یکی از بهترین رستوران‌های بین راهی اصفهان و کاشان کجاست؟



واقعیت از این قرار است که برخی از رستوران‌های بین راهی نیز تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا با ارائه خدمات باکیفیت، لبخند رضایت را روی لب‌های مشتریان خود بنشانند.

یکی از نام‌های آشنا در صنعت رستوران‌داری ایران که مدت‌هاست در زمینه رستوران‌های بین راهی فعالیت می‌کند، مجموعه رستوران‌های ارکیده است. داستان ارکیده از یک رستوران بین راهی در جاده چالوس آغاز شد. ماجراجویی که پس از 66 سال و افتتاح 10 شعبه در شهرهای مختلف ایران، در سال 1402 به اصفهان رسیده است. رستوران ارکیده کاروانسرای مادرشاه، دومین شعبه این مجموعه به‌عنوان یک رستوران بین راهی است. اگر کنجکاو هستید که با بهترین رستوران بین راهی اصفهان و کاشان یعنی ارکیده مادرشاه آشنا شوید، حتما این مطلب را تا پایان دنبال کنید.

 

مجموعه رستوران‌های ارکیده

 

رستوران ارکیده کاروانسرای مادرشاه کجاست؟

دهمین شعبه رستوران ارکیده در منطقه شاهین شهر استان اصفهان قرار دارد. ارکیده اصفهان در کاروانسرای تاریخی مادرشاه قرار دارد که در دوره صفویه بنا شده است. فاصله این رستوران با مرکز شهر اصفهان کمتر از 50 کیلومتر است و با زیر 1 ساعت رانندگی از مرکز نصف جهان می‌توانید خود را به این رستوران برسانید.

 

موقعیت دقیق رستوران ارکیده کاروانسرای مادرشاه، کیلومتر 30 آزادراه اصفهان – کاشان است. کاروانسرای مادرشاه بعد از عوارض در سمت راست جاده قرار دارد. رستوران ارکیده به‌عنوان یکی از بخش‌های جذاب این کاروانسرا آماده پذیرایی از مهمانان است. اگر از تهران یا کاشان قصد عزیمت به این کاروانسرا را دارید، باید به ترتیب حدود 4 و 2 ساعت رانندگی کنید.

 

چرا شعبه کاروانسرای مادرشاه، بهترین رستوران بین راهی اصفهان و کاشان است؟

شاید برخی به رستوران‌های بین راهی صرفا به چشم محلی برای توقف کوتاه به‌منظور رفع خستگی، صرف غذا و سپس رسیدن به مقصد نگاه کنند. از این منظر رستوران‌های بین راهی جایی برای گذر کردن هستند. اما ارکیده ثابت کرده است که رستوران‌های بین راهی می‌توانند ماهیت کاملا متفاوتی هم داشته باشند. یکبار این موضوع در شعبه چالوس ارکیده ثابت شده است. این بار اما نوبت به شعبه کاروانسرای مادرشاه در مرکز ایران عزیز رسیده است.

 

 شعبه کاروانسرای مادرشاه

 

شما می‌توانید کاروانسرای مادرشاه را به‌عنوان یکی از مقاصد گردشگری خود در سفر به اصفهان در نظر بگیرید و ساعات خوشی را با حضور در ارکیده سپری کنید. آنچه باعث شده تا شعبه ارکیده کاروانسرای مادرشاه را به‌عنوان بهترین رستوران بین راهی اصفهان و کاشان معرفی کنیم، عبارت‌اند از:

 

معماری سنتی چشم نواز رستوران ارکیده

کاروانسرای مادرشاه اصفهان با فضای سنتی شگفت انگیز خود شما را به دل تاریخ می‌برد. هر چند روزها در محیط این کاروانسرا زیباست؛ اما پیشنهاد می‌کنیم که حتما شب‌های دل‌انگیز آن را هم از دست ندهید. رستوران ارکیده به‌عنوان یک از بخش‌های اصلی این کاروانسرا نیز از معماری سنتی برخوردار است.

 

طراحی چشم نواز محیط داخل این رستوران، حال و هوای منحصربه‌فردی را برای مهمانان به ارمغان می‌آورد. کسانی که تجربه حضور در این رستوران را دارند، اذعان می‌کنند که تا به امروز در هیچ رستوران سنتی دیگری در سراسر ایران، چنین فضای دلنشینی را مشاهده نکرده‌اند.

