خنگ‌ترین پشت کنکوری جهان را بشناسید



عبور از سد کنکور و خط خوردن از لیست پشت کنکوری ها برای یک مرد بینوا تبدیل به آرزویی شده که به شکل باور نکردنی او را مشغول خود ساخته. 

پشت کنکوری بودن مسئله ی غیر عادی نیست اما همین مورد بظاهر ساده هم میتواند گاهی به مرحله عجیب و غریب بودن برسد. ماجرای مردی که در این بخش می خوانید، مصداق همین مسئله است، مردی که به اندازه سن یک پزشک جوان، فقط پشت کنکور مانده و هنوز موفق نشده وارد دانشگاه شود.

 

لیانگ شی مرد ۵۵ ساله چینی مالک یک شرکت موفق مصالح ساختمانی در شهر چنگدو است. او به قدر کافی دارایی دارد؛ اما ظاهرا هنوز به آرزوی اصلیِ خود، یعنی قبولی در دانشگاه مورد علاقه اش (سیچوان) نرسیده است. او در آستانه دوران بازنشستگی برای بیست و ششمین بار خود را برای کنکور آماده می کند.

 خنگ‌ترین پشت کنکوری,اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون

 

لیانگ شی از سال 1983 در آزمون گائوکائو شرکت کرده است و از آن زمان تا به حال؛ فقط 14 بار آن هم به دلیل مسائل شخصی و کاری در کنکور شرکت نکرده است. بهترین نمره او حدود 400 از 750 بوده است که برای قبولی در دانشگاه مورد علاقه اش کم است.

 

لیانگ بعد از 25 بار ناکامی در تکمیل بخش درک علمی آزمون گائوکائو، امسال کنکور هنر و علوم انسانی داد و امیدوار بود که در نهایت قبول شود؛ اما ظاهرا عده ای مایوسش کرده اند و به او گفته اند که حافظه اش در 55 سالگی برای حفظ کتاب های درسی ضعیف است؛ اما جالب اینجاست که خودِ لیانگ چنین اعتقادی ندارد و همچنان برای یادگیری بسیار مشتاق است.

 

برترین‌ها  

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------