۳ علت اصلی مسافرت ایرانیان به تایلند



سفر به تایلند

سفر به تایلند

 

این روزها تایلند به مقصد شماره یک جهان بدل شده و بسیاری از گردشگران جهان برای بازدید از طبیعت شگفت‌انگیز این کشور و سر کردن روزهایی شاد در تفریح‌گاه‌های متعدد آن‌جا، رهسپار تایلند می‌شوند. علت مسافرت ایرانیان به تایلند نیز، اغلب بازدید از همین طبیعت زیبا، گشت و گذار و خرید در بانکوک و چیزهایی از این دست محسوب می‌شود، اما اگر بخواهیم ۳ دلیل اصلی برای علاقه‌مندی مسافران ایرانی به این تایلند علت مسافرت ایرانیان به تایلند را بررسی کنیم، دلایل زیر، اصلی‌ترین آن‌ها به شمار می‌روند.

 

سواحل زیبای تایلند

نه تنها اصلی‌ترین علت مسافرت ایرانیان به تایلند، بلکه دلیل بسیاری از توریست‌هایی که از دیگر کشورها به تور تایلند می‌روند ، سواحل زیبای این کشور است. کشوری که چندین و چند شهر ساحلی شلوغ و جذاب داشته و همچنین هتل‌های لوکس در جزایر کوچک و بزرگ آن، از گردشگران مختلف پذیرایی می‌کنند.‌ در حاضر پوکت به نوعی، محبوب‌ترین مقصد ساحلی تایلند است که سواحل زیبا و بعضا منحصر به فردی دارد که ماسه‌های سفید رنگ و آب‌های فیروزه‌ای آن‌ها، شهرتی جهانی پیدا کرده است.

 

حتی چند مورد از زیباترین سواحل  دنیا را نیز می‌توانید در تایلند پیدا کنید. برای مثال، خلیجی کوچک در جزیره فی‌فی وجود دارد که منظره‌ی آن با هر جایی که در دنیا دیده‌اید متفاوت است.

 

دسترسی به این ساحل که همچون تکه‌ای جدا شده از بهشت است، تنها از طریق قایق میسر خواهد بود. سواحل زیبای تایلند به واسطه امکانات تفریحی که دارند نیز، از محبوبیت بالایی برخوردار بوده و می‌توان انواع ورزش‌های هیجان انگیز آبی مثل جت اسکی، اسکی روی آب، کایت سورفینگ، موج سواری و ... را در آن‌جاها تجربه کنید. در این میان، دنیای زیر آب تایلند را نباید از یاد ببرید که با ماهیان رنگارنگ، بخشی مهم از سفر شما به مقاصد ساحلی تایلند را می‌سازد. 

 

سواحل زیبای تایلند

سواحل زیبای تایلند

 

معابد و بناهای تاریخی تایلند

تعداد زیادی از بناهای تاریخی تایلند، مربوط به معابد این کشور می‌شوند که از گذشته‌های دور به یادگار مانده و بخشی مهم از جاذبه‌های گردشگری تایلند را شکل می‌دهند. این معابد با رمز و رازی که در خود دارند و ظاهر بسیار زیبایشان، علت مسافرت ایرانیان به تایلند بوده و بسیاری در کنار فعالیت‌های تفریحی مختلف، حتما از یک یا چند مورد از این معابد دیدن می‌کنند. البته بسته به این که در تور تایلند به کدام نقطه از کشور می‌روید، شکل معابد می‌تواند کاملا متفاوت باشند و این را می‌توان در همان معماری کلی بناها نیز مشاهده کرد. 

 

بانکوک – پایتخت تایلند – محبوب‌ترین مقصد توریستی در این کشور به شمار می‌آید و خوشبختانه در این شهر، یکی از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین معابد تایلند نیز واقع شده است. معبد وات فو یا بودای خفته نه تنها به خاطر زیبایی چندین بنایی که در این مجموعه قرار گرفته، بلکه به خاطر مجسمه‌ی بزرگ بودا به طول ۴۶ متر که به صورت دراز کش در آن‌جا کار گذاشته شده، معروف است.

