آغاز ثبت نام طرح ترافیک ۹۹ خبرنگاران؛ ابتدای اسفند ماه



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,طرح ترافیک
مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیکی سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران تصریح کرد: ثبت نام طرح ترافیک خبرنگاران از ابتدای اسفند ماه آغاز می‌شود. 

به گزارش ایسنا و بنابر اعلام روابط عمومی معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران؛ عمار سعیدیان‌فر در مورد جزئیات طرح ترافیک ویژه خبرنگاران در سال٩٩ با بیان اینکه خبرنگاران برای ثبت نام طرح ترافیک خبرنگاری می‌بایست به سامانه «تهران من» وارد شوند، گفت: از ابتدای اسفند ماه سامانه برای ثبت نام خبرنگاران باز خواهد شد و خبرنگاران محترم می‌توانند همانند سال گذشته در این سامانه ثبت نام کرده و مدارک خود، اعم از مدرک اشتغال به کار خبری یا بیمه خبرنگاری و یا ۱۰ اثر خود را در قسمت «خدمات طرح ترافیک» که زیرمجموعه آن «خدمات خاص خبرنگاران و عکاسان» است، بارگذاری کنند.

 

وی در ادامه  از اعمال تغییرات جزئی در عوارض طرح‌های ترافیکی سال٩٩ خبر داد و گفت: موضوع رزرو روزهای تردد در محدوده‌های ترافیکی در سال جاری کمتر جدی گرفته شد؛ این در حالیست که سال آینده این مهم بصورت جدی‌تر دیده شده است و مالکین خودروها به منظور تردد در محدوده‌های ترافیکی باید روزهای تردد خود را رزرو کنند.

 

مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیکی سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه نرخ پایه عوارض ورود به محدوده‌های ترافیکی از ٢٣ هزار تومان در سال ٩٨ به ٢٨ هزار تومان در سال ٩٩ افزایش یافته است، تصریح کرد: با تصویب شورای اسلامی شهر مقرر شد، ضریب یک که برای محاسبه عوارض ورود به محدوده در نظر گرفته شده برای آن دسته از شهروندانی که حساب شهروندی‌شان دارای شارژ است ٠/٨ محاسبه شود و در عین حال فرصت یک ماهه پرداخت عوارض نیز برداشته خواهد شد.

 

سعیدیان‌فر در ادامه اظهار داشت: در سال ٩٩، تخفیف معاینه فنی برتر که در سال جاری ٢٥ درصد بود ٣٠ درصد در نظر گرفته شده است.

 

وی تاکید کرد: لایحه عوارض ورود به محدوده‌های ترافیکی در شورای اسلامی شهر تهران به تصویب رسیده است و اکنون جهت تایید به فرمانداری تهران ارسال شده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------