تعطیلی مدارس اکثر شهرهای کشور در روز شنبه (3 اسفند)/ مدارس کلانشهرها تعطیل شد



اخبار,اخبار اجتماعی,تعطیلی مدارس کشور در 3 اسفند
مدارس برخی از شهرهای کشور، فردا (3 اسفند) تعطیل خواهد بود.

مدارس اصفهان فردا تعطیل شد

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان گفت: فردا شنبه سوم اسفند ماه نواحی شش گانه مدارس اصفهان تعطیل است.

 

آخرین اخبار تعطیلی مدارس، دانشگاه‌ها و ادارات در خوزستان

بنا بر اعلام فرمانداری‌ها، فردا شنبه (سوم اسفند) مدارس آبادان، ماهشهر و شادگان در همه مقاطع تحصیلی تعطیل اعلام شدند.

 

سعید حاجیان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به اینکه حدود ۸۰ درصد مدارس شادگان، شعب اخذ رای هستند و با توجه به اینکه بیشتر فرهنگیان از عوامل اجرایی انتخابات هستند، همه مدارس شادگان در دو نوبت صبح و بعدازظهر شنبه (سوم اسفند) تعطیل‌اند.

 

 وی افزود: فردا همه مدارس شادگان در همه مقاطع تحصیلی تعطیل و همچنین همه ادارات دایر هستند.

 

محسن بیرانوند، سرپرست فرمانداری ماهشهر نیز اظهار کرد: همه مدارس ماهشهر در همه مقاطع، در نوبت صبح شنبه (سوم اسفند) تعطیل شدند. همچنین ادارات در این روز دایر هستند.

 

همچنین زین‌العابدین موسوی، سرپرست فرمانداری ویژه آبادان اظهار کرد: همه مدارس آبادان در همه مقاطع تحصیلی، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در روز شنبه (سوم اسفند) تعطیل هستند.

 

وی افزود: همچنین ادارات دولتی شهرستان آبادان با دو ساعت تاخیر شروع به کار می‌کنند.

 

سید مهران رفیعی، فرماندار امیدیه نیز گفت: تمام مدارس امیدیه در همه مقاطع شنبه، سوم اسفندماه تعطیل‌اند. همچنین ادارات فردا دایر هستند.

 

فقط مدارس حوزه انتخابیه روز شنبه تعطیل است

حاجی میرزایی، وزیرآموزش و پرورش با بیان اینکه فعلاً تصمیمی برای تعطیلی مدارس گرفته نشده است، اعلام کرد: ۶۰ درصد مدارس محل شعبه‌های اخذ رأی است و تعطیلی فردا شنبه فقط در این مدارس و مدارسی انجام می‌شود که صندوق‌های اخذ رأی و شمارش آرا تا شنبه طول می‌کشد.

 

مدارس شهرستان کرمانشاه، فردا(شنبه) تعطیل است

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از تعطیلی کلیه مدارس شهرستان کرمانشاه در روز شنبه(سوم اسفند) خبر داد.

 

مجید بزدان پناه در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: به دلیل تعدد کاندیداهای انتخابات مجلس در شهرستان کرمانشاه و احتمال طولانی شدن روند برگزاری انتخابات و شمارش آرا و با توجه به درگیری مدارس و همکاران فرهنگی در پروسه برگزاری انتخابات، تمامی مدارس شهرستان کرمانشاه فردا(شنبه)تعطیل است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان اضافه کرد: این تعطیلی شامل همه مقاطع تحصیلی از پیش دبستانی تا متوسطه دوم است. 

 

 

وی با بیان اینکه در این انتخابات هم به مانند ادوار گذشته تعدادی از عوامل اجرایی انتخابات را کارکنان و معلمین آموزش و پرورش استان تشکیل می دهند،گفت:70 درصد مدارس سطح شهرستان کرمانشاه به عنوان شعبه اخذ رای مورد استفاده قرار گرفته است. 

