انواع مختلف میز و صندلی اداری



وقتی به مبلمان اداری فکر می‌کنید، یکی از اولین چیزهایی که باید در نظر داشته باشید میز و صندلی اداری است. میزهای اداری سبک‌ها و انواع مختلفی دارند. طرح‌های متنوعی از صندلی‌های اداری و صندلی‌های کنفرانس گرفته تا صندلی‌های مدیریتی و میز عسلی اداری وجود دارد که میتوانند در محیط کاری مورد استفاده قرار بگیرند.

 

در اینجا مناسب ترین مبلمانی که برای فضای کاری استفاده میشوند را میتوانید بیابید.

 

انواع مختلف میز و صندلی اداری,انواع میز و صندلی اداری,میز کار مدیریتی

خرید انواع مختلف میز و صندلی اداری

 

میز کار مدیریتی

میزهای کار مدیریتی میزهای کاری هستند که برای سرپرستان و همچنین مدیران طراحی شده‌اند. دفتر سرپرستان و مدیران باید با کارمندان متفاوت باشد. سبک و همچنین ویژگی‌های این میز اغلب بر اساس ماهیت کار، محل قرارگیری فرد و همچنین امکاناتی است که از آن استفاده می کند.

 

میز کارمندی

میزهای کارمندی نیز بر اساس ویژگی، به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند. طراحی کلی میزها ممکن است با یکدیگر متفاوت باشند، اما همه آن‌ها معیارهای راحتی را رعایت کرده‌اند. در طراحی میز کارمندی، باید فضای کافی برای حرکت و انجام کارهای مختلف تعبیه شود.

 

میز کار سیستم کامپیوتری

مانند میزهای تحریر، میزهای کار رایانه هم فقط برای رایانه استفاده نمی‌شوند. این میزهای کار ساده تمام فضایی را که برای نگهداری ابزارهای تکنولوژیکی خود در یک مکان لازم دارید در اختیار شما قرار می‌دهند. یا می‌توانید از فضای بازی که جلوی شماست برای تمرکز روی کار خود لذت ببرید.

 

در این نوع از میزها می‌توانید کیس، صفحه نمایش، سیم‌ها و همچنین پورت‌های مورد نیاز برای عملکرد سریع و موثر سیستم رایانه را در جای مخصوص خود قرار دهید. برخی از میزهای سیستم کامپیوتری دارای کشوهای مخصوص قرار دادن کیبورد هستند که وقتی از آنها استفاده نمی‌کنید، می‌توانید به درون میز حرکت دهید تا فضای اضافی اشغال نشود.

 

صندلی اداره

صندلی اداری بدون چرخ را می‌توان در طیف گسترده ای از طرح ها و سبک ها یافت. آنها در درجه اول با حالتی که وقار شخص را نشان می‌دهد و آسایش ذهنی را برای فرد به ارمغان می‌آورد، ساخته شده‌اند. اگر می‌خواهید چند صندلی به اداره خود اضافه کنید، گزینه‌های زیر را در نظر داشته باشید. 

 

صندلی کنفرانسی

صندلی‌های سمینار بیشتر در اتاق های کنفرانس استفاده می‌شود. با توجه به اینکه از این صندلی‌ها در هنگام انجام کار و فعالیت استفاده نمی‌شود و بیشتر برای نشستن طی مدت زمان چند ساعته است، راحت بودن آن مد نظر قرار می‌گیرد. صندلی کنفرانس به اندازه سایر صندلی‌های موجود در این لیست انعطاف پذیر، کاربردی و متحرک نیستند. برخی از صندلی‌های کنفرانس چرخ داخلی دارند.

 

به عنوان مثال، صندلی کنفرانسی تولید سیلا، دارای رویه پشتی از جنس پارچه و چرم PU مرغوب، فوم کفی و پشتی از جنس فوم سرد پلی اورتان با دانسیه بالا و قاب کفی و پشتی از جنس PP است. دسته‌های آن ثابت بوده و پایه‌های صندلی نیز آبکاری شده است. این صندلی ها از مهم ترین کاناپه اداری سیلا محسوب میشوند.

 

صندلی ارگونومیک

اگر به دنبال صندلی مناسب برای بدن خود هستید، به یک صندلی ارگونومیک نیاز دارید. این صندلی برای کسانی که با مشکلات کمر یا ستون فقرات سر و کار دارند بسیار مناسب است، زیرا ابزاری در پشتی این صندلی تعبیه شده که به عضلات کمر کمک می‌کند. علاوه بر این، اگر قصد استراحت طولانی مدت دارید، می‌توانید ساعت‌ها روی این صندلی بنشینید.

 

صندلی‌های ارگونومیک دارای عملکردهای مختلف دیگری مانند ارتفاع قابل تنظیم، تکیه گاه دست و پشتی سر برای حفظ وضعیت مناسب در حین کار هستند.

 

میز کارمندی,میز کار سیستم کامپیوتری,صندلی اداره

انواع مختلف میز و صندلی اداری

 

صندلی کارشناسی

صندلی های کارشناسی معمولا همراه با میز مدیریتی یا کارمندی استفاده می‌شود و برای هر دو مناسب است. صندلی‌های کارشناسی نیز از چرخ‌هایی تشکیل شده‌اند که حرکت این صندلی‌ها را در محیط کار بسیار آسان می‌کنند. این صندلی‌ها شامل ویژگی‌هایی مانند تکیه گاه بلند برای کمر، علاوه بر یک تکیه گاه برای دست و همچنین پشتی برای سر هستند.

 

در فروشگاه ما، صندلی کارشناسی سیلا دارای طراحی استاندارد و ارگونومی است. فریم فلزی این صندلی با آبکاری نیکل کروم تولید شده که باعث زیبایی و دوام این محصول می‌شود. دسته‌های این محصول از آلیاژ آلومینیوم با پوشش آبکاری نیکل کروم تولید شده که یک لایه چرمی روی آن قرار داده شده تا هنگام قرار گرفتن دست راحت باشد.

 

صندلی کارمندی

صندلی های کارمندی یکی از معمولی‌ترین انواع مبلمان محل کار هستند. اساس تمامی صندلی‌های اداری، بر پایه صندلی کارمندی است که چرخ‌های ساده‌ای برای جابجایی زیر آن تعبیه شده. روکش این صندلی ها از جنس فوم بوده و برخی از تولید کنندگان صندلی کارمندی، برای آن یک جک جهت تغییر ارتفاع قرار می‌دهند. 

 

مواردی که در این مطلب آورده شده، برخی از رایج ترین انواع مبلمان اداری هستند که در محل کار قرار می‌گیرند. هر کدام از صندلی‌ها نیز دارای ویژگی خاص خودش است. برای خرید آنلاین انواع مختلف میز و صندلی اداری و مشاوره در این زمینه، می‌توانید با کارشناسان سیلا در ارتباط باشید.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024