کلیپ تردد یوزپلنگ در داراب ساختگی است/ معرفی فرد منتشر کننده به مراجع قانونی



اخبار,اخبار اجتماعی,تردد یوزپلنگ در داراب
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان داراب گفت: کلیپ منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر تردد یک یوزپلنگ در داراب، ساختگی است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، وثوقی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان گفت: فیلمی که نیمه شب از حضور یک قلاده یوزپلنگ در داراب منتشر شده ساختگی بوده و بوسیله نرم افزار تولید شده است.

 

او افزود: گر چه ما احتمال ساختگی بودن آنرا می‌دادیم، اما صبح امروز فردی را که اقدام به انتشار این کلیپ کرده بود را شناسایی کردیم، این فرد اعتراف کرد که که این کلیپ را بوسیله نرم افزار ساخته و حضور یوزپلنگ در یکی از شهرک‌های داراب صحت ندارد.

 

وثوقی در خصوص دلیل انتشار این کلیپ، گفت: فرد مورد نظر ضمن ابراز پشیمانی از انتشار این کلیپ گفته است که فکر نمی‌کرده که این کلیپ به سرعت در فضای مجازی منتشر شده و موجب تشویش اذهان همشهریان شود.

 

رئیس اداره حفاظت از محیط زیست داراب از معرفی این فرد به مراجع قضایی خبر داد و افزود: ما طبق وظیفه قانونی با توجه به قوانین و مقررات موجود مبنی بر ممنوعیت انتشار موارد خلاف واقع از انتشار کلیپ‌های مربوط به حیات وحش که موحب تشویش اذهان عمومی می‌شود؛ این فرد را به مرجع قضایی معرفی می‌کنیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------