سیل خوزستان ۱۱ هزار میلیارد تومان خسارت به بار آورد



اخبار,اخبار اجتماعی

نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی گفت: بالغ بر ۱۱ هزار میلیارد تومان سیل به استان خوزستان خسارت وارد کرد که این مسئله توسط نماینده‌های استان تقدیم مجلس شورای اسلامی شده است.

به گزارش تسنیم، مراسم شروع عملیات بازسازی سه هزار منزل مسکونی سیل‌زده خوزستان امروز با حضور رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور، استاندار خوزستان و جمعی دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی شعیبیه شوشتر برگزار شد.

 

در این مراسم سهراب گیلانی با قدردانی از صبر و ایستادگی مردم استان خوزستان به ویژه شعیبیه شوشتر در برابر سیل، اظهار داشت: باوجود آنکه استان بیش از 30 روز درگیر سیل بود اما شاهد همدلی، همدلی و صبر و ایثارگری مردم بودیم.

 

وی بیان کرد: دستگاه‌های مختلف با وحدت و مدیریت استاندار خوزستان موفق به کنترل سیلاب شدند تا شاهد وارد شدن کمترین میزان خسارت به منازل و مزارع کشاورزی مردم استان باشیم.

 

نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی گفت: بالغ بر 11 هزار میلیارد تومان سیل به استان خوزستان خسارت وارد کرد که این مسأله توسط نماینده‌های استان تقدیم مجلس شورای اسلامی شده است.

 

وی با اشاره به تفاوت و عدم تکرار جبران خسارت سیلاب سال 95 با سال جاری، بیان کرد: شرایط تغییر پیدا کرده و دولت و مسئولان دستگاه‌های مختلف به صورت جدی پای کار بوده تا جبران خسارت انجام و شرایط به حالت اولیه بازگردد.

 

گیلانی به ضرورت همکاری مردم با دستگاه‌های خدمات‌رسان در زمینه بازسازی منازل مسکونی اشاره و ادامه داد: در صورت هرگونه مسأله مردم دستگاه‌های مسئول را در جریان قرار داده تا روند بازسازی هرچه سریع‌تر به اتمام برسد.

 

نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حرکت نمادین آغاز بازسازی نخستین واحد مسکونی تخریب شده براثر سیل، اظهار داشت: امیدواریم امید هرچه سریع‌تر به میان مردم سیل‌زده بازگردد و شاهد شادی هرچه زودتر و بازگشت به شرایط اولیه آنها باشیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------