مردی که 120 مار جسدش را محاصره کردند!/ عکس



 مارگزیدگی ,اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون
به گفته پلیس، جسد مردی سه‌شنبه در داخل خانه‌ای در آلیکیپا، پنسیلوانیا که ده‌ها مار سمی داشت، پیدا شد. 

به گزارش خبرآنلاین، اما قربانی که هویتش فاش نشده است، بر اثر مارگزیدگی نمرده است و طبق گفته گرینزبورگ تریبون ریویو، پزشکی قانونی شهرستان بیور هنوز علت مرگ را مشخص نکرده است. جسد او در حمام داخل خانه پیدا شد که سه بزرگسال دیگر و یک دختر ۳ ساله نیز در آن زندگی می کردند.

 

جاشوا گونزالس، گروهبان پلیس آلیکیپا، به Tribune-Review گفت که کالبد شکافی نشان داد که مارگزیدگی روی مچ دست مرد وجود دارد، اما به نظر می رسد که این زخم قدیمی بوده و ارتباطی با مرگ او ندارد. وی گفت: بسته به آزمایش سم شناسی، علت مرگ طی دو یا سه هفته مشخص می شود.

 

به گفته این روزنامه در محل سکونت این مرد ۲۰۰ مار از جمله ۶۰ مار سمی بود که در محوطه های بسته نگهداری می شدند، وجود داشته‌است.

 

به گزارش Tribune-Review، بولونیا به خانه فراخوانده شد تا به پلیس کمک کند زیرا او بر بیرون آوردن مارهای سمی، تمساح کیمن و یک مارمولک سمی از خانه نظارت داشت. یک مار کبری و دو مامبای سیاه که به گفته بولونیا "بسیار کشنده" بودند، در میان مارهایی بودند که خارج شده بودند.

 

بر اساس گزارش WTAE، مارهای غیر سمی روز سه‌شنبه در داخل خانه ماندند و به همسایگان اطمینان داد که نگران نباشند زیرا همه مارهای خطرناک حذف شدند و "حرفه‌ای‌ها نمای بیرونی خانه و حیاط‌های اطراف را بررسی کردند."

 مارگزیدگی ,اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون

 

مامبای سیاه درازترین مار زهری آفریقا با میانگین طول ۲٫۵ تا ۳٫۲ متر (که در بعضی موارد تا ۴٫۴۵ متر نیز می‌رسد) است. نام گذاری سیاه به دلیل رنگ تیره داخل دهان آن می‌باشد. سرعت این مار در حدود ۴٫۳۲ تا ۵٫۴ متر بر ثانیه ( معادل با ۱۶ تا ۲۰ کیلومتر بر ساعت ) بوده و در رده زهرآگین‌ترین مارهای خشکی جهان طبقه‌بندی می‌شود این مار بسیار عصبانی و تندخو می‌باشد .تنها یک گزیدگی توسط این مار می‌تواند موجب فلج شدن شخص و سپس از کار افتادن دستگاه تنفسی شود و حداکثر تا ۱ دقیقه فرد را به کام مرگ ببرد.

 

 مارگزیدگی ,اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون

 

کفچه مار یا کبرا نام مار معمولاً زهرداریست از خانواده مارهای الاپیده. واژه کبرا از کلمه کَپِلو گرفته شده که در زبان پرتغالی به معنای ماری است که دارای کلاه ایمنی می‌باشد. از آنجا که سر این مار مانند آبکش است، آن را کفچه مار می نامند. بیشتر این گونه مارها در هنگام احساس خطر، می‌توانند گردن خود را بلند کنند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------