های دور سینه، دور بازو و دور کمر حائز اهمیت هستند. برای فهمیدن این اندازه‌ها کافیست تا با یک متر خیاطی دور عریض‌ترین قسمت بازو، عریض‌ترین قسمت سینه و باریک‌ترین قسمت کمر را سانت بزنید.

 

کیفیت پارچه را بررسی کنید

یک پارچه‌ی خوب و با کیفیت برای پیراهن مردانه، پارچه‌ای است که پرز ندهد، به سرعت چروک نشود و ایستایی خوبی داشته باشد. اگر خرید شما حضوریست با لمس پارچه می‌توانید متوجه کیفیت آن شوید. در خرید آنلاین نیز راحت‌ترین راه برای اطمینان از کیفیت لباس خرید از برند و فروشگاه معتبر است.

 

در انتخاب رنگ هوشمند باشید

انتخاب رنگ مناسب برای پیراهن اهمیت زیادی دارد و در زیبایی لباس و استایل نهایی شما تاثیر بسزایی دارد. رنگ پیراهن شما باید از چار جهت بررسی شود. اول این‌که مطابق با سلیقه‌ی شما باشد. دوم این‌که با رنگ پوستتان هماهنگ باشد. برای مثال اگر پوستتان روشن‌است رنگ‌های تیره برایتان مناسب اند. سوم این‌که به اندام شما بیاید. رنگ‌ها می‌توانند شما را چاق‌تر یا لاغرتر نشان دهند پس هنگام خریدن لباس رنگآن‌را از این جهت بررسی کنید. مثلا اگر تپل هستید و دوست دارید کمی لاغرتر دیده شوید رنگ‌های تیره این توانایی را دارند که شما را لاغر و کشیده نشان دهند. و در آخر رنگ پیراهن شما باید با سایر اجزای استایلتان هماهنگی قابل قبولی داشته باشد.

 

جزئیات را بررسی کنید

در نهایت از سلامت دکمه‌ها، کیفیت دوخت درزها، محل‌ درست قرارگیری دکمه‌ها و موارد این چنینی اطمینان حاصل کنید.

 

بهترین برندهای خرید آنلاین پیراهن مردانه

هاکوپیان

یکی از برندهای قدیمی ایرانی که در زمینه‌ی تولید و عرضه‌ی انواع پوشاک‌ زنانه و مردانه از جمله پیراهن‌مردانه فعالیت دارد و می‌تواند یک فروشگاه آنلاین خوب برای خرید انواع لباس باشد.

 

تیپ ست

تیپ ست یک فروشگاه آنلاین بسیار معتبر داخلی است که بهترین پوشاک از برترین برندها را به مشتریانش ارائه می‌کند و به همین‌جهت برای خرید پیراهن‌مردانه یک مرجع امن محسوب می‌شود.

 

بانی مد

بانی مد نیز یک فروشگاه آنلاین باسابقه و قابل اطمینان در زمینه‌ی فروش انواع پوشاک زنانه و مردانه است که می‌توانید برای تهیه‌ی هر نوع لباسی مخصوصا پیراهن مردانه به آن‌ مراجعه کنید.

 

دیجی استایل

کمتر کسی در ایران وجود دارد که نام دیجی استایل را نشنیده باشد. این فروشگاه آنلاین طی سال‌های فعالیتش توانسته محبوبیت خوبی را میان مردم کسب کند. انواع متنوعی از پوشاک با کیفیت‌های مختلف از برندهای زیادی در این فروشگاه عرضه می‌شوند و با کمی جستجو می‌توانید پیراهن‌های با کیفیتی را از این آنلاین شاپ تهیه کنید.

 

گراد

گراد یک برند بسیار خوب داخلی است که در زمینه‌ی تولید و فروش انواع پوشاک زنانه و مردانه فعالیت دارد. کیفیت محصولات این برند به سبب استفاده از متریال مرغوب و به کارگیری نیروهای با تجربه، بسیار بالا است و همجنین از کارمندان بومی و داخلی برای تولید محصولاتش کمک ‌می‌گیرد که این موضوع باعث ایجاد اشتغال زایی در ایران نیز شده است. اگر قصد خرید یک‌پیراهن‌مردانه‌ی با کیفیت بالا را دارید، گراد می‌تواند یکی از برندهای خوبی باشد که اگر به سراغش بروید پشیمان نخواهید شد.

 

زاگرس پوش

یکی دیگر از برندهای بسیار خوب ایرانی در حوزه‌ی پوشاک، برند زاگرس پوش است. زاگرس پوش علاوه بر تولید محصولات بی‌نظیر، آن‌ها را در قالب یک‌فروشگاه آنلاین به مشتریان خود به صورت مستقیم و بدون واسطه عرضه نیز می‌کند و همین موضوع باعث می‌شود تا قیمت محصولات به نسبت کیفیت بالا، بسیار معقول باشد.

 

زاگرس پوش تولید کننده انواع پوشاک آقایان مانند کت شلوار، کت تک، شلوار مردانه، کاپشن، پالتو و ... و همچنین پوشاک بانوان مانند مانتو، شومیز، پالتو، بارانی و .. برای تولید پوشاک خود از بهترین و درجه‌ یک‌ترین مواد اولیه‌ی موجود در بازار استفاده می‌کند و این‌موضوع در کنار به کار گیری به روزترین دانش دنیا در زمینه‌ی تولید پوشاک سبب می‌شود تا محصولات این برند بهترین‌محصولات موجود در ایران محسوب شوند.

 

بنابراین اگر قصد دارید یک‌پیراهن‌مردانه‌ی با کیفیت خریداری کنید و نمی‌دانید به سراغ کدام برند بروید که هم محصولات با کیفیت بالا ارائه دهد و هم‌تنوع محصول بالایی داشته باشد، کافیست به سراغ وبسایت زاگرس پوش بروید و با مشاهده و مقایسه‌ی مدل‌های مختلف، هر آنچه را که می‌خواهید به راحتی و از طریق امن‌ترین درگاه پرداخت بانکی تهیه نموده و درب منزل تحویل بگیرید.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024