 

منوی متنوع غذاهای سنتی و محلی

کیفیت بالای مواد اولیه که به‌صورت روزانه تهیه می‌شوند و هنر دست بی‌نظیر سرآشپزهای رستوران ارکیده، یکی از رازهای موفقیت این برند 66 ساله در صنعت رستوران‌داری ایران است. منوی ارکیده اصفهان مانند سایر شعب شامل غذای ایرانی، محلی و فرنگی برای پذیرایی از مهمانان است. البته باید به دیزی و غذاهای محلی اختصاصی در این شعبه از رستوران ارکیده نیز اشاره کنیم.

 

در بین غذاهای ایرانی ارکیده، شیشلیک را باید به‌عنوان گل سرسبد معرفی کنیم. از آن گذشته نباید از کنار سینی‌های اختصاصی ارکیده شامل انواع کباب برای دورهمی‌های دوستانه نیز به سادگی عبور کرد. علاقه‌مندان به غذاهای فرنگی مانند استیک، پاستا، مرغ سوخاری و جوجه چینی هم می‌‌توانند برای اولین بار یک غذای فرنگی را در فضای سنتی رستوران ارکیده تجربه کنند!

 

پذیرایی با شربت خانه و کافه اختصاصی

شربت‌خانه اختصاصی، یکی دیگر از مواردی است که شعبه کاروانسرای مادرشاه را از سایر شعب رستوران ارکیده متمایز می‌کند. این شربت‌خانه که در محوطه کاروانسرا قرار دارد، برای سرو انواع نوشیدنی‌های سنتی ناب و طبیعی ایرانی در نظر گرفته شده است. نوشیدنی‌هایی که مشابه آن‌ها را در هیچ جای دیگری نخواهید یافت.

 

رستوران ارکیده کاروانسرای مادرشاه

 

علاوه بر شربت‌خانه، یک کافه اختصاصی در فضای سالن رستوران ارکیده نیز وجود دارد. در این کافه نیز انواع و اقسام نوشیدنی‌های سرد و گرم مانند قهوه، آیس کافی، آب میوه طبیعی، ماکتیل و اسموتی به همراه بستنی، شیک، باقلوا، کیک و وافل سرو می‌شوند. به‌این ترتیب می‌توان گفت که رستوران کافه ارکیده کاروانسرای مادرشاه جایی برای همه سلیقه‌ها و ذائقه‌هاست.

 

اجرای موسیقی زنده سنتی

اجرای موسیقی زنده سنتی با سازهای محلی ایرانی، لطف حضور در فضای خاص رستوران ارکیده شعبه کاروانسرای مادرشاه را دو چندان می‌کند. گوش دادن به آوای خوش موسیقی سنتی ایران، آرامشی را به‌ارمغان می‌آورد که حال و هوای خوب آن را تا مدت‌ها فراموش نخواهید کرد.

 

عکس یادگاری رایگان

ارکیده به پاس حضور مهمانان خود در رستوران کاروانسرای مادر شاه و برای ثبت خاطره‌ای فراموش نشدنی از آن، خدمات عکس یادگاری رایگان را نیز به مشتریان خود ارائه می‌دهد. این عکس روی تخته شاسی چاپ شده و به‌رسم یادبود در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد تا یک فریم از خاطره خوش حضور در این رستوران را همواره پیش چشم داشته باشند.

 

راهنمای رزرو رستوران ارکیده کاروانسرای مادرشاه

اگر در فکر برگزاری مراسم مانند جشن نامزدی و عقد هستید و می‌خواهید یک رستوران با فضای سنتی را برای این منظور انتخاب کنید، رستوران ارکیده کاروانسرای مادرشاه بهترین انتخاب پیش روی شماست. این مجموعه با برخورداری از پرسنل حرفه‌ای و با تجربه بالاترین سطح خدمات برگزاری مراسم را ارائه می‌کند. از آن گذشته اگر در فکر سورپرایز تولد یا سالگرد ازدواج برای عزیزان‌تان هستید، می‌توانید روی رستوران ارکیده حساب ویژه‌ای باز کنید. کافیست هماهنگی‌های لازم را از قبل انجام دهید تا از خدمات اختصاصی مانند اجرای تم و میزآرایی بهره‌مند شوید. برای رزرو رستوران ارکیده کاروانسرای مادرشاه می‌توانید با شماره 03145644480 تماس بگیرید.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024