مدارس همدان در نوبت صبح فردا چهارشنبه (27 آذر) تعطیل است/ تعطیلی مدارس کرمان، اهواز، البرز و...



اخبار,اخبار اجتماعی,تعطیلی مدارس همدان
اداره کل مدیریت بحران استان همدان مدارس همدان در نوبت صبح فردا چهارشنبه را تعطیل اعلام کرد.

به گزارش مهر و به نقل از روابط عمومی مدیریت بحران استان همدان، به دلیل بارش برف و برودت هوا و همچنین لغزندگی معابر تمامی مراکز آموزشی در سطح استان اعم از مدارس و دانشگاه‌ها به استثناء اینترن‌ها، رزیدنت‌ها، دستیاران پزشکی و مراکز آموزشی و درمانی در روز چهارشنبه مورخ ۲۷ آذرماه ۱۳۹۸ تعطیل است.

 

همچنین تمامی مراکز اداری به استثناء مراکز امدادی و خدماتی در استان فردا چهارشنبه ۲۷ آذرماه با یک ساعت تاخیر آغاز به کار خواهند کرد.

 

مدارس برخی از مناطق استان کرمان فردا تعطیل است

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: مدارس برخی مناطق استان کرمان فردا چهارشنبه ۲۷ آذر ماه ۹۸ تعطیل است.

 

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی آموزش و پرورش استان کرمان ادامه داد: مدارس شهرستان عنبرآباد، مناطق چترود و ماهان نیز در تمام دوره‌های تحصیلی فردا تعطیل است.

 

وی خاطرنشان کرد: مدارس جیرفت نیز در تمامی دوره‌های تحصیلی فردا تعطیل است.

 

مدارس اهواز و کارون در روز چهارشنبه تعطیل شد

استانداری خوزستان اعلام کرد: با توجه به آبگرفتگی معابر مدارس تمام مقاطع تحصیلی در دو نوبت صبح و بعدازظهر چهارشنبه 27 آذر ماه تعطیل اعلام شد.

 

همچنین مهدهای کودک ‌پیش‌دبستانی‌ها و کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز در این روز تعطیل هستند.

 

مدارس ابتدایی استان البرز تعطیل شد

رئیس کارگروه اضطرار آلودگی هوای استان البرز از تعطیلی مهدکودک‌ها و مدارس ابتدایی این استان به دلیل آلودگی در روز چهارشنبه خبر داد.

 

بارندگی مدارس زاهدان را تعطیل کرد

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: بارندگی و آبگرفتگی معابر در زاهدان برخی مدارس شیفت صبح این شهرستان را فردا چهارشنبه به تعطیلی کشاند.

 

مدارس مقطع ابتدایی شهرستان کوهرنگ روز چهارشنبه تعطیل است

مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: مدارس مقطع ابتدایی شهرستان کوهرنگ به علت برودت هوا روز چهارشنبه تعطیل است.

 

برخی مدارس بندرعباس تعطیل شد

طبق اعلام اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان هرمزگان، با تداوم بارندگی و هشدار هواشناسی مبنی بر جاری شدن سیلاب و آبگرفتگی معابر و با اعلام ستاد بحران شهرستان بندرعباس، تمامی مدارس روستایی در همه مقاطع این شهرستان فردا چهارشنبه ۲۷ آذرماه ۹۸ تعطیل اعلام شد. همچنین مدارس ابتدایی نوبت صبح شهر بندرعباس نیز تعطیل است.

 

مدارس برخی شهرهای کردستان چهارشنبه تعطیل است

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان از تعطیلی مدارس سه شهر قروه، سریش‌آباد و سرو آباد در روز چهارشنبه ۲۷ آذر تعطیل است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------