 

وی یادآورشد: هنوز تصمیمی برای تعطیلی مدارس دیگر شهرستان های استان گرفته نشده و در صورت تصمیمی در این خصوص آن را متعاقبا اعلام خواهیم کرد.

 

برخی مدارس استان مرکزی روز شنبه تعطیل شد

با توجه به برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان مرکزی و استفاده از مدارس استان به عنوان شعبات اخذ رای در سطح استان مرکزی مدارس برخی شهرستان‌های استان مرکزی تعطیل اعلام شد.

 

اراک: «حسین بختیاری» فرماندار اراک با اشاره به تعطیلی مدارس این شهرستان در روز شنبه سوم اسفندماه اظهار داشت: به علت برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و احتمال طولانی شدن روند شمارش آراء، فردا شنبه 3 اسفند 98 تمامی مقاطع‌تحصیلی در شهرستان اراک تعطیل هستند.

 

خمین: «احمد طهرانی» فرماندار خمین نیز با اشاره به روند انتخابات مجلس در این شهرستان اظهار داشت: به سبب برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و احتمال طولانی شدن روند شمارش آراء فردا شنبه 3 اسفند 98 همه‌مقاطع‌تحصیلی در شهرستان خمین تعطیل خواهند بود.

 

ساوه: «علی میرزایی» فرماندار ساوه نیز با اشاره به تعطیلی مدارس ساوه از تعطیلی همه مدارس در همه‌ مقاطع تحصیلی در روز شنبه سوم اسفند خبر داد و فرآیند برگزاری انتخابات و شمارش آرا علت این تعطیلی اعلام کرد.

 

همه مدارس استان تهران فردا تعطیل است 

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کرد که تمام مدارس شهر تهران در تمامی مقاطع تحصیلی فردا (سوم اسفندماه) تعطیل است.

 

مسعود ثقفی گفت: با توجه به حضور گسترده مردم شریف تهران در انتخابات این دوره مجلس شورای اسلامی و با توجه به اینکه بیشتر مدارس و همکاران مشغول امر برگزاری انتخابات بودند، روز شنبه (سوم اسفندماه) یعنی فردای انتخابات را برای تمام مدارس شهر تهران اعم از دوره‌های مختلف تعطیل اعلام می کنیم.

 

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران در ادامه توضیحات بیشتری ارائه داد و درباره این سوال که چرا علیرغم اینکه همه مدارس جزو شعب اخذ رای نبودند، اما تمام مدارس پایتخت تعطیل شدند؟ اظهار کرد: از آنجا که بسیاری از همکاران فرهنگی در تهران جزو مجریان برگزاری انتخابات‌اند و ممکن است الزاما در مدرسه خود به عنوان مجری حضور نداشته باشند و در جای دیگری مشغول به خدمت باشند ما تمام مدارس را تعطیل کردیم، نه فقط مدارسی که حوزه رای گیری بودند.

 

مدارس استان قزوین فردا تعطیل است

رییس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: مدارس استان در دو نوبت صبح و بعد از ظهر فردا شنبه تعطیل است.

 

فردا مدارس همدان در دو شیفت تعطیل است

مدیر روابط عمومی آموز و پرورش استان همدان گفت: تمامی دوره های تحصیلی در نواحی ۱ و ۲ همدان در نوبت صبح و بعدازظهر فردا -شنبه سوم اسفند- تعطیل اعلام شد.

 

مدارس البرز تعطیل شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز گفت: کلیه مدارس در همه مقاطع در استان البرز تعطیل است.

 

تمام مدارس استان ایلام فردا تعطیل است

رییس ستاد انتخابات استان ایلام گفت: تمامی مدارس مقاطع مختلف در سراسر این استان فردا شنبه سوم اسفند تعطیل است.

