دردسر حمل و نقل سنگین ترین مرد جهان + تصویر



این روزنامه در ادامه اشاره می کند تیمی هفت نفره برای کمک به حمل نقل سنگین ترین مرد دنیا اقدامات لازم را انجام می دهند. دیلی میل درباره او می نویسد:"او 37 ساله و ساکن مکزیک است و برای عملی خطرناک به بیمارستانی در مکزیک منتقل شده است. جراحان می گویند که تجربه کمی در انجام عمل هایی مشابه داشته اند". قرار است در بیمارستان بیش از 70 درصد از معده سنگین ترین مرد جهان حذف شود و بخش عمده ای روده او نیز کوچک شود.

سنگین ترین مرد جهان که وزنی نزدیک به هزار پوند یا 220 کیلوگرم دارد با دردسر فراوان و توسط هفت نفر و با استفاده از یک تخت ویژه طراحی و ساخته شده برای او به منظور عمل معده به بیمارستان انتقال یافت.

اخبار,اخبارگوناگون,سنگین ترین مرد دنیا

 

 روزنامه بریتانیایی "دیلی میل" با انتشار این خبر اشاره کرده که این اقدام به منظور دادن فرصت دوباره ای به "آندرس مورنو" برای بازگشت بدنش به وضعیت طبیعی صورت گرفته است.

 اخبار,اخبارگوناگون,سنگین ترین مرد دنیا


این روزنامه در ادامه اشاره می کند تیمی هفت نفره برای کمک به حمل  نقل سنگین ترین مرد دنیا اقدامات لازم را انجام می دهند. دیلی میل درباره او می نویسد:"او 37 ساله و ساکن مکزیک است و برای عملی خطرناک به بیمارستانی در مکزیک منتقل شده است. جراحان می گویند که تجربه کمی در انجام عمل هایی مشابه داشته اند".

 

اخبار,اخبارگوناگون,سنگین ترین مرد دنیا

 
قرار است در بیمارستان بیش از 70 درصد از معده سنگین ترین مرد جهان حذف شود و بخش عمده ای روده او نیز کوچک شود.

 

اخبار گوناگون  - خرداد

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------