 

در پوکت، کرابی، پاتایا و دیگر شهرهای تایلند نیز حتما می‌توانید چندین معبد دیگر پیدا کنید. البته در استان چیانگ مای که منطقه‌ای کوهستانی در شمال این کشور است، معابد متعددی وجود دارد که برای آن دسته افراد که تنها برای دیدن چنین جاذبه‌هایی به این کشور می‌روند، سفر به آن منطقه را پیشنهاد می‌کنیم.  از دیگر معابد معروف و متفاوت بانکوک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

•    معبد پراتات دوی سوتپ

•    معبد وات آرون

•    معبد رونگ خون

•    معبد وات سوتات

•    معبد وات تام فا پلونگ

 

معابد و بناهای تاریخی تایلند

معابد و بناهای تاریخی تایلند

 

بازارها و مراکز خرید تایلند

باید قبول کنیم که یکی از مهم‌ترین علت مسافرت ایرانیان به تایلند، خرید کردن است. البته این دلیل خوبی به حساب می‌آید چون بانکوک یکی از بهترین مقاصد توریستی دنیا برای خرید بوده و دیگر شهرهای تایلند نیز، هر کدام با داشتن بازارها و مراکز خرید متعدد، انتخاب‌هایی متنوع از بهترین برندهای جهان را برایتان به ارمغان خواهند آورد. یکی از ویژگی‌های تایلند، بازارهای شلوغ و پر هیاهوی این کشور است که نه تنها جایی عالی برای خرید اجناس ارزان قیمت و صنایع دستی هستند، بلکه با وجود دکه‌های پر تعداد غذاهای خیابانی، یک سفره‌ی بزرگ از غذاهای مختلف را نیز پیش روی شما می‌گذارند.

 

اگر به بانکوک می‌روید، تعداد بسیار زیادی مراکز خرید لوکس را پیش رو دارید که واقعا انتخاب میانشان سخت است. بسیاری از این مراکز، بهترین برندها از سراسر جهان را میزبانی می‌کنند و دارای امکانات گسترده‌ای از جمله مجموعه‌های سینمایی و پارک بازی هستند. اما از طرفی، مراکز خرید برای تهیه اجناس با قیمت مناسب نیز در بانکوک کم نیستند. همچنین بیش از ۵ بازار بزرگ شبانه نیز در این شهر فعال بوده که برای خرید و خوردن غذاهای خیابانی می‌توانید به آن‌جاها مراجعه نمایید. کرابی، پوکت و پاتایا نیز از آن دسته شهرهایی بوده که چندین مرکز خرید عالی در خود دارند. پس معقول است که خرید کردن، علت مسافرت ایرانیان به تایلند باشد.

 

مراکز خرید تایلند

مراکز خرید تایلند

 

بهترین زمان برای سفر شرکت در تور تایلند

تایلند کشوری گرم‌سیری است و در طول سال، هیچ گاه سرمای هوا را نمی‌بیند. اما این باران‌های موسمی هستند که باعث می‌شوند، بعضی از مواقع سال را برای سفر پیشنهاد کنیم و بعضی دیگر را نه. اگر مقصد شما شمال تایلند است، بهترین زمان برای رفتن به این سفر، از مهر تا اواسط اسفند خواهد بود که هوا کمی خنک‌تر از همیشه بوده و بارندگی‌های کمی را در آن روزها شاهد هستیم. این شرایط برای بانکوک نیز تقریبا به همین صورت است با این تفاوت که فصل بارانی کمی ادامه‌دارتر بوده و بهتر است برنامه سفر خود را بین آذر تا اسفند بچینید. اگر هم قصد رفتن به پوکت و نواحی ساحلی در آن منطقه را دارید، آبان تا اردیبهشت همه چیز در آن‌جا ایده‌آل است و سواحل آفتابی در تمام طول روز در اختیار شما خواهند بود. 

 

تور تایلند

تور تایلند

 

سفری فراموش نشدنی با تور تایلند آویسا تراول

شرکت گردشگری آویسا تراول، با برگزار تورهای متنوع به مقصد تایلند و ارائه خدمات عالی، از برترین برگزار کنندگان این تور در کشور محسوب می‌شود. این تورها به مقاصد متنوعی از جمله بانکوک، پوکت، پاتایا و ... برگزار شده و حتی می‌توانید در سایت این مجموعه، تورهای ترکیبی بین تایلند و مالزی را نیز مشاهده نمایید. پایین‌ترین قیمت، استفاده از شرکت‌های هوایی معروف، تور لیدرهای کار بلد و البته مشاوره در هنگام خرید، از ویژگی‌های مهم آویسا تراول است که آن‌ها را از دیگر رقبای خود متمایز می‌کند. خدمات تور تایلند آویسا تراول شامل موارد زیر می‌شود:

•    ویزا توریستی 

•    بلیط رفت و برگشت 

•    امکان انتخاب از میان هتل‌های برتر در رنج‌های قیمتی مختلف

•    ترانسفر فرودگاهی

•    بیمه مسافرتی معتبر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024