 

مدارس نوبت صبح در شهرهای کهگیلویه و بویراحمد تعطیل است

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدارس در نوبت صبح در همه مقاطع تحصیلی در شهرهای دهدشت، یاسوج، دوگنبدان، باشت، چرام، لنده، بهمئی و سی سخت فردا تعطیل است.

 

تمامی مدارس استان اردبیل فردا تعطیل است

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: به دلیل اینکه انتخابات در بیشتر مدارس استان برگزار می‎شود، شنبه ۳ اسفندماه ۹۸ کلیه مدارس استان اردبیل در سری صبح و عصر تعطیل است.

 

تمام مدارس استان کردستان فردا تعطیل است‌

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان گفت: تمام مدارس شهری و روستایی سراسر استان کردستان فردا تعطیل است‌.

 

مدارس مشهدمقدس فردا تعطیل شد

با توجه به این که تعداد قابل توجهی از مدارس و فرهنگیان در سطح شهر مشهد درگیر برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان دوره مجلس خبرگان هستند و شمارش آرا و اتمام کار شعب اخذ رای تا روز شنبه به طول می‌انجامد، براساس تصمیم اتخاذ شده از سوی شورای آموزش و پرورش شهرستان مشهد، " کلیه مدارس نواحی هفتگانه مشهد و منطقه تبادکان " روز شنبه سوم اسفند ماه 98 تعطیل خواهند بود.

 

تعطیلی مدارس زنجان

استاندار زنجان گفت: فردا (۳ اسفند) همه مدارس استان تعطیل است.

 

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به تعطیلی مدارس، تصریح کرد: با توجه به اینکه بسیاری از شعب در مدارس مستقر شده است و بخش مهمی از نیروهای انسانی حاضر در برگزاری انتخابات از فرهنگیان هستند، فردا همه مدارس استان در مقاطع مختلف تحصیلی تعطیل است.

 

تعطیلی تمام مدارس و مراکز دانشگاهی در گیلان

دبیر ستاد انتخابات استان گیلان از تعطیلی تمام مدارس و مراکز علمی و دانشگاهی فردا (شنبه) سوم اسفند خبرداد.

 

مدارس شیراز و زرقان ۳ اسفند تعطیل است

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان فارس شامگاه جمعه ۲ اسفند به خبرنگاران گفت: براساس تصمیم اتخاذ شده، روز شنبه ۳ اسفند تمام مدارس در همه مقاطع تحصیلی شیراز و زرقان، تنها در نوبت صبح تعطیل است.

 

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، تاکید کرد که این تصمیم با هماهنگی ستاد انتخابات استانداری فارس اتخاذ شده است.

 

مدارس هرمزگان سوم اسفند تعطیل است

دبیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان از تعطیلی تمام مدارس فردا (شنبه) سوم اسفند خبرداد.

 

تعطیلی همه مدارس استان سمنان

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: کلیه مراکز آموزشی استان، فردا شنبه سوم اسفند ماه ۱۳۹۸ تعطیل هستند.

 

مدارس یزد فردا تعطیل است

اداره کل آموزش و پرورش یزد در اطلاعیه تمام مقاطع مدارس نواحی یک و دو یزد را برای روز شنبه، سوم اسفند ماه 98 تعطیل اعلام کرد.

 

مدارس شهر کرمان فردا شنبه 3 اسفند تعطیل شدند

"امید سلاجقه" مسئول روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان با اعلام این خبر اظهار کرد: به دلیل طولانی شدن روند انتخابات مجلس شورای اسلامی، مدارس نواحی یک و دو شهر کرمان فردا تعطیل هستند ضمن آنکه کلاس درس مدارس بقیه شهرستانها، مناطقه و بخش های استان نیز با 2 ساعت تاخیر اغاز خواهند شد.

 

کلیه مدارس آذربایجان شرقی فردا تعطیل است

کلیه مدارس آذربایجان شرقی فردا شنبه (سوم اسفند ماه) در شیفت صبح و بعد از ظهر تعطیل است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------